Ο Χρήστος Θηβαίος παραχώρησε συνέντευξη στον Σπύρο Οικόπουλο και την εφημερίδα Documento.
Η ενδιαφέρουσα συνομιλία τους ολοκληρώνεται με την ερώτηση: Τι σου έχει μείνει από τους Συνήθεις Υπόπτους και ποιοι είναι οι σημερινοί συνήθεις ύποπτοι;
Η απάντηση του Χρήστου Θηβαίου:
Με το συγκρότημα με σημάδεψε η ομαδική δουλειά, κάτι που έμεινε μέχρι τώρα με τους άμεσους συνεργάτες μου μουσικούς. Οποτε κι αν συναντηθώ με τα παιδιά είναι σαν να μην πέρασε μια μέρα, κυριολεκτικά. Η αίσθηση ομαδικότητας και στενής συνεργασίας είναι ο λόγος που νιώθω ότι βρίσκομαι σε συναυλία ακόμη και μέσα στο στούντιο. Οι σημερινοί συνήθεις ύποπτοι είναι οι νέοι. Αυτό το ζω και με τους γιους μου και με το νέο σε ηλικία κοινό στη δουλειά μου. Στοχοποιούνται και ενοχοποιούνται πολύ εύκολα, γιατί θα μας πουν αλήθειες που δεν θέλουμε να ακούσουμε και ψέματα που θέλουμε να ακούσουμε. Ας τους αφήσουμε να πουν αυτά που θέλουν, όπως τα θέλουν. Μιλώντας για νέους και πιο συγκεκριμένα καλλιτέχνες, θα έλεγα ένα «να» και ένα «δεν». Το «να» είναι τετράδιο, μολύβι και ατελείωτες ώρες εξάσκησης και το «δεν» ο καθρέφτης.
Η ενδιαφέρουσα συνομιλία τους ολοκληρώνεται με την ερώτηση: Τι σου έχει μείνει από τους Συνήθεις Υπόπτους και ποιοι είναι οι σημερινοί συνήθεις ύποπτοι;
Η απάντηση του Χρήστου Θηβαίου:
Με το συγκρότημα με σημάδεψε η ομαδική δουλειά, κάτι που έμεινε μέχρι τώρα με τους άμεσους συνεργάτες μου μουσικούς. Οποτε κι αν συναντηθώ με τα παιδιά είναι σαν να μην πέρασε μια μέρα, κυριολεκτικά. Η αίσθηση ομαδικότητας και στενής συνεργασίας είναι ο λόγος που νιώθω ότι βρίσκομαι σε συναυλία ακόμη και μέσα στο στούντιο. Οι σημερινοί συνήθεις ύποπτοι είναι οι νέοι. Αυτό το ζω και με τους γιους μου και με το νέο σε ηλικία κοινό στη δουλειά μου. Στοχοποιούνται και ενοχοποιούνται πολύ εύκολα, γιατί θα μας πουν αλήθειες που δεν θέλουμε να ακούσουμε και ψέματα που θέλουμε να ακούσουμε. Ας τους αφήσουμε να πουν αυτά που θέλουν, όπως τα θέλουν. Μιλώντας για νέους και πιο συγκεκριμένα καλλιτέχνες, θα έλεγα ένα «να» και ένα «δεν». Το «να» είναι τετράδιο, μολύβι και ατελείωτες ώρες εξάσκησης και το «δεν» ο καθρέφτης.