Σύμφωνα με το δελτίο τύπου της κυκλοφορίας, μέσα από 170 σελίδες, με μοντέρνο τρόπο παρουσίασης και έξυπνα προοδευτική δομή, η «Μέθοδος Μαντολίνου» του Πάρι Περυσινάκη έρχεται να καλύψει ένα μεγάλο κενό που υπάρχει στην ελληνική μουσική βιβλιογραφία.
Πάνω από 200 ασκήσεις οδηγούν τον ενδιαφερόμενο με σίγουρα βήματα στη δεξιότητα, αλλά και τη θεωρητική κατάρτιση του οργάνου.
- βασικά στοιχεία ανάγνωσης μουσικού κειμένου
- ταμπλατούρα και fretboards
- κλίμακες και αρπισμοί
- πεντατονικές
- modes
- λαϊκοί δρόμοι
- συγχορδίες
- ιστορικά στοιχεία και αναφορές
Όλα όσα χρειάζεται ένας μαθητής (κάθε ηλικίας) που ενδιαφέρεται να γνωρίσει τη μουσική μέσα από τον κόσμο του μαντολίνου.
Ο Πάρις Περυσινάκης γεννήθηκε στην Αθήνα και μεγάλωσε στον Άγιο Νικόλαο της Κρήτης. Σε ηλικία 8 χρονών ξεκινάει μαθήματα κρητικής λύρας με τον Κώστα Μουντάκη και τρία χρόνια αργότερα παίζει επαγγελματικά σε γάμους και πανηγύρια. Παράλληλα ασχολείται με το μαντολίνο, το λαούτο και την κιθάρα.
Το 1991 έρχεται στην Αθήνα όπου παρακολουθεί μαθήματα αρμονίας. Την ίδια εποχή ασχολείται με το μπουζούκι και τον ταμπουρά. Συνεργάζεται με πολλούς λυράρηδες και λαουτιέρηδες, ταυτόχρονα συμμετέχει στην ευρύτερη ελληνική και εθνική δισκογραφία, ενώ διαθέτει και προσωπική δισκογραφία.
Πάνω από 200 ασκήσεις οδηγούν τον ενδιαφερόμενο με σίγουρα βήματα στη δεξιότητα, αλλά και τη θεωρητική κατάρτιση του οργάνου.
Σε 170 σελίδες, παρουσιάζονται:
- βασικά στοιχεία ανάγνωσης μουσικού κειμένου
- ταμπλατούρα και fretboards
- κλίμακες και αρπισμοί
- πεντατονικές
- modes
- λαϊκοί δρόμοι
- συγχορδίες
- ιστορικά στοιχεία και αναφορές
Όλα όσα χρειάζεται ένας μαθητής (κάθε ηλικίας) που ενδιαφέρεται να γνωρίσει τη μουσική μέσα από τον κόσμο του μαντολίνου.
Λίγα λόγια για τον Πάρι Περυσινάκη
Ο Πάρις Περυσινάκης γεννήθηκε στην Αθήνα και μεγάλωσε στον Άγιο Νικόλαο της Κρήτης. Σε ηλικία 8 χρονών ξεκινάει μαθήματα κρητικής λύρας με τον Κώστα Μουντάκη και τρία χρόνια αργότερα παίζει επαγγελματικά σε γάμους και πανηγύρια. Παράλληλα ασχολείται με το μαντολίνο, το λαούτο και την κιθάρα.
Το 1991 έρχεται στην Αθήνα όπου παρακολουθεί μαθήματα αρμονίας. Την ίδια εποχή ασχολείται με το μπουζούκι και τον ταμπουρά. Συνεργάζεται με πολλούς λυράρηδες και λαουτιέρηδες, ταυτόχρονα συμμετέχει στην ευρύτερη ελληνική και εθνική δισκογραφία, ενώ διαθέτει και προσωπική δισκογραφία.