Αποσύρεται η διαφήμιση με την Άντζελα Δημητρίου

Τα Jumbo και η διαφημιστική εταιρεία Pollen αποσύρουν τη διαφήμιση με την Άντζελα Δημητρίου με το "Χτύπα, χτύπα σαν άνδρας".
logo radio
Ogdoo web radio
Live
 
Το Συμβούλιο Ελέγχου Επικοινωνίας αποφάσισε την τροποποίηση της διαφήμισης, με περικοπή του "Χτύπα, χτύπα σαν άνδρας", δικαιώνοντας την Γενική Γραμματεία Ισότητας, που θεωρεί πως ενισχύει τη βία κατά των γυναικών, συνιστά σεξιστικό λόγο, αντιτίθεται στη θεώρηση της ισότητας των φύλων και ενισχύει το πρόβλημα της έμφυλης βίας.

Πάντως, η διαφήμιση με την Άντζελα Δημητρίου κυριολεκτικά «έγραψε» παρά τις αντιδράσεις και την απόσυρσή της.

Η διαφημιστική εταιρεία Pollen απαντά πως το χιούμορ δεν κόβεται.
JumboDiafimisiCutNs


Η απόφαση του Συμβουλίου Ελέγχου Επικοινωνίας


Η Πρωτοβάθμια Επιτροπή Ελέγχου Επικοινωνίας, όπως προβλέπεται από τον Ελληνικό Κώδικα Διαφήμισης - Επικοινωνίας και τον Κανονισμό Λειτουργίας, εξέτασε την υπό έλεγχο επικοινωνία σε σχέση με την υποβληθείσα καταγγελία από τη Γενική Γραμματεία Ισότητας των Φύλων και έλαβε υπ’ όψιν της τα στοιχεία και επιχειρήματα που αναπτύχθηκαν κατά τη συνεδρίαση, προκειμένου να αξιολογήσει εάν η εν λόγω επικοινωνία είναι σύμφωνη με τις διατάξεις του ΕΚΔ-Ε.

Η Επιτροπή αξιολόγησε με προσοχή την υπό έλεγχο διαφημιστική επικοινωνία των καταστημάτων JUMBO, τόσο ως προς τα επιμέρους στοιχεία αυτής, όσο και ως προς τη συνολική τελική εντύπωση που δημιουργεί.

Η Επιτροπή ομόφωνα σχημάτισε την άποψη ότι η εν λόγω επικοινωνία, κρινόμενη υπό το πρίσμα της διαφημιστικής δημιουργικότητας που συχνά χρησιμοποιεί στοιχεία σάτιρας και υπερβολής, δεν μπορεί σε καμία περίπτωση να θεωρηθεί ότι προτρέπει ή υποθάλπει πράξεις βίας.

Παρά ταύτα, επειδή το θέμα της βίας κατά των γυναικών, που τίθεται από τη Γενική Γραμματεία Ισότητας των Φύλων, αποτελεί ένα υπαρκτό και σοβαρό κοινωνικό πρόβλημα και επειδή η διατύπωση / slogan «χτύπα, χτύπα σαν άντρας», ακόμη κι αν κριθεί εντός του συνολικού περιεχομένου που διατυπώνεται και δεν εκληφθεί μεμονωμένα και κυριολεκτικά, μπορεί να έχει διφορούμενη σημασία, μπορεί να ερμηνευθεί ποικιλοτρόπως, να δημιουργήσει διαφορετικούς συνειρμούς και να εκφράσει σεξιστικό υπονοούμενο, η Επιτροπή, με αίσθημα ευθύνης και προκειμένου να μη δημιουργούνται οποιεσδήποτε εσφαλμένες εντυπώσεις σε ένα τόσο ευαίσθητο θέμα, ομόφωνα αποφάσισε ότι η φράση «χτύπα, χτύπα σαν άντρας» στη διαφημιστική επικοινωνία των καταστημάτων JUMBO προσκρούει στα άρθρα 1.2 και 4.1 του ΕΚΔ-Ε και πρέπει να τροποποιηθεί εντός 2 ημερών σε όλα τα μέσα (δηλαδή μέχρι και την Πέμπτη 21/04/2016).

Επισημαίνουμε, για ενημέρωσή σας, ότι οι Αποφάσεις των Επιτροπών ισχύουν και πρέπει να εφαρμόζονται σε όλα τα μέσα που αναπτύσσεται η εκάστοτε υπό έλεγχο επικοινωνία, συμπεριλαμβανομένων των ψηφιακών καθώς και των owned channel στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και ανεξάρτητα από το εάν αυτά αναφέρονται στη σχετική αίτηση ελέγχου.

ΤΟ OGDOO.GR ΠΡΟΤΕΙΝΕΙ

Το τραγούδι αλλιώς, στο email σας!

Ενημερωθείτε πρώτοι για τα τελευταία νέα στο χώρο της καλής μουσικής!