Η μεγάλη βρετανική εφημερίδα διεξήγαγε δημοσκόπηση με το ερώτημα «Θα πρέπει τα Ελγίνεια Μάρμαρα να επιστρέψουν στην Ελλάδα;».
Στην έρευνα συμμετείχαν 11.315 άτομα.
Σύμφωνα με τη δημοσκόπηση το 78% των αναγνωστών της εφημερίδας λέει «ναι» στην επιστροφή των Γλυπτών του Παρθενώνα στην Ελλάδα, ενώ μόλις το 22% έχει αντίθετη άποψη.
Η έρευνα για την επιστροφή των γλυπτών του Παρθενώνα ενισχύει ακόπη περισσότερο την πρωτοφανή δυναμική, που έχει αποκτήσει το αίτημα της Ελλάδος για την επανασύνδεση των Γλυπτών του Φειδία.
Χαρακτηριστική είναι μάλιστα η ιστορική μεταστροφή της εφημερίδας Times, όπου μετά από πολλά χρόνια άλλαξε θέση για το συγκεκριμένο ζήτημα.
Σε άρθρο της πιο συγκεκριμένα στις 12 Ιανουαρίου 2022 αναφέρει:
«Για περισσότερα από 50 χρόνια, καλλιτέχνες και πολιτικοί υποστήριξαν ότι αυτά τα τόσο θεμελιώδη τεχνουργήματα για την πολιτιστική ταυτότητα ενός έθνους πρέπει να επιστρέψουν στην Ελλάδα. Το μουσείο και η βρετανική κυβέρνηση, με την υποστήριξη της εφημερίδας Times, αντιστάθηκαν σε αυτήν την πίεση. Οι καιροί όμως και οι συνθήκες έχουν αλλάξει. Τα γλυπτά ανήκουν στην Αθήνα. Και πρέπει τώρα να επιστραφούν».
Στην έρευνα συμμετείχαν 11.315 άτομα.
Σύμφωνα με τη δημοσκόπηση το 78% των αναγνωστών της εφημερίδας λέει «ναι» στην επιστροφή των Γλυπτών του Παρθενώνα στην Ελλάδα, ενώ μόλις το 22% έχει αντίθετη άποψη.
Η έρευνα για την επιστροφή των γλυπτών του Παρθενώνα ενισχύει ακόπη περισσότερο την πρωτοφανή δυναμική, που έχει αποκτήσει το αίτημα της Ελλάδος για την επανασύνδεση των Γλυπτών του Φειδία.
Χαρακτηριστική είναι μάλιστα η ιστορική μεταστροφή της εφημερίδας Times, όπου μετά από πολλά χρόνια άλλαξε θέση για το συγκεκριμένο ζήτημα.
Σε άρθρο της πιο συγκεκριμένα στις 12 Ιανουαρίου 2022 αναφέρει:
«Για περισσότερα από 50 χρόνια, καλλιτέχνες και πολιτικοί υποστήριξαν ότι αυτά τα τόσο θεμελιώδη τεχνουργήματα για την πολιτιστική ταυτότητα ενός έθνους πρέπει να επιστρέψουν στην Ελλάδα. Το μουσείο και η βρετανική κυβέρνηση, με την υποστήριξη της εφημερίδας Times, αντιστάθηκαν σε αυτήν την πίεση. Οι καιροί όμως και οι συνθήκες έχουν αλλάξει. Τα γλυπτά ανήκουν στην Αθήνα. Και πρέπει τώρα να επιστραφούν».