Αυτό ισχύει για όλο τον πλανήτη και ιδιαίτερα για τη Νέα Υόρκη, την πόλη που ο David Bowie έζησε για περισσότερα από 20 χρόνια και όπως ο ίδιος είχε δηλώσει δεν θα μπορούσε να φανταστεί τον εαυτό του να ζει οπουδήποτε αλλού.
Όπως ανακοίνωσε ο δήμαρχός της Νέας Υόρκης, Bill de Blasio, οι αρχές της πόλης αποφάσισαν να αφιερώσουν τη συγκεκριμένη ημερομηνία στη μνήμη του πιο αγαπημένου «διαστημανθρώπου» που πέρασε ποτέ από τη μουσική, ονομάζοντάς την «Ημέρα David Bowie».
Η είδηση θα ανακοινωθεί επίσημα στην τελευταία παράσταση του μιούζικαλ «Lazarus» που παρουσιάζεται στη σκηνή «Theatre Workshop» της Νέας Υόρκης και στην οποία ο Bowie είναι/ήταν εμπνευστής και συμπαραγωγός.
Το μιούζικαλ βασίζεται στο μυθιστόρημα επιστημονικής φαντασίας «The Man Who Fell To Earth» (1963) του Walter Tevis που γέννησε το 1976 και την ομώνυμη ταινία σε σκηνοθεσία Nicolaw Roeg και με πρωταγωνιστή τον Bowie.
Οι «Ημέρες Bowie» έχουν το δικό τους παρελθόν, με το Σικάγο και το Λος Άντζελες να έχουν κάνει κατά καιρούς ανάλογες αναφορές.
Πάντως αυτή της Νέας Υόρκης έχει ξεχωριστό χαρακτήρα.
Ο Bowie και μετά τη φυγή του θα εξακολουθεί να μας απασχολεί, και μάλιστα δυναμικά, αφού ο ίδιος γνωρίζοντας το τέλος που πλησίαζε, είχε φροντίσει να ηχογραφήσει και να σχεδιάσει αρκετά έργα που θα συνεχίζουν στο μέλλον -ως αυθεντικός διαστημάνθρωπος- τη δισκογραφική του διαδρομή.
Όπως ανακοίνωσε ο δήμαρχός της Νέας Υόρκης, Bill de Blasio, οι αρχές της πόλης αποφάσισαν να αφιερώσουν τη συγκεκριμένη ημερομηνία στη μνήμη του πιο αγαπημένου «διαστημανθρώπου» που πέρασε ποτέ από τη μουσική, ονομάζοντάς την «Ημέρα David Bowie».
Η είδηση θα ανακοινωθεί επίσημα στην τελευταία παράσταση του μιούζικαλ «Lazarus» που παρουσιάζεται στη σκηνή «Theatre Workshop» της Νέας Υόρκης και στην οποία ο Bowie είναι/ήταν εμπνευστής και συμπαραγωγός.
Το μιούζικαλ βασίζεται στο μυθιστόρημα επιστημονικής φαντασίας «The Man Who Fell To Earth» (1963) του Walter Tevis που γέννησε το 1976 και την ομώνυμη ταινία σε σκηνοθεσία Nicolaw Roeg και με πρωταγωνιστή τον Bowie.
Οι «Ημέρες Bowie» έχουν το δικό τους παρελθόν, με το Σικάγο και το Λος Άντζελες να έχουν κάνει κατά καιρούς ανάλογες αναφορές.
Πάντως αυτή της Νέας Υόρκης έχει ξεχωριστό χαρακτήρα.
Ο Bowie και μετά τη φυγή του θα εξακολουθεί να μας απασχολεί, και μάλιστα δυναμικά, αφού ο ίδιος γνωρίζοντας το τέλος που πλησίαζε, είχε φροντίσει να ηχογραφήσει και να σχεδιάσει αρκετά έργα που θα συνεχίζουν στο μέλλον -ως αυθεντικός διαστημάνθρωπος- τη δισκογραφική του διαδρομή.