Ο Μανώλης Καραντίνης παραχώρησε συνέντευξη στον Θέμη Σινάνογλου και την αθλητική εφημερίδα «Το Φως» που τελευταία, ξανοίγεται όλο και περισσότερο στο πάντρεμα: μουσική και αθλητισμός, χαρίζοντας ιδιαίτερες καταγραφές.
Στην ερώτηση, «ο Ζαμπέτας τι είχε στο παίξιμό του;», ο Μανώλης Καραντίνης απάντησε:
Μόλις έριχνε μια πενιά δεν τον έφτανε κανείς, δεν του έμοιαζε κανείς. Με πέντε νότες ο Ζαμπέτας έδειχνε αυτό που ήθελε να σου πει. Νόμιζες ότι ήταν πίνακας ζωγραφικής της Ελλάδας, των νησιών και της χαράς! Ο Ζαμπέτας μπορούσε να σε κάνει να κλάψεις με το ρε ματζόρε. Όπως στον «Αλήτη» που έχει πει η Μοσχολιού. Ήταν μοναδικός σε αυτό το πράγμα. Έπαιζε πέντε νότες και μπορούσες να καταλάβεις ότι το παίξιμο ήταν του Ζαμπέτα.
Στο μπουζούκι ο Ζαμπέτας ήταν όπως στο πιάνο ο Μίμης Πλέσσας. Και ο Χιώτης βέβαια στο μπουζούκι ήταν ο πατέρας όλων μας. Και ο Τσιτσάνης που τον έχουν μιμηθεί πολλοί. Βαμβακάρης, Τσιτσάνης και Παπαϊωάννου που έκανε το μπουζούκι σαν κανονάκι τούρκικο, έπαιζε και σμυρνέικα. Αυτοί οι άνθρωποι ήταν «γεννημένοι».
Στην ερώτηση, «ο Ζαμπέτας τι είχε στο παίξιμό του;», ο Μανώλης Καραντίνης απάντησε:
Μόλις έριχνε μια πενιά δεν τον έφτανε κανείς, δεν του έμοιαζε κανείς. Με πέντε νότες ο Ζαμπέτας έδειχνε αυτό που ήθελε να σου πει. Νόμιζες ότι ήταν πίνακας ζωγραφικής της Ελλάδας, των νησιών και της χαράς! Ο Ζαμπέτας μπορούσε να σε κάνει να κλάψεις με το ρε ματζόρε. Όπως στον «Αλήτη» που έχει πει η Μοσχολιού. Ήταν μοναδικός σε αυτό το πράγμα. Έπαιζε πέντε νότες και μπορούσες να καταλάβεις ότι το παίξιμο ήταν του Ζαμπέτα.
Στο μπουζούκι ο Ζαμπέτας ήταν όπως στο πιάνο ο Μίμης Πλέσσας. Και ο Χιώτης βέβαια στο μπουζούκι ήταν ο πατέρας όλων μας. Και ο Τσιτσάνης που τον έχουν μιμηθεί πολλοί. Βαμβακάρης, Τσιτσάνης και Παπαϊωάννου που έκανε το μπουζούκι σαν κανονάκι τούρκικο, έπαιζε και σμυρνέικα. Αυτοί οι άνθρωποι ήταν «γεννημένοι».