Η ιστορία του πιο διάσημου λιονταριού του Χόλιγουντ

Ο «βασιλιάς» της MGM
logo radio
Ogdoo web radio
Live
 
Το λιοντάρι της MGM βρυχήθηκε για πρώτη φορά στην πρώτη ταινία της εταιρείας το 1917. Ήταν βέβαια ένας… αθόρυβος βρυχηθμός αφού ήμαστε ακόμα στην εποχή του βωβού κινηματογράφου. Λεγόταν Slats και χρησιμοποιήθηκε ακόμα μια φορά έξι χρόνια αργότερα.

Το 1928 ο βωβός κινηματογράφος άρχισε να ανήκει στο παρελθόν κι έτσι χρειάστηκε να βιντεοσκοπηθεί ένα λιοντάρι με ήχο για πρώτη φορά. Λεγόταν Jackie και οι βρυχηθμοί της έγιναν γρήγορα πολύ δημοφιλείς, με την εταιρεία να την κάνει ακόμη και καρτούν.

Σιγά σιγά άρχιζε και η εποχή του ασπρόμαυρου να μένει πίσω και η MGM να πειραματίζεται με το χρώμα. Τότε βιντεοσκοπήθηκαν και δύο νέα λιοντάρια, οι Telly και Coffee. Χρησιμοποιήθηκαν επί πέντε χρόνια, μέχρι το 1934 που η MGM αποφάσισε να περιλάβει στο σήμα της ένα άλλο λιοντάρι, τον Tanner, σε μια πλήρως έγχρωμη εκδοχή του. Ο Tanner ήταν ο πρωταγωνιστής όλης της λεγόμενης «χρυσής εποχής» του Χόλιγουντ.



Στη δεκαετία του ’50 ο Tanner αντικαταστάθηκε για δύο χρόνια από τον George και το 1957 ήρθε η σειρά του Leo, του διασημότερου λιονταριού της MGM που συνέχισε να χρησιμοποιείται για χρόνια.

O Leo ήταν το έβδομο συνολικά λιοντάρι που είχε χρησιμοποιηθεί για την συγκεκριμένη δουλειά από την εταιρεία Metro- Golwyn- Mayer.
Η εικόνα του Leo είναι και η μακροβιότερη όλων των υπολοίπων, μιας που αυτός είναι που βλέπουμε ακόμα και σήμερα, στην έναρξη των ταινιών της MGM στον κινηματογράφο.

Μια 25ετία μετά η εταιρεία αποφάσισε να αντικαταστήσει τους αυθεντικούς βρυχηθμούς από ψηφιακά επεξεργασμένους ενώ το χρώμα του λογότυπού της έγινε χρυσό. Έκτοτε έγιναν μόνο μικρές αλλαγές, με σημαντικότερη αυτή του 2012, όταν πέρασε στην εποχή των τριών διαστάσεων.

ΤΟ OGDOO.GR ΠΡΟΤΕΙΝΕΙ

Το τραγούδι αλλιώς, στο email σας!

Ενημερωθείτε πρώτοι για τα τελευταία νέα στο χώρο της καλής μουσικής!