Ο Σπύρος Φωκάς δε μένει πια εδώ. Έχει όμως αφήσει δικά του παντοτινά χνάρια…
Δε λέω ότι ήταν… ούτε Χορν, ούτε Αλεξανδράκης, ούτε Κούρκουλος όμως «έγραψε» με τον τρόπο του στη μεγάλη οθόνη τόσο εντός όσο και εκτός των τειχών.
Ο Σπύρος Φωκάς είχε και το παράστημα και την ομορφιά αλλά τελικά όπως αποδεικνύει ο χρόνος και το ταλέντο για να πετύχει τα παραπάνω.
Το 1959, σκάρτα στα 22 του χρόνια, είναι η χρονιά που δίνει το παρών σε τρεις ταινίες του Ελληνικού σινεμά που μέσω τρομακτικών δυσκολιών, συγκριτικά με όσα συμβαίνουν στις προηγμένες -και όχι μόνο- γειτονιές της Ευρώπης -είναι ιεροσυλία να αναφερθώ σε ΗΠΑ και πέριξ- θα δώσει το παρών σε τρεις ταινίες.
Ανάμεσά τους, η πιο φιλόδοξη και στην οποία έχει και τον πιο «γεμάτο» ρόλο είναι το «Ματωμένο Ηλιοβασίλεμα» του Ανδρέα Λαμπρινού με την επίσης πρωτοεμφανιζόμενη Κάκια Αναλυτή.
30η ήρθε σε εισιτήρια, μέσα στις 51 εκείνης της σεζόν στην πρώτη προβολή…
Παρά την εγχώρια αποτυχία η ταινία, γυρισμένη στους Δελφούς, ως Bloody Twilight πήρε μέρος στο επίσημο διαγωνιστικό τμήμα του Φεστιβάλ των Καννών.
Οι «ξένοι» αγνόησαν την υπέροχη μουσική του Κώστα Καπνίση και κεντράρισαν περισσότερο στην «κορμοστασιά» του Σπύρος Φωκά, με αποτέλεσμα το έργο να είναι και η αφετηρία του για την διεθνή καριέρα του.
Δε λέω ότι ήταν… ούτε Χορν, ούτε Αλεξανδράκης, ούτε Κούρκουλος όμως «έγραψε» με τον τρόπο του στη μεγάλη οθόνη τόσο εντός όσο και εκτός των τειχών.
Ο Σπύρος Φωκάς είχε και το παράστημα και την ομορφιά αλλά τελικά όπως αποδεικνύει ο χρόνος και το ταλέντο για να πετύχει τα παραπάνω.
Το 1959, σκάρτα στα 22 του χρόνια, είναι η χρονιά που δίνει το παρών σε τρεις ταινίες του Ελληνικού σινεμά που μέσω τρομακτικών δυσκολιών, συγκριτικά με όσα συμβαίνουν στις προηγμένες -και όχι μόνο- γειτονιές της Ευρώπης -είναι ιεροσυλία να αναφερθώ σε ΗΠΑ και πέριξ- θα δώσει το παρών σε τρεις ταινίες.
Ανάμεσά τους, η πιο φιλόδοξη και στην οποία έχει και τον πιο «γεμάτο» ρόλο είναι το «Ματωμένο Ηλιοβασίλεμα» του Ανδρέα Λαμπρινού με την επίσης πρωτοεμφανιζόμενη Κάκια Αναλυτή.
30η ήρθε σε εισιτήρια, μέσα στις 51 εκείνης της σεζόν στην πρώτη προβολή…
Παρά την εγχώρια αποτυχία η ταινία, γυρισμένη στους Δελφούς, ως Bloody Twilight πήρε μέρος στο επίσημο διαγωνιστικό τμήμα του Φεστιβάλ των Καννών.
Οι «ξένοι» αγνόησαν την υπέροχη μουσική του Κώστα Καπνίση και κεντράρισαν περισσότερο στην «κορμοστασιά» του Σπύρος Φωκά, με αποτέλεσμα το έργο να είναι και η αφετηρία του για την διεθνή καριέρα του.