Το 1886 ο Γερμανός σχεδιαστής και μηχανικός Karl Friedrich Benz κατοχύρωσε την πατέντα για το πρώτο αυτοκίνητο μεταφοράς επιβατών, γράφοντας ιστορία.
Το μοντέλο του, ένα τρίτροχο όχημα με την ονομασία «Benz Patent - Motorwagen» ήταν το πρώτο αυτοκίνητο που βγήκε επίσημα στη γραμμή παραγωγής και αποτέλεσε τη ναυαρχίδα της σημερινής αυτοκινητοβιομηχανίας Mercedes – Benz.
Το μοντέλο του Γερμανού μηχανικού είχε τιμή πώλησης 600 μάρκα της Γερμανικής Αυτοκρατορίας, δηλαδή περίπου 150 σημερινά δολάρια Αμερικής (σε ευρώ = 88,36) και η ταχύτητα που μπορούσε να αναπτύξει έφτανε τα 19 χιλ. / ώρα.
Σήμερα, 135 χρόνια αργότερα, το γρηγορότερο αυτοκίνητο στον κόσμο θεωρείται η Maserati MC20, την οποία έχει σχεδιάσει ο Γερμανός Klaus Busse, ο οποίος ξεκίνησε την καριέρα του στην Mercedes – Benz αλλά πήρε … μεταγραφή στους Ιταλούς.
Το πανέμορφο δίπορτο κουπέ διαθέτει 3λιτρο κινητήρα με ισχύ 630 ίππων, πιάνει τα 0-100 σε λιγότερο από 3’’ δευτερόλεπτα, η τελική του ταχύτητα φτάνει στα 325 χιλ. / ώρα, ενώ η τιμή του ανέρχεται στο αστρονομικό ποσό των 210.000 ευρώ στη Γερμανία.
Πόσα και ποια μοντέλα όμως μεσολάβησαν σε αυτή την εξελικτική πορεία των 135 χρόνων αυτοκίνησης;
Δείτε τα αναλυτικά στο video που ακολουθεί:
Το μοντέλο του, ένα τρίτροχο όχημα με την ονομασία «Benz Patent - Motorwagen» ήταν το πρώτο αυτοκίνητο που βγήκε επίσημα στη γραμμή παραγωγής και αποτέλεσε τη ναυαρχίδα της σημερινής αυτοκινητοβιομηχανίας Mercedes – Benz.
Το μοντέλο του Γερμανού μηχανικού είχε τιμή πώλησης 600 μάρκα της Γερμανικής Αυτοκρατορίας, δηλαδή περίπου 150 σημερινά δολάρια Αμερικής (σε ευρώ = 88,36) και η ταχύτητα που μπορούσε να αναπτύξει έφτανε τα 19 χιλ. / ώρα.
Σήμερα, 135 χρόνια αργότερα, το γρηγορότερο αυτοκίνητο στον κόσμο θεωρείται η Maserati MC20, την οποία έχει σχεδιάσει ο Γερμανός Klaus Busse, ο οποίος ξεκίνησε την καριέρα του στην Mercedes – Benz αλλά πήρε … μεταγραφή στους Ιταλούς.
Το πανέμορφο δίπορτο κουπέ διαθέτει 3λιτρο κινητήρα με ισχύ 630 ίππων, πιάνει τα 0-100 σε λιγότερο από 3’’ δευτερόλεπτα, η τελική του ταχύτητα φτάνει στα 325 χιλ. / ώρα, ενώ η τιμή του ανέρχεται στο αστρονομικό ποσό των 210.000 ευρώ στη Γερμανία.
Πόσα και ποια μοντέλα όμως μεσολάβησαν σε αυτή την εξελικτική πορεία των 135 χρόνων αυτοκίνησης;
Δείτε τα αναλυτικά στο video που ακολουθεί: