Ο Άντονι Χόιτ είναι ερασίτέχνης ποδηλάτης αλλά κατά κάποιο τρόπο και καλλιτέχνης.
Με τις διαδρομές που κάνει με το ποδήλατό τους δημιουργεί εικόνες στους ψηφιακούς χάρτες της εφαρμογής Strava.
Το τελευταίο του έργο είναι ένας τάρανδος. Για να το κάνει αυτό χρειάστηκαν 9 ώρες και 130 χιλιόμετρα ποδηλασίας.
Πέρυσι, κάνοντας ποδήλατο για 4 ώρες και 35 λεπτά κατάφερε να «σχεδιάσει» έναν Άγιο Βασίλη. Η απόσταση που διένυσε ήταν περίπου 66 χιλιόμετρα.
Το 2017 σχεδίασε έναν χιονάνιθρωπο. «Όλοι με ρωτούσαν τι θα κάνω φέτος», εξηγεί.
Αυτά τα σχέδια, φυσικά, δεν γίνονται τυχαία. Μελετά τους ψηφιακούς χάρτες για σχήματα στους δρόμους. «Είναι σα να ψάχνεις εικόνες στα σύννεφα», λέει. «Αν δω κάτι, για παράδειγμα αν ένας δρόμος μου θυμίζει μία μύτη, θα συνεχίσω να ψάχνω ώστε να βρω τα μάτια. Αν δεν προκύψει κάτι θα ψάξω κάπου αλλού», λέει ο Χόιτ διευκρινίζοντας ωστόσο ότι επιστρέφει σε περιοχές.
Ο ίδιος επιδιώκει να ακολουθεί πιστά τους δρόμους, ωστόσο, αν χρειαστεί «κόβει» μέσα από πάρκα, πάρκινγκ και πανεπιστημιακές εγκαταστάσεις για να πετύχει την τέλεια γραμμή. Φαίνεται πως η συγκεκριμένη μορφή τέχνης κερδίζει όλο και περισσότερους φανατικούς καθώς προ καιρού οι πιλότοι ενός ιστραηλινού αεροπλάνου «ζωγράφισαν» κι αυτοί στο ραντάρ.
Με τις διαδρομές που κάνει με το ποδήλατό τους δημιουργεί εικόνες στους ψηφιακούς χάρτες της εφαρμογής Strava.
Το τελευταίο του έργο είναι ένας τάρανδος. Για να το κάνει αυτό χρειάστηκαν 9 ώρες και 130 χιλιόμετρα ποδηλασίας.
Πέρυσι, κάνοντας ποδήλατο για 4 ώρες και 35 λεπτά κατάφερε να «σχεδιάσει» έναν Άγιο Βασίλη. Η απόσταση που διένυσε ήταν περίπου 66 χιλιόμετρα.
Το 2017 σχεδίασε έναν χιονάνιθρωπο. «Όλοι με ρωτούσαν τι θα κάνω φέτος», εξηγεί.
Αυτά τα σχέδια, φυσικά, δεν γίνονται τυχαία. Μελετά τους ψηφιακούς χάρτες για σχήματα στους δρόμους. «Είναι σα να ψάχνεις εικόνες στα σύννεφα», λέει. «Αν δω κάτι, για παράδειγμα αν ένας δρόμος μου θυμίζει μία μύτη, θα συνεχίσω να ψάχνω ώστε να βρω τα μάτια. Αν δεν προκύψει κάτι θα ψάξω κάπου αλλού», λέει ο Χόιτ διευκρινίζοντας ωστόσο ότι επιστρέφει σε περιοχές.
Ο ίδιος επιδιώκει να ακολουθεί πιστά τους δρόμους, ωστόσο, αν χρειαστεί «κόβει» μέσα από πάρκα, πάρκινγκ και πανεπιστημιακές εγκαταστάσεις για να πετύχει την τέλεια γραμμή. Φαίνεται πως η συγκεκριμένη μορφή τέχνης κερδίζει όλο και περισσότερους φανατικούς καθώς προ καιρού οι πιλότοι ενός ιστραηλινού αεροπλάνου «ζωγράφισαν» κι αυτοί στο ραντάρ.