Imma: Η ζωή του πρώτου εικονικού μοντέλου στην Ιαπωνία

Στο Instagram έχει πάνω από 250.000 followers
logo radio
Ogdoo web radio
Live
 
Έχουμε ποτέ αναρωτηθεί τι κάνει στην καθημερινότητά του ένας εικονικός influencer; Η Imma είναι το πρώτο εικονικό μοντέλο στην Ιαπωνία, ο λογαριασμός της στο Instagram έχει πάνω από 250.000 followers. Τώρα, σε συνεργασία με το στούντιο Wieden+Kennedy Japan, το ιαπωνικό franchise της γνωστής σουηδικής εταιρείας οικιακού εξοπλισμού έφερε για πρώτη φορά την εικονική περσόνα στον πραγματικό κόσμο και έδωσε τη δυνατότητα να ρίξουμε ματιά στην καθημερινή ζωή της Imma.

 
 
 
 
 
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
 
 
 
 
 
 
 
 
 

I love that time just before bed. Looking up at the ceiling in a quiet room makes me excited about what tomorrow might bring. Even if I had a bad day, tucking myself up in bed helps me forget all about it?But it’s only possible thanks to creating a happy home where I can be myself. Ok, going to sleep now? Good night everybody??? Thanks for having me in Harajuku ?I’ll come and visit again! 寝る前の時間ってやっぱりいいよね。静かな部屋で、天井を見てると、明日何しようかなってわくわくできるし、嫌なことがあってもベッドに入れば忘れられるし? でも、それって家があたしにとっていつも自分らしく、ハッピーでいられる場所だからできることなんだよね。 あー寝よっと? みんなおやすみ??? ばいばい?あたしが好きな原宿の家?また遊びに来るね! #あたしCGらしい #寝る前は最高の時間 #この家が好き #IKEA原宿 #ithinkimcgi #Bedtimeisthebesttime

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη imma (@imma.gram) στις

Στην εγκατάσταση στο καινούργιο κατάστημα της σουηδικής εταιρείας απέναντι από τον σταθμό Harajuku στο Τόκιο – η κίνηση εκεί ανέρχεται σε 110.000 ανθρώπους τη μέρα – οι περαστικοί μπορούσαν να δουν την Imma να κάνει τα πάντα: από το να χορεύει και να κάνει γιόγκα μέχρι να καθαρίζει με ηλεκτρική σκούπα και να ποτίζει τα φυτά της. Και όσοι δεν μπορούσαν να έχουν αυτή την εμπειρία στον κόσμο των τριών διαστάσεων μπορούσαν να ανοίξουν ένα εικονικό παράθυρο στη ζωή της Imma μέσω ενός διάρκειας τριών ημερών livestream στο κανάλι στο YouTube του ιαπωνικού franchise.

«Η ζωή μου από τη μια μέρα στην άλλη άλλαξε πολύ από τη στιγμή που αρχίσαμε την κοινωνική αποστασιοποίηση. Ήταν πρόκληση, αλλά εξερεύνησα διάφορους τρόπους να βρίσκω ευτυχία στο σπίτι και συνειδητοποίησα τη σημασία του να δημιουργώ τον δικό μου προσωπικό χώρο. Eίμαι τόσο χαρούμενη που μπορώ να μοιραστώ με τον κόσμο μια μικρή ματιά στην καινούργια μου ζωή στο σπίτι» σχολίασε η Imma.

 
 
 
 
 
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Are you guys cooking for yourselves at home? I started cooking more when I was social distancing. They say you’ll be happier during the day if you eat breakfast? Chef imma?‍??‍??‍? みんなお家でご飯作ってる?あたしはステイホームをきっかけに、今まで作ったことのなかったレシピにも挑戦するようになったよっ。朝ごはんを食べると幸福度が上がるんだって? 朝ごはんは抜かないでねっ! シェフimmaより?‍??‍??‍? #あたしCGらしい #得意料理はまだないよ#この家が好き#IKEA原宿 #ithinkimcgi #nospecialityyet #happytobehome #IKEAharajuku

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη imma (@imma.gram) στις

Η εγκατάσταση του καθιστικού της Imma συνδύαζε φυσικό χώρο και οθόνες LED (οι θερμοκρασίες χρώματος των οθονών προσαρμόζονταν σε πραγματικό χρόνο ώστε να εξασφαλίζουν μίγμα «χωρίς ραφές» μεταξύ οθόνης και τρισδιάστατου κόσμου). Επιπλέον, το υπνοδωμάτιο της Imma παρουσιαζόταν σε μεγάλη οθόνη στην πρόσοψη του δεύτερου ορόφου του καταστήματος. Η Imma κρατούσε ενήμερους τους θαυμαστές της με τον γνωστό της τρόπο, στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Σε πραγματικό χρόνο. Όταν ζωγράφιζε στο παράθυρο, έβλεπαν τη ζωγραφιά στο Instagram. Όταν χοροπηδούσε στο σαλονάκι, μπορούσαν να ακούν τη μουσική στην προσωπική της λίστα στο Spotify. Όταν δεν εμφανιζόταν στην οθόνη, είχε βγάλει βόλτα το σκυλάκι της – που έχει τον δικό του λογαριασμό στο Instagram – στο πάρκο Yoyogi.

«Συνεργαζόμενοι με την Imma, μπορούμε να μοιραστούμε ένα καινούργιο όραμα οικίας με μια πληθυσμιακή ομάδα στην οποία η IKEA δεν είχε ποτέ μιλήσει στο παρελθόν» δήλωσε η μάρκετινγκ μάνατζερ της IKEA Japan, Anna Ohlin.

ΤΟ OGDOO.GR ΠΡΟΤΕΙΝΕΙ

Το τραγούδι αλλιώς, στο email σας!

Ενημερωθείτε πρώτοι για τα τελευταία νέα στο χώρο της καλής μουσικής!