Ποιες είναι οι τάσεις της μουσικής για το 2023;

Τα νέα δεδομένα σύμφωνα με την ανάλυση της αγοράς
logo radio
Ogdoo web radio
Live
 
Κοιτάζοντας πίσω την απόδοση της παγκόσμιας μουσικής βιομηχανίας την προηγούμενη χρονιά, σε διαφορετικούς τομείς, όπως η διανομή, τα δικαιώματα και οι ζωντανές εμφανίσεις, βλέπουμε ότι το 2022 ήταν μια πολύ συνεπής χρονιά χάρη στην αναζωπύρωση της βιομηχανίας ζωντανής μουσικής και την εδραίωση του streaming.
Μόνο οι πωλήσεις ψηφιακής μουσικής παγκοσμίως έφτασαν τα 27 δισεκατομμύρια δολάρια το 2022.
Οι χρήστες ξόδεψαν αρκετό χρόνο ακούγοντας μουσική στο διαδίκτυο, σύμφωνα με την τελευταία αναφορά του Comscore.

Το έτος 2022, οι λάτρεις της μουσικής αφιέρωσαν πάνω από 43,1 δισεκατομμύρια ώρες σε ροή περιεχομένου που σχετίζεται με τη μουσική.
Αυτά τα στοιχεία δείχνουν ότι το streaming, παρά τη μακρά συζήτηση σχετικά με την πολυπλοκότητά του, που σχετίζεται με τα δεδομένα δικαιωμάτων, παραμένει η κορυφαία επιλογή για κατανάλωση και διανομή μουσικής και θα συνεχίσει να καθορίζει τη μουσική βιομηχανία το 2023.

Η διαδικτυακή ροή μουσικής θα παραμείνει η πιο κυρίαρχη μορφή κατανάλωσης μουσικής και φέτος.
Εξετάζοντας τα πιο πρόσφατα στοιχεία, βλέπουμε ότι το ενδιαφέρον των χρηστών για τη διαδικτυακή μουσική συνεχίζει να αυξάνεται.

Μόνο πέρυσι, από τον Ιανουάριο έως τον Οκτώβριο, οι Αμερικανοί πέρασαν 23 εκατομμύρια ώρες ακούγοντας μουσική σε ψηφιακές υπηρεσίες όπως το Spotify, το Tidal ή το Amazon Music.
Όχι μόνο αυτό, το 2022 ήταν μια φανταστική χρονιά για την αύξηση των εσόδων ροής από συνδρομές.
Ο αριθμός των παγκόσμιων χρηστών που εγγράφηκαν σε πλατφόρμες ροής αυξήθηκε εκθετικά.

Σύμφωνα με τα τελευταία στατιστικά στοιχεία που παρείχε η IFPI στην έκθεσή της για το 2022, η μορφή ροής αντιπροσώπευε το 65% των συνολικών παγκόσμιων εσόδων ηχογραφημένης μουσικής και το 80% σε στρατηγικές αγορές όπως οι Η.Π.Α.

Η ζήτηση αναμένεται να αυξηθεί μέσα στους επόμενους μήνες του 2023, καθώς καθημερινά όλο και περισσότεροι καλλιτέχνες και μουσικές επιχειρήσεις χρησιμοποιούν κανάλια κοινωνικών μέσων, βίντεο και πλατφόρμες παιχνιδιών όπως το Facebook, το YouTube, το Twitch, το TikTok ή το Instagram (κανάλια ενσωματωμένα με το SonoSuite) ως επιφάνειες εκκίνησης για την προώθηση του περιεχομένου τους.

ΤΟ OGDOO.GR ΠΡΟΤΕΙΝΕΙ

Το τραγούδι αλλιώς, στο email σας!

Ενημερωθείτε πρώτοι για τα τελευταία νέα στο χώρο της καλής μουσικής!