Μανώλης Χιώτης & Στέλιος Καζαντζίδης - «Ότι ξέρει ο Στέλιος του τά ’δειξα εγώ»

Σε μια από τις τελευταίες του συνεντεύξεις, στον Τάσο Κουτσοθανάση, ο Μανώλης Χιώτης «διεκδίκησε», με απόλυτο ύφος, ένα μέρος της τραγουδιστικής οντότητας του Στέλιου…

Καζαντζίδη. «Το λαϊκό τραγούδι μέχρι σήμερα την καλύτερη φωνή που έχει παρουσιάσει ήταν του Στέλιου Καζαντζίδη» λέει ο Χιώτης για να συνεχίσει: «Ο Στέλιος Καζαντζίδης είναι μαθητής μου, του λαϊκού τραγουδιού, δηλαδή, τον δίδαξα τραγούδι λαϊκό. Ότι ξέρει ο Καζαντζίδης του τά ’δειξα εγώ». Λόγια απόλυτα, που θα μπορούσαν, ίσως, και να παρεξηγηθούν, του, από κάθε άποψη, σπουδαίου Μανώλη Χιώτη, που, ίσως, σε δεύτερη ανάγνωση, δείχνουν ταύτιση και προσήλωση στην φωνή του Καζαντζίδη, καθώς, και κάποια πικρία

Ο Χιώτης πρωτοσυναντήθηκε με τον Καζαντζίδη, δισκογραφικά, στα 1954, όταν, δηλαδή, επέστρεψε από την Odeon του Μάτσα , στην Columbia των Λαμπρόπουλων . Τότε αρχίζει και η ερμηνευτική μετάπλαση του τραγουδιστή (ο οποίος τραγουδούσε αυστηρά στο ύφος του Πρόδρομου Τσαουσάκη, που υπήρξε το νεανικό φωνητικό πρότυπό του). Τότε, δηλαδή, που έρχεται κοντά με τον κορυφαίο δεξιοτέχνη και ανήσυχο δημιουργό.

Κάνουνε παρέα , ηχογραφούν τραγούδια και ο Χιώτης είναι εκείνος που μεταμορφώνει τον Καζαντζίδη από τον ανατολίτη με το μουστάκι («κόψε ρε Στέλιο αυτή τη βούρτσα» του έλεγε) και το ρεμπέτικο ύφος (πάνω από 100 τραγούδια του στην περίοδο 1952 – 1955 έχουν τα χαρακτηριστικά του πιο ρεμπέτικου ύφους) στον νεανικό ευέλικτο τραγουδιστή που έχει μια μοναδική ευχέρεια να μεταμορφώνεται ερμηνευτικά.

Με την παρότρυνση του Χιώτη, ο Καζαντζίδης αρχίζει να λύνει και να ψάχνει τη φωνή του και από το ρεμπέτικο ύφος του «Είν’ όλα μαύρα» και του «Ένας μάγκας στο Βοτανικό» περνά στο «Απόψε φίλα με» («Η τελευταία νύχτα») και στο «Η κοινωνία με κατακρίνει» του Κολοκοτρώνη. Εδώ, ο Χιώτης, που αναλαμβάνει την ηχογράφηση του τραγουδιού βγάζει από τον Καζαντζίδη όλη την, έως τότε, κρυμμένη ευαισθησία του (μέχρι σημείου παρεξηγήσεως) που δημιουργεί μεγάλη αίσθηση. «Το «Η κοινωνία με κατακρίνει», αυτό είναι το πρώτο μου μεγάλο σουξέ» έχει αναφέρει ο Καζαντζίδης..

Είναι η περίοδος όπου η αναζήτηση του προσωπικού του ύφους συνεχίζεται κάπου ανάμεσα στο παλιότερο στυλ του Τσαουσάκη και σε αυτό του Μαν. Χιώτη, με τα τραγούδια του οποίου, όμως, είναι ένας άλλος τραγουδιστής. Γίνεται κανταδόρος: «Το κλάμα της πενιάς», η φωνή του έχει μια άλλη διαύγεια: «Στο κατώφλι ένα γράμμα πεταμένο», «Χίλιες νύχτες όμορφες», «Θεσσαλονίκη μου». Αξίζει ν’ ακούσει κανείς το «Η καμπάνα σημαίνει» με το οποίο ο Χιώτης δοκιμάζει πρώτη φορά τα όρια αυτής της φωνής και θέτει τις βάσεις για τον στιβαρό, αρρενωπό Καζαντζίδη που ακολουθεί.

Ο Καζαντζίδης χρωστά πολλά στον Μανώλη Χιώτη, ο οποίος τον μεταμορφώνει δίνοντάς του μια σειρά από τραγούδια που εκμαιεύουν όλη την τεχνική επάρκεια και δεξιότητα του. (Είναι γνωστοί οι παρεμβατισμοί του Χιώτη στο ερμηνευτικό μέρος, αφού ακόμη και φωνητικά μεγαθήρια της εποχής, ακολουθούν κατά γράμμα τις διδαχές του). Οι δυο τους, εκείνα τα χρόνια, είναι ότι πιο μοντέρνο στο λαϊκό τραγούδι. Ακόμη και τα λεγόμενα βαριά τραγούδια τους έχουν καινοτομίες και νεωτερισμούς. Μέσα σε αυτό το κλίμα, λοιπόν, ο Καζαντζίδης αρχίζει να κεντράρει τη φωνή του και να φτιάχνει το προσωπικό του ύφος που κάνει μεγάλη αίσθηση και αφήνει χιλιόμετρα πίσω όλους τους μέχρι τότε μεγάλους τραγουδιστές. Ακόμη και τραγουδιστές κολοσσοί, όπως ο Στράτος Παγιουμτζής και ο Πρόδρομος Τσαουσάκης, πλησιάζουν αυτό το ύφος, όταν ερμηνεύουν τραγούδια υπό τον Μανώλη Χιώτη. Ένα ακόμη χαρακτηριστικό σημείο που πιστώνει κατά ένα μεγάλο ποσοστό το πρώιμο Καζαντζίδικο ύφος στην καλλιτεχνική προσωπικότητα του Χιώτη που σκιτσάρει και χρωματίζει με μοντέρνες γραμμές και πινελιές τον καμβά στον οποίο ξεδιπλώνεται η «καινούρια» φωνή.

Είναι τέτοια η επιρροή που ασκούν στο περιβάλλον του λαϊκού τραγουδιού που συνθέτες σαν τον Γιώργο Μητσάκη, τον Θόδωρο Δερβενιώτη, τον Βασίλη Καραπατάκη, τον Πάνο Πετσά, τον Μπάμπη Μπακάλη και τον Απόστολο Καλδάρα δανείζονται στοιχεία από το στυλ και τις εκφραστικές χρωματικές τους.

Μέχρι το 1963 Θα συνεργαστούν με δεκάδες τραγούδια. Από το 1956 και μετά, όμως, τα συχνά ταξίδια του Χιώτη στην Αμερική θα περιορίσουν την παρουσία του στον ελληνικό χώρο, αν και το 1960-61 συμμετέχει στο μουσικό κίνημα που δημιουργεί ο Μίκης Θεοδωράκης με τον «Επιτάφιο», τα πρώτα τραγούδια της «Πολιτείας», τους «Λιποτάκτες» και το «Αρχιπέλαγος» και το 1963 αναλαμβάνει καλλιτεχνικός υπεύθυνος του λαϊκού τμήματος της Columbia . Σε αυτές τις δύο, διαφορετικές δισκογραφικές περιόδους γράφουν και τον τελευταίο κύκλο της συνεργασίας τους. Από τα τέλη του’63 ο Καζαντζίδης ήδη ηχογραφεί για τη νέα του εταιρεία, την Odeon , ενώ ο Μανώλης Χιώτης ετοιμάζεται για την Αμερική, όπου θα μείνει τέσσερα χρόνια.

Υ.Γ.
Πριν από λίγα χρόνια γυρίστηκε ένα ντοκιμαντέρ για τον Μανώλη Χιώτη. Εμπλεκόμενοι σε αυτό ήταν ο Αντώνης Κασίτας και κάποια δημοσιογράφος με πολυετή θητεία στην ΕΡΤ. Παρουσιαστής-αφηγητής ο Πάνος Γεραμάνης, ο οποίος, με είχε από κοντά για θέματα ρεπερτορίου, αρχείου κ.λ.π. Όταν, σε κάποια συνάντηση των τεσσάρων μας, πρότεινα οι ντοκουμενταρίστικες συνεντεύξεις να ξεκινήσουν από τον Μίκη Θεοδωράκη και τον Στέλιο Καζαντζίδη υπήρξε η έντονη αντίδραση της δημοσιογράφου, η οποία, επηρεασμένη από το κλίμα με τις τηλεοπτικές διαμάχες του Στέλιου, εναντιώθηκε στην προσέγγιση του Καζαντζίδη, στερώντας έτσι από την ιστορία τη ζωντανή μαρτυρία του για την μοναδική αυτή συνεργασία και την ματιά του σε εκείνα τα χρόνια που, νεαρός, βρισκόταν πλάι στον ιδιοφυή μουσικό και λαϊκό συνθέτη.

Τα τραγούδια της συνεργασίας τους.

Στον κατάλογο που ακολουθεί εκτός από τις συνθέσεις του Μανώλη Χιώτη αναφέρονται και τα τραγούδια άλλων συνθετών στα οποία συμμετείχε παίζοντας μπουζούκι ο Μανώλης Χιώτης, καταρχήν διότι έτσι έχουμε όλο το εύρος της συνεργασίας τους, αλλά και γιατί σε αρκετές περιπτώσεις ο ρόλος του Χιώτη στην ηχογράφηση ήταν καταλυτικός.

Τα τραγούδια παρουσιάζονται με χρονολογική σειρά και αριθμό μήτρας της ηχογράφησης (εντός παρενθέσεως ο αριθμός δίσκου – πρώτη έκδοση 45 & 78 στροφών) και όπως παρουσιάστηκαν στην «πρώτη καταγραφή» του ρεπερτορίου του Καζαντζίδη, την οποία, ο υπογράφων, έκανε το καλοκαίρι του 2010 για τις ανάγκες της έκδοσης «Λαϊκό Τραγούδι», που εκδόθηκε με την υποστήριξη και την υπογραφή του National Geographic .




ΚΑΤΑΛΟΓΟΣ ΔΙΣΚΟΓΡΑΦΙΑΣ

 

OGA 2162 Η ΜΑΝΑ ΜΟΥ ΘΑ ΚΛΑΨΗ (Μ. Χιώτη – Χρ. Κολοκοτρώνη) συμμετέχει η Κ. Γκρέυ 1/11/1954 μπουζούκι: Μ. Χιώτης/ καμπάνες: Β. Βασιλειάδης/ μπαγλαμά: Θ. Δερβενιώτης/ κιθάρα: Π. Πετσάς/ μπάσο: Σπ. Αναγνώστου ( AO 5216)

OGA 2163 ΑΝ ΨΑΞΕΤΕ ΤΑ ΣΤΗΘΙΑ ΜΟΥ (Μ. Χιώτη – Χρ. Κολοκοτρώνη) β’ φωνή Κ. Γκρέυ 2/11/1954 μπουζούκι: Μ. Χιώτης/ ακορντεόν: Β. Βασιλειάδης/ μπαγλαμά: Θ. Δερβενιώτης/ κιθάρα: Π. Πετσάς/ μπάσο: Σπ. Αναγνώστου ( AO 5216)

OGA 2164 Η ΦΥΛΑΚΗ ΚΙ Η ΞΕΝΗΤΕΙΑ (Μ. Χιώτη – Χρ. Κολοκοτρώνη) Κ. Γκρέυ, Στ. Καζαντζίδης 2/11/1954 μπουζούκι: Μ. Χιώτης/ ακορντεόν: Γ. Κουλαξίζης/ μπαγλαμά: Θ. Δερβενιώτης/ κιθάρα: Π. Πετσάς/ μπάσο: Σπ. Αναγνώστου ( AO 5209)

OGA 2165 ΚΛΑΙΩ ΤΗΝ ΚΑΤΑΔΙΚΗ ΜΟΥ (Θ. Δερβενιώτη) β’ φωνή Κ. Γκρέυ 2/11/1954 μπουζούκι: Μ. Χιώτης/ μπαγλαμά: Θ. Δερβενιώτης/ κιθάρα: Π. Πετσάς/ μπάσο: Σπ. Αναγνώστου ( AO 5218)

CG 3204 ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΗΡΘΕ ΝΑ ΜΕ ΔΗ (Η ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ) (Κ. Λαβίδα – Χρ. Κολοκοτρώνη) β’ φωνή Κ. Γκρέυ 2/11/1954 μπουζούκι: Μ. Χιώτης/ τσέμπαλο: Τ. Λαβίδας/ μπαγλαμά: Θ. Δερβενιώτης/ κιθάρα: Π. Πετσάς/ μπάσο: Σπ. Αναγνώστου ( DG 7123)

OGA 2167 Η ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΥΧΤΑ (Μ. Χιώτη – Χρ. Κολοκοτρώνη) β’ φωνή Κ. Γκρέυ 4/11/1954 μπουζούκι: Μ. Χιώτης/ ακορντεόν: Β. Βασιλειάδης/ μπαγλαμά: Θ. Δερβενιώτης/ κιθάρα: Π. Πετσάς/ μπάσο: Σπ. Αναγνώστου ( AO 5209)

OGA 2169 ΟΤΙ ΠΕΘΑΙΝΕΙ ΔΕΝ ΖΕΙ ΞΑΝΑ (Π. Πετσά – Χρ. Κολοκοτρώνη) Κ. Γκρέυ, Στ. Καζαντζίδης 4/11/1954 μπουζούκι: Μ. Χιώτης/ ακορντεόν: Γ. Κουλαξίζης/ μπαγλαμά: Θ. Δερβενιώτης/ κιθάρα: Π. Πετσάς/ μπάσο: Σπ. Αναγνώστου ( AO 5220)

CG 3206 ΚΙ ΑΛΛΟ ΣΠΙΤΙ ΘΕΣ ΝΑ ΚΛΕΙΣΕΙΣ (Χρ. Κολοκοτρώνη) β’ φωνή Κ. Γκρέυ 4/11/1954 μπουζούκι: Μ. Χιώτης/ μπαγλαμά: Θ. Δερβενιώτης/ κιθάρα: Π. Πετσάς/ μπάσο: Σπ. Αναγνώστου ( DG 7155)

OGA 2238 ΕΞΩ ΑΠ’ ΑΔΙΚΟ (Χρ. Κολοκοτρώνη) β’ φωνές Ζωή Νάχη, Μ. Χιώτης 19/3/1955 μπουζούκι: Μ. Χιώτης/ μπαγλαμά: Ι. Τατασόπουλος/ κιθάρα: Π. Πετσάς/ μπάσο: Σπ. Αναγνώστου ( AO 5243)

OGA 2239 ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ ΜΑΝΝΑ ΝΑ ΜΕ ΔΗΣ (Χρ. Κολοκοτρώνη – Κ. Λαβίδα) 19/3/1955 μπουζούκι: Μ. Χιώτης/ μπαγλαμά: Ι. Τατασόπουλος/ κιθάρα: Π. Πετσάς/ μπάσο: Σπ. Αναγνώστου ( AO 5254)

OGA 2258 ΘΕΛΩ ΝΑ ΠΕΘΑΝΩ (Μπ. Μπακάλη – Κ. βίρβου – Στ. Καμπέρη) 29/3/1955 μπουζούκι: Μ. Χιώτης/ μπαγλαμά: Θ. Δερβενιώτης/ κιθάρα: Π. Πετσάς/ μπάσο: Σπ. Αναγνώστου ( AO 5242 & 7 PG 3355)

OGA 2259 Η ΚΟΙΝΩΝΙΑ (Β. Καραπατάκη – Χρ. Κολοκοτρώνη) 29/3/1955 μπουζούκι: Μ. Χιώτης/ μπαγλαμά: Θ. Δερβενιώτης/ κιθάρα: Π. Πετσάς/ μπάσο: Σπ. Αναγνώστου ( AO 5243 & 7 EGG 2503 & 7Ε GG 2568 & 7 PG 2961)

CG 3271 ΑΝΟΙΞΕ ΚΑΙ ΜΕΤΑΝΟΙΩΣΑ (Μ. Χιώτη – Χρ. Κολοκοτρώνη) συμμετέχει η Ζωή Νάχη 2/5/1955 μπουζούκι: Μ. Χιώτης/ μπαγλαμά: Θ. Δερβενιώτης/ κιθάρα: Στ. Χρυσίνης/ μπάσο: Σπ. Αναγνώστου ( DG 7137)

CG 3272 ΘΕΛΩ ΝΑ ΠΩ ΤΟΝ ΠΟΝΟ ΜΟΥ (Μ. Χιώτη – Χρ. Κολοκοτρώνη) 2/5/1955 μπουζούκι: Μ. Χιώτης ( DG 7137)

CG 3279 Η ΚΑΜΠΑΝΑ ΣΗΜΑΙΝΕΙ (Μ. Χιώτη – Χρ. Κολοκοτρώνη) 17/5/1955 μπουζούκι: Μ. Χιώτης/ μπαγλαμά: Θ. Δερβενιώτης/ κιθάρα: Στ. Χρυσίνης/ μπάσο: Σπ. Αναγνώστου ( DG 7143)

CG 3280 ΤΡΕΙΣ ΜΑΥΡΟΦΟΡΕΣ (Μ. Χιώτη – Ζ. Γρυπάρη) 17/5/1955 μπουζούκι: Μ. Χιώτης ( DG 7147)

CG 3282 ΕΦΥΓΕΣ ΚΑΙ ΠΟΥ Μ’ ΑΦΗΝΕΙΣ (Μ. Χιώτη – Χρ. Κολοκοτρώνη – Κ. Βίρβου) β’ φωνές Κ. Γκρέυ, Μ. Χιώτης 18/5/1955 μπουζούκι: Μ. Χιώτης/ μπαγλαμά: Θ. Δερβενιώτης/ κιθάρα: Στ. Χρυσίνης/ μπάσο: Σπ. Αναγνώστου ( DG 7144)

CG 3283 ΜΕ ΚΑΡΔΙΑ ΣΥΝΝΕΦΙΑΣΜΕΝΗ (Χ. Βασιλειάδη) 18/5/1955 Μ. Χιώτης/ μπαγλαμά: Θ. Δερβενιώτης/ κιθάρα: Στ. Χρυσίνης/ μπάσο: Σπ. Αναγνώστου ( DG 7150)

OGA 2267 ΘΑ ΠΕΘΑΝΩ ΔΕΝ ΑΝΤΕΧΩ (Μ. Χιώτη – Χρ. Κολοκοτρώνη) 9/6/1955 μπουζούκι: Μ. Χιώτης/ μπαγλαμά: Θ. Δερβενιώτης/ κιθάρα: Στ. Χρυσίνης/ μπάσο: Σπ. Αναγνώστου ( AO 5260)

OGA 2269 ΜΙΑ ΜΕΡΑ ΠΡΙΝ ΠΕΘΑΝΩ (Μ. Χιώτη – Χρ. Κολοκοτρώνη) 16/6/1955 μπουζούκια: Μ. Χιώτης, Γ. Σταματίου/ μπαγλαμά: Θ. Δερβενιώτης/ κιθάρα: Στ. Χρυσίνης/ μπάσο: Σπ. Αναγνώστου ( AO 5260 & 7 EGG 2503)

OGA 2270 ΔΕΝ ΜΕ ΤΡΟΜΑΖΕΙ Ο ΘΑΝΑΤΟΣ (Μ. Χιώτη – Χρ. Κολοκοτρώνη) 18/6/1955μπουζούκι: Μ. Χιώτης/ μπαγλαμά: Θ. Δερβενιώτης/ κιθάρα: Π. Πετσάς/ μπάσο: Σπ. Αναγνώστου ( AO 5239)

CG 3337 ΤΟ ΚΛΑΜΑ ΤΗΣ ΠΕΝΙΑΣ (Μ. Χιώτη – Χρ. Κολοκοτρώνη) 4/10/1955 μπουζούκι: Μ. Χιώτης/ κιθάρα: Στ. Χρυσίνης/ μπαγλαμά: Θ. Δερβενιώτης/ μπάσο: Σπ. Αναγνώστου ( DG 7168)

CG 3338 ΤΟ ΑΔΙΚΟ ΔΕΝ ΕΥΛΟΓΕΙΤΑΙ (Μ. Χιώτη – Χρ. Κολοκοτρώνη) 6/10/1955 μπουζούκι: Μ. Χιώτης/ κιθάρα: Στ. Χρυσίνης/ μπαγλαμά: Θ. Δερβενιώτης/ μπάσο: Σπ. Αναγνώστου ( DG 7175)

OGA 2337 ΤΑ ΚΑΛΑ ΠΑΙΔΙΑ (Θ. Δερβενιώτη – Χρ. Κολοκοτρώνη) 8/11/1955 μπουζούκια: Μ. Χιώτης, Γ. Σταματίου/ κιθάρα: Στ. Χρυσίνης/ μπαγλαμά: Θ. Δερβενιώτης/ μπάσο: Σπ. Αναγνώστου ( AO 5294)

OGA 2338 ΚΑΙΝΟΥΡΙΕΣ ΣΥΜΦΟΡΕΣ (Μ. Χιώτη – Χρ. Κολοκοτρώνη) 10/11/1955 μπουζούκι: Μ. Χιώτης/ κιθάρα: Στ. Χρυσίνης/ μπαγλαμά: Θ. Δερβενιώτης/ μπάσο: Σπ. Αναγνώστου ( AO 5291)

OGA 2339 ΧΙΛΙΕΣ ΝΥΧΤΕΣ ΟΜΟΡΦΕΣ 10/11/1955 (Μ. Χιώτη – Χρ. Κολοκοτρώνη) μπουζούκι: Γ. Σταματίου/ κιθάρα: Στ. Χρυσίνης/ μπαγλαμά: Θ. Δερβενιώτης/ μπάσο: Σπ. Αναγνώστου ( AO 5303 & 7 EGG 2510)

CG 3353 ΣΤΗΝ ΨΑΘΑ ΘΑ ΠΕΘΑΝΩ (Β. Καραπατάκη – Κ. Βίρβου) 15/12/1955 μπουζούκι: Μ. Χιώτης/ κιθάρα: Στ. Χρυσίνης/ μπαγλαμά: Θ. Δερβενιώτης/ μπάσο: Σπ. Αναγνώστου ( DG 7185)

CG 3438 ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ ΜΟΥ (Μ. Χιώτη – Χρ. Κολοκοτρώνη) β’ φωνή Ζωή Νάχη 16/6/1956 μπουζούκι: Μ. Χιώτης ( DG 7229 & SEGG 2520 & 7 PG 3858)

CG 3439 ΑΝ ΗΞΕΡΕΣ ΠΟΙΟΣ ΕΙΜ’ ΕΓΩ (Μ. Χιώτη – Χρ. Κολοκοτρώνη) 16/6/1956 μπουζούκι: Μ. Χιώτης ( DG 7229)

OGA 2448 ΜΗ ΜΟΥ ΧΑΛΑΣ ΤΑ ΓΟΥΣΤΑ ΜΟΥ (Μ. Χιώτη – Χρ. Κολοκοτρώνη) συμμετέχουν η Γ. Λύδια και ο Μ. Χιώτης 14/7/1956 μπουζούκι: Μ. Χιώτης ( AO 5348 & 7 EGG 2521)

OGA 2449 ΜΑΝΝΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΠΟΥΝ’ Ο ΓΙΟΣ ΣΟΥ (Μ. Χιώτη – Χρ. Κολοκοτρώνη) 14/7/1956 μπουζούκι: Μαν. Χιώτης ( AO 5348)

CG 3703 ΚΑΛΛΙΤΕΡΑ ΜΙΑ ΜΑΧΑΙΡΙΑ (Μ. Χιώτη – Χρ. Κολοκοτρώνη) 19/11/1957 μπουζούκι: Μ. Χιώτης/ μπαγλαμά: Θ. Δερβενιώτης/ κιθάρα: Στ. Χρυσίνης/ μπάσο: Σπ. Αναγνώστου ( DG 7359 & SEGG 2560)

CG 3704 ΔΩΔΕΚΑ ΚΑΙ ΠΕΝΤΕ (Μ. Χιώτη – Χρ. Κολοκοτρώνη) 19/11/1957 μπουζούκι: Μ. Χιώτης/ μπαγλαμά: Θ. Δερβενιώτης/ κιθάρα: Στ. Χρυσίνης/ μπάσο: Σπ. Αναγνώστου ( DG 7357 & SEGG 2559)

CG 3705 ΒΡΕ ΣΑΝ ΤΑ ΧΙΟΝΙΑ (Μ. Χιώτη – Χρ. Κολοκοτρώνη) 19/11/1957 μπουζούκι: Μ. Χιώτης/ μπαγλαμά: Θ. Δερβενιώτης/ κιθάρα: Στ. Χρυσίνης/ μπάσο: Σπ. Αναγνώστου ( DG 7358 & SEGG 2559)

CG 3826 ΦΙΝΙΤΟ ΛΑ ΜΟΥΖΙΚΑ (Μ. Χιώτη) β’ φωνή Μαρινέλλα 17/7/1958 μπουζούκι: Μ. Χιώτης ( DG 7407)

CG 3827 ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΠΟΥ ΤΥΡΑΝΝΟΥΣΕΣ (Μ. Χιώτη) 17/7/1958 μπουζούκι: Μ. Χιώτης ( DG 7407)

7 XGA 940 ΒΡΑΧΟ, ΒΡΑΧΟ ΤΟΝ ΚΑΗΜΟ ΜΟΥ (Μ. Θεοδωράκη – Δ. Χριστοδούλου) β’ φωνή: Μαρινέλλα 21/3/1961 μπουζούκι Μ. Χιώτης (7 PG 2909)

7 XGA 941 ΕΧΩ ΜΙ ΑΓΑΠΗ (Μ. Θεοδωράκη – Τ. Λειβαδίτη) συμμετέχει η Μαρινέλλα 21/3/1961 μπουζούκι Μ. Χιώτης (7 PG 2908)

7 XGA 942 ΜΕΤΑΝΑΣΤΗΣ (Μ. Θεοδωράκη – Δ. Χριστοδούλου) β’ φωνή: Μαρινέλλα 21/3/1961 μπουζούκι Μ. Χιώτης (7 PG 2910)

7 XGA 943 ΚΑΫΜΟΣ (Μ. Θεοδωράκη – Δ. Χριστοδούλου) β’ φωνή: Μαρινέλλα 21/3/1961 μπουζούκι Μ. Χιώτης (7 PG 2910)

7 XGA 944 ΣΑΒΒΑΤΟΒΡΑΔΟ (Μ. Θεοδωράκη – Τ. Λειβαδίτη) β’ φωνή: Μαρινέλλα 21/3/1961 μπουζούκι Μ. Χιώτης (7 PG 2908)

7 XGA 945 ΠΑΡΑΠΟΝΟ (Μ. Θεοδωράκη – Δ. Χριστοδούλου) β’ φωνή: Μαρινέλλα 21/3/1961 μπουζούκι Μ. Χιώτης (7 PG 2909)

7 XGA 1081 ΜΑΖΙ ΚΙ ΟΙ ΔΥΟ ΣΤΗ ΒΙΟΠΑΛΗ (Μ. Χιώτη – Κ. Μάνεση) β’ φωνή: Μαρινέλλα 16/5/1961 μπουζούκια: Μ. Χιώτης, Χ. Λεμονόπουλος (7 PG 2996)

7 XGA 1082 ΑΝΘΡΩΠΕ ΔΥΣΤΥΧΙΣΜΕΝΕ (Μ. Χιώτη – Ευτ. Παπαγιαννοπούλου) β’ φωνή: Μαρινέλλα 16/5/1961 μπουζούκια: Μ. Χιώτης, Χ. Λεμονόπουλος (7 PG 2996)

7 XGA 1163 ΤΟ ΠΕΛΑΓΟ ΕΙΝΑΙ ΒΑΘΥ (Μ. Χατζιδάκι) β’ φωνή: Μαρινέλλα 10/8/1961 μπουζούκι Μ. Χιώτης (7 PG 3011)

7 XGA 1164 ΑΘΗΝΑ (Μ. Χατζιδάκι – Ν. Γκάτσου) β’ φωνή: Μαρινέλλα 10/8/1961 μπουζούκι Μ. Χιώτης (7 PG 3011)

7 XGA 1165 ΚΟΥΡΑΣΜΕΝΟ ΠΑΛΙΚΑΡΙ (Μ. Χατζιδάκι Ν. Γκάτσου) β’ φωνή: Μαρινέλλα 10/8/1961 μπουζούκι Μ. Χιώτης (7 PG 3012)

7 XGA 1163 Ο ΚΥΡ-ΑΝΤΩΝΗΣ (Μ. Χατζιδάκι) β’ φωνή: Μαρινέλλα 10/8/1961 μπουζούκι Μ. Χιώτης (7 PG 3012)

7 XGA 1175 ΟΛΑ ΘΑ ΠΕΡΑΣΟΥΝΕ (Μ. Χιώτη) β’ φωνή: Μαρινέλλα 15/9/1961 μπουζούκι Μ. Χιώτης (7 PG 3014)

7 XGA 1176 ΑΝ ΗΞΕΡΑ ΜΙΑ ΜΕΡΑ (Μ. Χιώτη) 15/9/1961 μπουζούκι Μ. Χιώτης (7 PG 3014)

7 XGA 1181 ΠΑΡΑΚΛΗΣΙΣ (Μ. Χιώτη – Γ. Βρούβα) συμμετέχουν οι Μ. Χιώτης & Μαρινέλλα 15/9/1961 μπουζούκι Μ. Χιώτης (7 PG 3015)

7 XGA 1182 ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ ΝΕΑ (Μ. Χιώτη) β’ φωνή: Μαρινέλλα 15/9/1961 μπουζούκι Μ. Χιώτης (7 PG 3015)

7 XGA 1183 ΣΤΟΥ ΠΟΝΟΥ ΤΟ ΚΡΕΒΑΤΙ (Στ. Καζαντζίδη – Κ. Βίρβου) β’ φωνή: Μαρινέλλα 15/9/1961 μπουζούκια: Μ. Χιώτης, Χ. Λεμονόπουλος (7 PG 3020)

7 XGA 1183 ΕΞΩ ΝΤΕΡΤΙΑ ΚΑΙ ΚΑΗΜΟΙ (Στ. Καζαντζίδη) 15/9/1961 μπουζούκια: Μ. Χιώτης, Χ. Λεμονόπουλος (7 PG 3034)

7 TGA 252 ΦΕΥΓΩ ΜΕ ΠΙΚΡΑ ΣΤΑ ΞΕΝΑ-ΑΥΤΗ Η ΝΥΧΤΑ ΜΕΝΕΙ-ΑΠΟΚΛΗΡΟΣ ΤΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ-ΜΑΝΤΟΥΜΠΑΛΑ (Στ. Καζαντζίδη) β’ φωνή Μαρινέλλα (Ποτ-πουρί) 15/9/1961 μπουζούκια: Μ. Χιώτης, Χ. Λεμονόπουλος (7 EGG 2577)

7 TGA 253 ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΦΕΥΓΩ ΑΠ’ ΤΗ ΖΩΗ-ΕΙΣΑΙ Η ΖΩΗ ΜΟΥ-ΑΣ ΕΙΧΑ ΤΗΝ ΥΓΕΙΑ ΜΟΥ-ΣΗΚΩ ΧΟΡΕΨΕ ΚΟΥΚΛΙ ΜΟΥ (Στ. Καζαντζίδη) β’ φωνή Μαρινέλλα (Ποτ-πουρί) 15/9/1961 μπουζούκια: Μ. Χιώτης, Χ. Λεμονόπουλος (7 EGG 2577)

7 XGA 1665 ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΕΣ ΚΑΙ ΒΑΣΑΝΑ (Χρ. Κολοκοτρώνη) 22/1/1963 μπουζούκι Μ. Χιώτης (7 PG 3258)

7 XGA 1715 ΤΟ ’ΞΕΡΑ ΠΩΣ ΘΑ ΜΟΥ ΦΥΓΕΙΣ (Β. Τσιτσάνη) 14/3/1963 μπουζούκι: Μ. Χιώτης/ βιολί: Γ. Κόρος/ ακορντεόν: Γ. Κοινούσης/ κιθάρα: Γ. Δέδες/ μπαγλαμά: Β. Τσιτσάνης (7 PG 3279)

7 XGA 1716 ΚΛΑΨΕ ΣΗΜΕΡΑ ΚΑΡΔΙΑ ΜΟΥ (Β. Τσιτσάνη) β’ φωνή Μπέμπα Φινέτη 14/3/1963 μπουζούκι: Μ. Χιώτης/ βιολί: Γ. Κόρος/ ακορντεόν: Γ. Κοινούσης/ κιθάρα: Γ. Δέδες/ μπαγλαμά: Β. Τσιτσάνης (7 PG 3279)

7 XGA 1724 ΕΓΙΝΑ ΜΟΝΟΣ ΜΟΥ ΓΙΑΤΡΟΣ (Μ. Χιώτη) 26/3/1963 μπουζούκι: Μ. Χιώτης (7 PG 3291)

7 XGA 1725 ΒΑΡΕΘΗΚΑ ΤΑ ΞΕΝΑ (Στ. Καζαντζίδη – Χρ. Κολοκοτρώνη – Μπ. Δαλιάνη) 26/3/1963 μπουζούκι: Μ. Χιώτης (7 PG 3292)

7 XGA 1726 ΠΑΡΑΜΙΛΟΥΝ ΤΑ ΧΕΙΛΗ ΜΟΥ (Στ. Καζαντζίδη) 26/3/1963 μπουζούκι: Μ. Χιώτης (7 PG 3292)

7 XGA 1727 ΤΗΝ ΕΔΙΩΞΑ ΚΙ ΟΜΩΣ ΤΗΝ ΑΓΑΠΩ (Χρ. Κολοκοτρώνη – Μ. Χιώτη) 26/3/1963 μπουζούκι: Μ. Χιώτης (7 PG 3291)


 

 

 

Το τραγούδι αλλιώς, στο email σας!

Ενημερωθείτε πρώτοι για τα τελευταία νέα στο χώρο της καλής μουσικής!

ates