κατείχε πολύγραφο και με ομάδα συμφοιτητών του διένειμε προκηρύξεις, καλώντας τους Αθηναίους σε εξέγερση ενάντια στο δικτατορικό καθεστώς. Όπως δήλωσε και ο ίδιος σε συνέντευξη που παραχώρησε στο Κωνσταντίνο Μπογδάνο, το δισκάκι 45 στροφών με τον ίδιο στο εξώφυλλο, αλλά και στο περιεχόμενο, όπου σε ρόλο τραγουδιστή «εκτελούσε» τα «Παιδιά του Πειραιά» του Μάνου Χατζιδάκι και την σαφώς λιγότερο γνωστή και δαφνοστεφανωμένη «Αλέκα», ήταν ένας τρόπος έκφρασής του μέσα σε ένα «ασφυκτικό περιβάλλον» (βλέπε ΕΔΩ, μετά το 53.20)
Το διέμειναν δε συμφοιτητές του μαζί με φυλλάδια αντιστασιακά, προκειμένου να ρίχνουν στάχτη στα μάτια της Ασφάλειας, σε περίπτωση ελέγχου.
Το 45άρι με τα τραγούδια κυκλοφόρησε τότε από την άσημη Hellas Records σε μια περίοδο που οι «ανεξάρτητες» δισκογραφικές ξεπηδούσαν σαν τα μανιτάρια για να σβήσουν άδοξα λίγο αργότερα.
Σεβόμαστε τον πολιτικό και τη διαδρομή του και τα αξιοπρόσεκτα ποσοστά που κατέλαβε στη χτεσινή εκλογική αναμέτρηση, αλλά, στα τραγουδιστικά θέματα, μάλλον «δε σταυρώνει νότα».
Το διέμειναν δε συμφοιτητές του μαζί με φυλλάδια αντιστασιακά, προκειμένου να ρίχνουν στάχτη στα μάτια της Ασφάλειας, σε περίπτωση ελέγχου.
Το 45άρι με τα τραγούδια κυκλοφόρησε τότε από την άσημη Hellas Records σε μια περίοδο που οι «ανεξάρτητες» δισκογραφικές ξεπηδούσαν σαν τα μανιτάρια για να σβήσουν άδοξα λίγο αργότερα.
Σεβόμαστε τον πολιτικό και τη διαδρομή του και τα αξιοπρόσεκτα ποσοστά που κατέλαβε στη χτεσινή εκλογική αναμέτρηση, αλλά, στα τραγουδιστικά θέματα, μάλλον «δε σταυρώνει νότα».