Με νέο τρόπο θα υπολογίζει πλέον το YouTube τα views καθώς ανακάλυψε το «κοινό μυστικό» πως καλλιτέχνες, δισκογραφικές και όχι μόνο έχουν τον τρόπο τους να φουσκώνουν τα νούμερα.
Μέχρι τώρα η πλατφόρμα καταμετρούσε τις διαφημιστικές προβολές ως κανονικές θεάσεις αν δεν έκανε αμέσως ο χρήστης παράλειψη.
Από εδώ και πέρα το YouTube δεν θα μετρά τα λεγόμενα «διαφημιστικά views» όταν είναι να υπολογίσει πόσο δημοφιλές γίνεται ένα βιντεοκλίπ, παρά θα βασίζεται στις «οργανικές αναπαραγωγές» όπως χαρακτηριστικά αναφέρονται, δηλαδή «τα απευθείας links στο βίντεο, τα αποτελέσματα αναζητήσεων, οι εξωτερικές ιστοσελίδες που φιλοξενούν το βίντεο και οι επιλογές του YouTube».
Έτσι οι μέθοδοι ορισμένων που έφεραν τα βιντεοκλίπ τους να μαζεύουν εκατοντάδες χιλιάδες παρακολουθήσεις ακόμα και στο πρώτο 24ωρο της κυκλοφορίας τους… πάνε περίπατο ή δυσκολεύονται, μέχρι οι επιτήδειοι να βρουν άλλους τρόπους.
Μέχρι τώρα η πλατφόρμα καταμετρούσε τις διαφημιστικές προβολές ως κανονικές θεάσεις αν δεν έκανε αμέσως ο χρήστης παράλειψη.
Από εδώ και πέρα το YouTube δεν θα μετρά τα λεγόμενα «διαφημιστικά views» όταν είναι να υπολογίσει πόσο δημοφιλές γίνεται ένα βιντεοκλίπ, παρά θα βασίζεται στις «οργανικές αναπαραγωγές» όπως χαρακτηριστικά αναφέρονται, δηλαδή «τα απευθείας links στο βίντεο, τα αποτελέσματα αναζητήσεων, οι εξωτερικές ιστοσελίδες που φιλοξενούν το βίντεο και οι επιλογές του YouTube».
Έτσι οι μέθοδοι ορισμένων που έφεραν τα βιντεοκλίπ τους να μαζεύουν εκατοντάδες χιλιάδες παρακολουθήσεις ακόμα και στο πρώτο 24ωρο της κυκλοφορίας τους… πάνε περίπατο ή δυσκολεύονται, μέχρι οι επιτήδειοι να βρουν άλλους τρόπους.