«Η νύχτα ανήκει στους εμβολιασμένους - The night is young»

Η μπύρα Heineken παίρνει θέση και προκαλεί αντιδράσεις στουν ανεμβολίαστους
logo radio
Ogdoo web radio
Live
 
Επίκαιρο είναι το νέο της σποτ της Heineken με τίτλο «The night is young» και σύνθημα: «Η νύχτα ανήκει στους εμβολιασμένους. Καιρός να συμμετέχεις και εσύ». 

Το βίντεο ξεκινά σε ένα κλαμπ όπου η μουσική είναι δυνατή. Οι εικόνες γνώριμες, αλλά οι θαμώνες είναι ηλικιωμένοι άνθρωποι που έχουν κάνει το εμβόλιο για τον κορονοϊό και διασκεδάζουν ξέφρενα σαν νέοι μέχρι τα ξημερώματα.

Το συγκεκριμένο σποτ προκάλεσε αντιδράσεις στους αντιεμβολιαστές.

Τι λέει η Heineken:

«Θέλουμε, απλώς, να ενισχύσουμε τα εστιατόρια και τα μπαρ και να είμαστε πάλι όλοι μαζί» είναι η απάντηση της εταιρείας στους αντιεμβολιαστές.

Τον περασμένο Φεβρουάριο, η Budweiser αποφάσισε για πρώτη φορά μετά από 40 χρόνια, να μη διαφημιστεί στο αμερικανικό Super Bowl και να δώσει τα αντίστοιχα χρήματα στην καμπάνια για την προώθηση των εμβολιασμών.

ΤΟ OGDOO.GR ΠΡΟΤΕΙΝΕΙ

Το τραγούδι αλλιώς, στο email σας!

Ενημερωθείτε πρώτοι για τα τελευταία νέα στο χώρο της καλής μουσικής!