Επίκαιρο είναι το νέο της σποτ της Heineken με τίτλο «The night is young» και σύνθημα: «Η νύχτα ανήκει στους εμβολιασμένους. Καιρός να συμμετέχεις και εσύ».
Το βίντεο ξεκινά σε ένα κλαμπ όπου η μουσική είναι δυνατή. Οι εικόνες γνώριμες, αλλά οι θαμώνες είναι ηλικιωμένοι άνθρωποι που έχουν κάνει το εμβόλιο για τον κορονοϊό και διασκεδάζουν ξέφρενα σαν νέοι μέχρι τα ξημερώματα.
Το συγκεκριμένο σποτ προκάλεσε αντιδράσεις στους αντιεμβολιαστές.
Τι λέει η Heineken:
«Θέλουμε, απλώς, να ενισχύσουμε τα εστιατόρια και τα μπαρ και να είμαστε πάλι όλοι μαζί» είναι η απάντηση της εταιρείας στους αντιεμβολιαστές.
Τον περασμένο Φεβρουάριο, η Budweiser αποφάσισε για πρώτη φορά μετά από 40 χρόνια, να μη διαφημιστεί στο αμερικανικό Super Bowl και να δώσει τα αντίστοιχα χρήματα στην καμπάνια για την προώθηση των εμβολιασμών.
Το βίντεο ξεκινά σε ένα κλαμπ όπου η μουσική είναι δυνατή. Οι εικόνες γνώριμες, αλλά οι θαμώνες είναι ηλικιωμένοι άνθρωποι που έχουν κάνει το εμβόλιο για τον κορονοϊό και διασκεδάζουν ξέφρενα σαν νέοι μέχρι τα ξημερώματα.
Το συγκεκριμένο σποτ προκάλεσε αντιδράσεις στους αντιεμβολιαστές.
Τι λέει η Heineken:
«Θέλουμε, απλώς, να ενισχύσουμε τα εστιατόρια και τα μπαρ και να είμαστε πάλι όλοι μαζί» είναι η απάντηση της εταιρείας στους αντιεμβολιαστές.
Τον περασμένο Φεβρουάριο, η Budweiser αποφάσισε για πρώτη φορά μετά από 40 χρόνια, να μη διαφημιστεί στο αμερικανικό Super Bowl και να δώσει τα αντίστοιχα χρήματα στην καμπάνια για την προώθηση των εμβολιασμών.