Ο επικεφαλής της Jumbo, Απόστολος Βακάκης, κατά τη διάρκεια τηλεδιάσκεψης αποκάλυψε μεταξύ άλλων: «Από τα 80 καταστήματα του δικτύου τα 35 είναι με ενοίκιο, το οποίο όμως δεν καταβάλλεται τους μήνες του lockdown λόγω των ειδικών όρων στις συμβάσεις έχουν συναφθεί με το μίσθωμα των καταστημάτων της αλυσίδας να είναι συνδεδεμένο με τον τζίρο τους».
Η κίνηση ματ με τις σχετικές ρήτρες έγινε πριν τον κορονοϊό.
Ο Απόστολος Βακάκης είπε ακόμη: «Είναι η τέλεια καταιγίδα Η επιβίωση της εταιρείας σε πορεία κερδοφόρα είναι μονόδρομος μετά το 2020, που είναι μια χαμένη χρονιά. Ελπίζουμε στο καλύτερο σενάριο αλλά προετοιμαζόμαστε για το χειρότερο».
Δεν διακινδύνευσε εκτιμήσεις λόγω της αβεβαιότητας για την εξέλιξη της πανδημίας τους επόμενους μήνες αλλά ήταν κατηγορηματικός όταν ρωτήθηκε αν προτίθεται να κλείσει κάποια καταστήματα λόγω της κρίσης σημειώνοντας πως «όταν είσαι σε πόλεμο, πρέπει να έχεις παρατεταγμένες όλες τις δυνάμεις σου».
Σχετικά με τη διαχείριση του στοκ, δεδομένου ότι τα εμπορεύματα της Πασχαλινής περιόδου έμειναν αδιάθετα, ποσοστό 25% αντιμετωπίζεται ως πλεονάζον ενώ από τα εποχιακά είδη τα καλοκαιρινά αναμένεται να διατεθούν σε ποσοστό 50% και τα σχολικά σε 60%.
Τέλος ειδικότερη αναφορά έκανε ο κ. Βακάκης στο e-shop που διπλασίασε τις πωλήσεις του στην τοπική αγορά την περίοδο του lockdown ενώ εξέφρασε επιφυλάξεις για το αν αυτή η τάση θα διατηρηθεί τους επόμενους μήνες.
Πάντως η εταιρεία θα επενδύσει στο online κανάλι, στην Κύπρο εντός του 2020, και στη Ρουμανία το 2021 ενώ θα επενδύσει και σε επέκταση του δικτύου φυσικών καταστημάτων όταν το επιτρέψουν οι συνθήκες αξιοποιώντας επενδυτικές ευκαιρίες, ειδικά στη Ρουμανία.
Η κίνηση ματ με τις σχετικές ρήτρες έγινε πριν τον κορονοϊό.
Ο Απόστολος Βακάκης είπε ακόμη: «Είναι η τέλεια καταιγίδα Η επιβίωση της εταιρείας σε πορεία κερδοφόρα είναι μονόδρομος μετά το 2020, που είναι μια χαμένη χρονιά. Ελπίζουμε στο καλύτερο σενάριο αλλά προετοιμαζόμαστε για το χειρότερο».
Δεν διακινδύνευσε εκτιμήσεις λόγω της αβεβαιότητας για την εξέλιξη της πανδημίας τους επόμενους μήνες αλλά ήταν κατηγορηματικός όταν ρωτήθηκε αν προτίθεται να κλείσει κάποια καταστήματα λόγω της κρίσης σημειώνοντας πως «όταν είσαι σε πόλεμο, πρέπει να έχεις παρατεταγμένες όλες τις δυνάμεις σου».
Σχετικά με τη διαχείριση του στοκ, δεδομένου ότι τα εμπορεύματα της Πασχαλινής περιόδου έμειναν αδιάθετα, ποσοστό 25% αντιμετωπίζεται ως πλεονάζον ενώ από τα εποχιακά είδη τα καλοκαιρινά αναμένεται να διατεθούν σε ποσοστό 50% και τα σχολικά σε 60%.
Τέλος ειδικότερη αναφορά έκανε ο κ. Βακάκης στο e-shop που διπλασίασε τις πωλήσεις του στην τοπική αγορά την περίοδο του lockdown ενώ εξέφρασε επιφυλάξεις για το αν αυτή η τάση θα διατηρηθεί τους επόμενους μήνες.
Πάντως η εταιρεία θα επενδύσει στο online κανάλι, στην Κύπρο εντός του 2020, και στη Ρουμανία το 2021 ενώ θα επενδύσει και σε επέκταση του δικτύου φυσικών καταστημάτων όταν το επιτρέψουν οι συνθήκες αξιοποιώντας επενδυτικές ευκαιρίες, ειδικά στη Ρουμανία.