Φακέλους όλων των σιδηροδρομικών δυστυχημάτων της τελευταίας 15ετίας ζήτησε ο εισαγγελέας του Αρείου Πάγου Ισίδωρος Ντογιάκος από τη νέα διοίκηση του ΟΣΕ.
Στην έγγραφη παραγγελία ο ΟΣΕ υποχρεούται να ενημερώσει την εισαγγελική αρχή για μια σειρά ερωτημάτων σχετικά με σιδηροδρομικά δυστυχήματα που σημειώθηκαν τα τελευταία 15 χρόνια.
Εκτός από το δυστύχημα στο Άδενδρο, υπάρχουν ακόμη τρία συμβάντα που πρέπει να ελεγχθούν :
16 Μαΐου 2016: Σύγκρουση μηχανήματος συντήρησης σιδηροδρομικών γραμμών με ψεκαστικό σταθερής τροχιάς του ΟΣΕ, στις Σέρρες με απολογισμό δύο θανάτους και δύο τραυματισμούς
30 Σεπτεμβρίου 2019: Θανάσιμος τραυματισμός 55χρονου επιβάτη, κατά την επιβίβαση στο Δομοκό
21 Ιουνίου 2022: Σύγκρουση τρένου με Ι.Χ. σε αυτόματη φυλασσόμενη διάβαση στη Λάρισα με αποτέλεσμα τον θάνατο οδηγού.
Στην έγγραφη παραγγελία ο ΟΣΕ υποχρεούται να ενημερώσει την εισαγγελική αρχή για μια σειρά ερωτημάτων σχετικά με σιδηροδρομικά δυστυχήματα που σημειώθηκαν τα τελευταία 15 χρόνια.
Εκτός από το δυστύχημα στο Άδενδρο, υπάρχουν ακόμη τρία συμβάντα που πρέπει να ελεγχθούν :
16 Μαΐου 2016: Σύγκρουση μηχανήματος συντήρησης σιδηροδρομικών γραμμών με ψεκαστικό σταθερής τροχιάς του ΟΣΕ, στις Σέρρες με απολογισμό δύο θανάτους και δύο τραυματισμούς
30 Σεπτεμβρίου 2019: Θανάσιμος τραυματισμός 55χρονου επιβάτη, κατά την επιβίβαση στο Δομοκό
21 Ιουνίου 2022: Σύγκρουση τρένου με Ι.Χ. σε αυτόματη φυλασσόμενη διάβαση στη Λάρισα με αποτέλεσμα τον θάνατο οδηγού.