Η ιδέα ήταν να χρησιμοποιηθεί ένας αυτόματος αλγόριθμος, μέσω ενός κωδικοποιημένου συστήματος με την ονομασία ASCII, που θα μετέτρεπε τα αρνητικά tweets σε όμορφες εικόνες (π.χ. μία μπανάνα που γελάει ή ένα αξιολάτρευτο ποντικάκι ή ένα φοίνικα που φοράει γυαλιά ηλίου κλπ…).
Η καταγγελία έγινε από την ιστοσελίδα Gawker, που παρατήρησε ότι ένα εθνικιστικό σύνθημα αναδημοσιεύτηκε σε σχήμα σκύλου!
Ο CEO του Twitter υποχρέωσε την Coca Cola να κατεβάσει αμέσως την καμπάνια, δηλώνοντας ότι «θα πιπιλίζουν ότι ασχολούμαστε με τρολς και κατάχρηση».
Σε δελτίο τύπου της Coca Cola, αναφέρεται ότι ο στόχος ήταν να αντιμετωπίσουν τη διάχυτη αρνητικότητα που ρυπαίνει τα social media και με τις αναδημοσιεύσεις ολόκληρο το internet.
Σε δήλωσή του στο AdWeek, εκπρόσωπος της Coca Cola είπε: «Το μήνυμα του #MakeItHappy είναι απλό: το internet είναι αυτό που το κάνουμε εμείς οι ίδιοι και ελπίζαμε να παρακινήσουμε τον κόσμο να κάνει πιο θετικές αναρτήσεις. Είναι λυπηρό που ο Gawker προσπαθεί να διαστρεβλώσει το μήνυμα της καμπάνιας μας».
Πηγή: The Guardian
Η καταγγελία έγινε από την ιστοσελίδα Gawker, που παρατήρησε ότι ένα εθνικιστικό σύνθημα αναδημοσιεύτηκε σε σχήμα σκύλου!
Ο CEO του Twitter υποχρέωσε την Coca Cola να κατεβάσει αμέσως την καμπάνια, δηλώνοντας ότι «θα πιπιλίζουν ότι ασχολούμαστε με τρολς και κατάχρηση».
Σε δελτίο τύπου της Coca Cola, αναφέρεται ότι ο στόχος ήταν να αντιμετωπίσουν τη διάχυτη αρνητικότητα που ρυπαίνει τα social media και με τις αναδημοσιεύσεις ολόκληρο το internet.
Σε δήλωσή του στο AdWeek, εκπρόσωπος της Coca Cola είπε: «Το μήνυμα του #MakeItHappy είναι απλό: το internet είναι αυτό που το κάνουμε εμείς οι ίδιοι και ελπίζαμε να παρακινήσουμε τον κόσμο να κάνει πιο θετικές αναρτήσεις. Είναι λυπηρό που ο Gawker προσπαθεί να διαστρεβλώσει το μήνυμα της καμπάνιας μας».
Πηγή: The Guardian