Σε 24ωρη απεργία προχωρούν οι εργαζόμενοι του Μετρό την ερχόμενη Τρίτη.
Το Σωματείο Εργαζομένων Λειτουργίας Μετρό Αθηνών (ΣΕΛΜΑ) αναφέρει μεταξύ άλλων, με ανακοίνωση του:
«Για να μην τους επιτρέψουμε να βάλουν τις αστικές συγκοινωνίες στον πάγκο του…. κέρδους και της ιδιωτικοποίησης… Ο Ευκλείδης Τσακαλώτος ζήτησε από τη Διοίκηση του Υπερταμείου να επιβάλλει έναν εξορθολογισμό στο κόστος λειτουργίας και να προχωρήσει σε αναδιοργάνωση και αναδιάρθρωση των επιχειρήσεων, προκειμένου να αυξηθούν η παραγωγικότητα και η κερδοφορία των ΔΕΚΟ, ώστε να μπορούν να επιβιώσουν υπό ανταγωνιστικές πλέον συνθήκες. Για να γίνει αυτό χρειάζεται περιορισμός των λειτουργικών εξόδων, βελτίωση των εσωτερικών διαδικασιών και αναζήτηση εναλλακτικών πηγών εσόδων, ώστε να βελτιωθούν τα περιθώρια κέρδους τους».
Οι εργαζόμενοι του Μετρό τονίζουν ακόμη: «Με άλλα λόγια, το υπουργείο Οικονομικών ζητάει να αντιμετωπιστούν οι αστικές συγκοινωνίες όχι πλέον σαν αγαθό που το έχουν ανάγκη όλοι οι πολίτες ανεξάρτητα με το αν μπορούν να το πληρώνουν, αλλά σαν εμπόρευμα που πρέπει να μπει στον πάγκο του χασάπη, να "εξορθολογιστεί", να "αναδιαρθρωθεί" για να βγάζει περισσότερο κέρδος», προσθέτοντας ότι «ταυτόχρονα, ο πρόεδρος του Υπερταμείου δηλώνει ότι "θα εξετάσουμε το ενδεχόμενο πώλησης ολόκληρων ή τμηματικά των ΜΗ κερδοφόρων ΔΕΚΟ"».
Το Σωματείο Εργαζομένων Λειτουργίας Μετρό Αθηνών (ΣΕΛΜΑ) αναφέρει μεταξύ άλλων, με ανακοίνωση του:
«Για να μην τους επιτρέψουμε να βάλουν τις αστικές συγκοινωνίες στον πάγκο του…. κέρδους και της ιδιωτικοποίησης… Ο Ευκλείδης Τσακαλώτος ζήτησε από τη Διοίκηση του Υπερταμείου να επιβάλλει έναν εξορθολογισμό στο κόστος λειτουργίας και να προχωρήσει σε αναδιοργάνωση και αναδιάρθρωση των επιχειρήσεων, προκειμένου να αυξηθούν η παραγωγικότητα και η κερδοφορία των ΔΕΚΟ, ώστε να μπορούν να επιβιώσουν υπό ανταγωνιστικές πλέον συνθήκες. Για να γίνει αυτό χρειάζεται περιορισμός των λειτουργικών εξόδων, βελτίωση των εσωτερικών διαδικασιών και αναζήτηση εναλλακτικών πηγών εσόδων, ώστε να βελτιωθούν τα περιθώρια κέρδους τους».
Οι εργαζόμενοι του Μετρό τονίζουν ακόμη: «Με άλλα λόγια, το υπουργείο Οικονομικών ζητάει να αντιμετωπιστούν οι αστικές συγκοινωνίες όχι πλέον σαν αγαθό που το έχουν ανάγκη όλοι οι πολίτες ανεξάρτητα με το αν μπορούν να το πληρώνουν, αλλά σαν εμπόρευμα που πρέπει να μπει στον πάγκο του χασάπη, να "εξορθολογιστεί", να "αναδιαρθρωθεί" για να βγάζει περισσότερο κέρδος», προσθέτοντας ότι «ταυτόχρονα, ο πρόεδρος του Υπερταμείου δηλώνει ότι "θα εξετάσουμε το ενδεχόμενο πώλησης ολόκληρων ή τμηματικά των ΜΗ κερδοφόρων ΔΕΚΟ"».