«Οι αναφορές της εταιρείας καταγράφουν μέρες διψήφιας αύξησης ηλεκτρονικών πωλήσεων, εξοπλισμού για αρχάριους, ενώ η εφαρμογή Fender Play παρουσιάζει αύξηση των χρηστών από 150.000 τα τέλη Μαρτίου σε 930.000 τον Ιούνιο, ενώ σύμφωνα με τα στατιστικά, το 20% των νέων χρηστών είναι κάτω των 24 ετών, ενώ το 70% είναι κάτω των 45. Ταυτόχρονα, κατά τη διάρκεια της πανδημίας, το ποσοστό των θηλυκών χρηστών ανήλθε στο 45%. Το 2020 είναι η χρονιά που η Fender καταγράφει τις μεγαλύτερες πωλήσεις στην ιστορία της ενώ τον Μάρτιο το μέλλον της εταιρείας φάνταζε αβέβαιο».
Αυτά δηλώνει ο εκτελεστικός διευθυντής της Fender, Andy Mooney, μιλώντας στους New York Times.
Η κατακόρυφη αύξηση των πωλήσεων έχεις τις εξηγήσεις της, αφού λόγω των περιοριστικών μέτρων για την καταπολέμηση της πανδημίας αυξήθηκε αντίστοιχα ο ελεύθερος χρόνος παραμονής στο σπίτι.
Και όπως καταλήγουν οι New York Times: «Μια νέα γενιά βάζει τη σφραγίδα της στο μουσικό όργανο που καθόρισε την γενιά των γονέων τους, ανακαλύπτοντας ταυτόχρονα την δύναμη της εξάχορδης θεραπείας».
Αυτά δηλώνει ο εκτελεστικός διευθυντής της Fender, Andy Mooney, μιλώντας στους New York Times.
Η κατακόρυφη αύξηση των πωλήσεων έχεις τις εξηγήσεις της, αφού λόγω των περιοριστικών μέτρων για την καταπολέμηση της πανδημίας αυξήθηκε αντίστοιχα ο ελεύθερος χρόνος παραμονής στο σπίτι.
Και όπως καταλήγουν οι New York Times: «Μια νέα γενιά βάζει τη σφραγίδα της στο μουσικό όργανο που καθόρισε την γενιά των γονέων τους, ανακαλύπτοντας ταυτόχρονα την δύναμη της εξάχορδης θεραπείας».