Στο τολμηρό, λοιπόν, εγχείρημά του ο Δημήτρης Παπαδημητρίου, ο οποίος και στο παρελθόν στα πλαίσια μιας τηλεοπτικής σειράς έχει μελοποιήσει στίχους του Γκάτσου, έβγαλε απ’ το οπλοστάσιό του τα πιο αιχμηρά και ακριβή όπλα του. Τόσο οι μελωδίες όσο και οι ενορχηστρώσεις του – το παρόν δίνουν εξαίρετοι μουσικοί που καταθέτουν τον καλύτερο τους εαυτό - δείχνουν ότι βγαίνει νικητής στο δύσκολο και απαιτητικό «στοίχημά» του. Βέβαια η «μαγεία» και τα «συναισθήματα» που προκαλεί το «παρελθόν» του Γκάτσου στις μελοποιήσεις του Χατζιδάκι και του Ξαρχάκου ή ακόμη και του Μούτση ή του Κηλαηδόνη είναι δύσκολο να επαναληφθούν.
Ο Δημήτρης Παπαδημητρίου, στις προηγούμενες ηχογραφήσεις του, στα τραγούδια για την τηλεόραση ή την δισκογραφία με την Αρβανιτάκη, τον Ανδρεάτο, τον Αλκίνοο Ιωαννίδη, τον Μητροπάνο και τον Θαλασσινό είχε διαμορφώσει έναν πρωτότυπο χαρακτήρα σύγχρονου λαϊκού τραγουδιού με ενδιαφέρουσες συνθέσεις και ενορχηστρώσεις που παραπέμπουν από τον Θεοδωράκη και Χρήστο Λεοντή μέχρι τον Νίκο Μαμαγκάκη και των Μίμη Πλέσσα καθώς και σε άλλους καταξιωμένων δημιουργούς του λεγόμενου «έντεχνου». Αυτόν τον προσωπικό χαρακτήρα καταθέτει και στο «Λουλούδι στη Φωτιά».
Η Φωτεινή Δάρρα τέλος αποδίδει υποδειγματικά τα τραγούδια. Ίσως σε κάποιες περιπτώσεις να χρειαζόταν ένα μεγαλύτερο «ειδικό βάρος» που ο χρόνος, οι εμπειρίες και τα βιώματα προσθέτουν σταδιακά σε έναν ερμηνευτή.
Τις περισσότερες φορές οι ενδοοικογενειακές καλλιτεχνικές συνεργασίες οδηγούν σε υποχωρήσεις εις βάρος του τελικού αποτελέσματος και υπέρ της προσωπικής ευτυχίας που για πολλούς είναι και σημαντικότερη από την τέχνη. Στο «Λουλούδι στη Φωτιά» όμως το αποτέλεσμα είναι ξεχωριστό.
Παπαδημητρίου και Δάρρα αφιερώνουν το δίσκο «στην νεοαφηχθείσα μικρή πριγκίπισσα».
ΥΓ1: Ένα από τα τραγούδια του δίσκου, το «Επιτραπέζιο» έχει μελοποιηθεί από τον Χατζιδάκι στην ταινία Alliki My Love
ΥΓ2: Το τραγούδι «Στου καιρού η ζυγαριά» είχε ξανακυκλοφορήσει στό ΟST για την τηλεοπτική σειρά «Λένη»