Τα βραβεία Όσκαρ δεν χάνουν ποτέ τη λάμψη τους.
Οι δημοπρασίες τους είναι ακριβοθώρητες αφού η Αμερικανική Ακαδημία Τεχνών και Επιστημών έχει επιβάλλει το σύνθημα της πως αυτά πρέπει να κερδίζονται και να μην αγοράζονται.
Έτσι σε μια σπάνια δημοπρασία που διοργανώθηκε την Παρασκευή 14/12 στο Λος Άντζελες, δύο αγαλματίδια άγγιξαν τις 700.000 δολάρια.
Συγκεκριμένα:
Ττο αγαλματίδιο για το βραβείο Καλύτερης Ταινίας, που απέσπασε το «Συμφωνία Κυριών» (Gentleman's Agreement) το 1947 με πρωταγωνιστή τον Γκρέγκορι Πεκ σε σκηνοθεσία Ελία Καζάν, ένα φιλμ που ασκεί κριτική στις προκαταλήψεις της αμερικανικής κοινωνίας και τον αντισημιτισμό, πουλήθηκε 492.000 δολάρια.
Το αγαλματίδιο για την Καλύτερη Ταινία του 1935, το φιλμ «Ανταρσία του Μπάουντι» (Mutiny on the Bounty) πουλήθηκε 240.000 δολάρια.
Οι δημοπρασίες τους είναι ακριβοθώρητες αφού η Αμερικανική Ακαδημία Τεχνών και Επιστημών έχει επιβάλλει το σύνθημα της πως αυτά πρέπει να κερδίζονται και να μην αγοράζονται.
Έτσι σε μια σπάνια δημοπρασία που διοργανώθηκε την Παρασκευή 14/12 στο Λος Άντζελες, δύο αγαλματίδια άγγιξαν τις 700.000 δολάρια.
Συγκεκριμένα:
Ττο αγαλματίδιο για το βραβείο Καλύτερης Ταινίας, που απέσπασε το «Συμφωνία Κυριών» (Gentleman's Agreement) το 1947 με πρωταγωνιστή τον Γκρέγκορι Πεκ σε σκηνοθεσία Ελία Καζάν, ένα φιλμ που ασκεί κριτική στις προκαταλήψεις της αμερικανικής κοινωνίας και τον αντισημιτισμό, πουλήθηκε 492.000 δολάρια.
Το αγαλματίδιο για την Καλύτερη Ταινία του 1935, το φιλμ «Ανταρσία του Μπάουντι» (Mutiny on the Bounty) πουλήθηκε 240.000 δολάρια.