Το Spotify… τρολάρει τους χρήστες του

(PHOTOS) Μια αστεία διαφημιστική καμπάνια, βασισμένη στα δεδομένα των χρηστών της πλατφόρμας.
logo radio
Ogdoo web radio
Live
 
Το Spotify χρησιμοποιεί την τεράστια βάση δεδομένων που έχει δημιουργήσει από τους χρήστες του για μια ακόμα διαφημιστική καμπάνια, λίγο πριν την έλευση του νέου έτους.

Η γνωστή μουσική πλατφόρμα δημιούργησε μια σειρά διαφημιστικών πινακίδων με αστείες ατάκες, βασισμένες στους καλλιτέχνες της, αλλά και στις παράξενες ή ακόμα και «ντροπιαστικές» συνήθειες των χρηστών της, τρολάροντάς τους.

Το φετινό θέμα της καμπάνιας είναι «2018 Goals (Οι στόχοι του 2018)» και θα «τρέξει» σε 18 αγορές, παρουσιάζοντας παράλληλα 70 καλλιτέχνες, όπως οι Ed Sheeran, Sam Smith, Dua Lipa, Julia Michaels, Kendrick Lamar, Charlie Puth, Cardi B, Lil Uzi Vert, Bruno Mars και Camila Cabello.

Η Spotify είχε δηλώσει σχετικά, το 2016:

«Τα δεδομένα οδήγησαν στην ιδέα αντανάκλασης της κουλτούρας μας μέσω της συμπεριφοράς του ακροατή. Για μας, τα δεδομένα εμπνέουν και δίνουν μια εικόνα για το συναίσθημα που εκφράζουν οι άνθρωποι».

1295665_s5.jpg1295670_s10.jpg1295668_s8.jpg1295662_s2.jpg

ΤΟ OGDOO.GR ΠΡΟΤΕΙΝΕΙ

Το τραγούδι αλλιώς, στο email σας!

Ενημερωθείτε πρώτοι για τα τελευταία νέα στο χώρο της καλής μουσικής!