Το Spotify χρησιμοποιεί την τεράστια βάση δεδομένων που έχει δημιουργήσει από τους χρήστες του για μια ακόμα διαφημιστική καμπάνια, λίγο πριν την έλευση του νέου έτους.
Η γνωστή μουσική πλατφόρμα δημιούργησε μια σειρά διαφημιστικών πινακίδων με αστείες ατάκες, βασισμένες στους καλλιτέχνες της, αλλά και στις παράξενες ή ακόμα και «ντροπιαστικές» συνήθειες των χρηστών της, τρολάροντάς τους.
Το φετινό θέμα της καμπάνιας είναι «2018 Goals (Οι στόχοι του 2018)» και θα «τρέξει» σε 18 αγορές, παρουσιάζοντας παράλληλα 70 καλλιτέχνες, όπως οι Ed Sheeran, Sam Smith, Dua Lipa, Julia Michaels, Kendrick Lamar, Charlie Puth, Cardi B, Lil Uzi Vert, Bruno Mars και Camila Cabello.
Η Spotify είχε δηλώσει σχετικά, το 2016:
«Τα δεδομένα οδήγησαν στην ιδέα αντανάκλασης της κουλτούρας μας μέσω της συμπεριφοράς του ακροατή. Για μας, τα δεδομένα εμπνέουν και δίνουν μια εικόνα για το συναίσθημα που εκφράζουν οι άνθρωποι».
Η γνωστή μουσική πλατφόρμα δημιούργησε μια σειρά διαφημιστικών πινακίδων με αστείες ατάκες, βασισμένες στους καλλιτέχνες της, αλλά και στις παράξενες ή ακόμα και «ντροπιαστικές» συνήθειες των χρηστών της, τρολάροντάς τους.
Το φετινό θέμα της καμπάνιας είναι «2018 Goals (Οι στόχοι του 2018)» και θα «τρέξει» σε 18 αγορές, παρουσιάζοντας παράλληλα 70 καλλιτέχνες, όπως οι Ed Sheeran, Sam Smith, Dua Lipa, Julia Michaels, Kendrick Lamar, Charlie Puth, Cardi B, Lil Uzi Vert, Bruno Mars και Camila Cabello.
Η Spotify είχε δηλώσει σχετικά, το 2016:
«Τα δεδομένα οδήγησαν στην ιδέα αντανάκλασης της κουλτούρας μας μέσω της συμπεριφοράς του ακροατή. Για μας, τα δεδομένα εμπνέουν και δίνουν μια εικόνα για το συναίσθημα που εκφράζουν οι άνθρωποι».