Μια νέα αλλαγή φαίνεται πως έχει στα σκαριά το Facebook, καθώς χρήστες στην Αμερική παρατήρησαν μια νέα επιλογή στα σχόλια κάτω από αναρτήσεις συγκεκριμένων, μεγάλων σελίδων.
Η νέα επιλογή ονομάζεται «downvote», που στα ελληνικά μεταφράζεται «καταψηφίζω» και οι χρήστες θα μπορούν να τη χρησιμοποιούν σε σχόλια που θεωρούν ανάρμοστα, ώστε αυτά να αποκρύπτονται.
Στόχος της νέας επιλογής είναι να δημιουργηθεί ένας τρόπος να ενημερώνουν οι χρήστες το Facebook για ακατάλληλα ή παραπλανητικά σχόλια.
Η ανακοίνωση του Facebook σχετικά έχει ως εξής:
«Δεν δοκιμάζουμε κουμπί «Δεν μου αρέσει». Εξετάζουμε ένα χαρακτηριστικό για να παίρνουμε feedback από τους χρήστες σχετικά με τις δημόσιες δημοσιεύσεις σελίδων. Λειτουργεί για μια μερίδα ατόμων στις ΗΠΑ μόνο».
Όταν πατηθεί, το κουμπί downvote κρύβει το σχόλιο και δίνει στους χρήστες πρόσθετες επιλογές αναφοράς, όπως «Offensive» (προσβλητικό), «Misleading» (παραπλανητικό) και «Off Topic» (άσχετο). Οι αναφορές θα βοηθήσουν το Facebook να καταλάβει εάν το σχόλιο είναι ακατάλληλο, μια μορφή ψευδούς είδησης, ή απλώς άσχετο.
Με άλλα λόγια, δεν πρόκειται για κουμπί «δεν μου αρέσει» (dislike), που είναι κάτι που οι χρήστες ζητούν εδώ και χρόνια, αλλά ο Mark Zuckerburg και το Facebook αρνούνται να δημιουργήσουν.
Η νέα επιλογή ονομάζεται «downvote», που στα ελληνικά μεταφράζεται «καταψηφίζω» και οι χρήστες θα μπορούν να τη χρησιμοποιούν σε σχόλια που θεωρούν ανάρμοστα, ώστε αυτά να αποκρύπτονται.
Στόχος της νέας επιλογής είναι να δημιουργηθεί ένας τρόπος να ενημερώνουν οι χρήστες το Facebook για ακατάλληλα ή παραπλανητικά σχόλια.
Η ανακοίνωση του Facebook σχετικά έχει ως εξής:
«Δεν δοκιμάζουμε κουμπί «Δεν μου αρέσει». Εξετάζουμε ένα χαρακτηριστικό για να παίρνουμε feedback από τους χρήστες σχετικά με τις δημόσιες δημοσιεύσεις σελίδων. Λειτουργεί για μια μερίδα ατόμων στις ΗΠΑ μόνο».
Όταν πατηθεί, το κουμπί downvote κρύβει το σχόλιο και δίνει στους χρήστες πρόσθετες επιλογές αναφοράς, όπως «Offensive» (προσβλητικό), «Misleading» (παραπλανητικό) και «Off Topic» (άσχετο). Οι αναφορές θα βοηθήσουν το Facebook να καταλάβει εάν το σχόλιο είναι ακατάλληλο, μια μορφή ψευδούς είδησης, ή απλώς άσχετο.
Με άλλα λόγια, δεν πρόκειται για κουμπί «δεν μου αρέσει» (dislike), που είναι κάτι που οι χρήστες ζητούν εδώ και χρόνια, αλλά ο Mark Zuckerburg και το Facebook αρνούνται να δημιουργήσουν.