Ένα χρόνο μετά την εμφάνιση της πανδημίας Covid-19 στην Κινεζική πόλη Wuhan, το «ρατσιστικό φορτίο» κατά των Ασιατών εξακολουθεί να παραμένει σε υψηλά επίπεδα σε πολλές χώρες του πλανήτη, προκαλώντας δυσφορία στους απλούς πολίτες ασιατικών χωρών ανά την υφήλιο.
Η διαφημιστική και εκδοτική εταιρεία «Wieden + Kennedy» που εδρεύει στην Αμερική, όπου ο ρατσισμός κατά των Ασιατών σημειώνει τα μεγαλύτερα ποσοστά, προσέγγισαν το πρόβλημα μέσα από μία εικονογραφημένη έκδοση με τίτλο «I’m Sorry».
Ο ασιατικής καταγωγής art director Dan Koo και ο επίσης ασιατικής καταγωγής copywriter Andrew Kim, οι οποίοι ζουν και εργάζονται στις Η.Π.Α, δήλωσαν:
«Ο κόσμος ήθελε να ρίξει σε κάποιον το φταίξιμο και οι Ασιάτες έγιναν ο εύκολος στόχος. Το βιβλίο έχει σκοπό να εγείρει την συνειδητοποίηση της αδικίας και της ξενοφοβίας και βασίζεται στο δόγμα της ασιατικής κουλτούρας να απολογείσαι ακόμη κι αν δεν φταις, ως ένδειξη σεβασμού, υπευθυνότητας και ταπεινοφροσύνης. Εμείς μετατρέψαμε αυτό το ασιατικό στερεότυπο σε τίτλο για το βιβλίο, θέλοντας να στείλουμε ένα ισχυρό μήνυμα σε όλους».
Η διαφημιστική και εκδοτική εταιρεία «Wieden + Kennedy» που εδρεύει στην Αμερική, όπου ο ρατσισμός κατά των Ασιατών σημειώνει τα μεγαλύτερα ποσοστά, προσέγγισαν το πρόβλημα μέσα από μία εικονογραφημένη έκδοση με τίτλο «I’m Sorry».
Ο ασιατικής καταγωγής art director Dan Koo και ο επίσης ασιατικής καταγωγής copywriter Andrew Kim, οι οποίοι ζουν και εργάζονται στις Η.Π.Α, δήλωσαν:
«Ο κόσμος ήθελε να ρίξει σε κάποιον το φταίξιμο και οι Ασιάτες έγιναν ο εύκολος στόχος. Το βιβλίο έχει σκοπό να εγείρει την συνειδητοποίηση της αδικίας και της ξενοφοβίας και βασίζεται στο δόγμα της ασιατικής κουλτούρας να απολογείσαι ακόμη κι αν δεν φταις, ως ένδειξη σεβασμού, υπευθυνότητας και ταπεινοφροσύνης. Εμείς μετατρέψαμε αυτό το ασιατικό στερεότυπο σε τίτλο για το βιβλίο, θέλοντας να στείλουμε ένα ισχυρό μήνυμα σε όλους».