Black Friday: Επί ποδός οι επιχειρήσεις του λιανεμπορίου

Έπιπλα, ηλεκτρικά είδη, οικιακός εξοπλισμός και όχι μόνο
logo radio
Ogdoo web radio
Live
 
Oι επιχειρήσεις του λιανεμπορίου και κατά κύριο λόγο οι μεγάλες αλυσίδες, ετοιμάζονται να μπουν σε θέση «μάχης» για την Black Friday. Επιχειρήσεις από τους κλάδους των ηλεκτρικών και ηλεκτρονικών ειδών, οι οποίοι συνήθως έχουν την «τιμητική» τους κατά την περίοδο της Black Friday, ηλεκτρονικές πλατφόρμες αλλά επιχειρήσεις οικιακού εξοπλισμού ξεκινούν σταδιακά τις προωθητικές τους ενέργειες, επιδιώκοντας να βάλουν από νωρίς σε αγοραστική διάθεση τους καταναλωτές. Άλλες πάλι, επιλέγουν να ξεκινήσουν αρχικά με μία περίοδο προσφορών, παρότι δεν υπάρχουν πλέον οι ενδιάμεσες εκπτώσεις, ώστε να συνεχίσουν σταδιακά να τις κλιμακώνουν φτάνοντας προς την Παρασκευή 24 Νοεμβρίου. Σε κάθε περίπτωση, σε ένα σημαντικό ποσοστό στο λιανεμπόριο, σχεδόν ολόκληρος ο Νοέμβριος κινείται σε ρυθμούς προσφορών, με τη Black Friday να δίνει το έναυσμα.

Άλλωστε κάθε χρόνο, όλο και νωρίτερα μέσα στον Νοέμβριο, οι μεγάλες αλυσίδες επιλέγουν να βγάλουν στον «αέρα» μέσω των ηλεκτρονικών καταστημάτων τους, τις προσφορές για τους καταναλωτές, με αποτέλεσμα η Black Friday που ξεκίνησε στη χώρα μας ως μία μόνο ημέρα προσφορών να εξελίσσεται με τα χρόνια σε μία περίοδο τουλάχιστον 10ημέρου.

Σε αντίθεση μάλιστα με τις μεγάλες αλυσίδες που «τρέχουν» τις προσφορές της Black Friday για όσο το δυνατό μεγαλύτερο χρονικό διάστημα, οι μικρομεσαίες επιχειρήσεις περιορίζονται σε 2-3 μέρες. Έτσι, παρά το γεγονός ότι περιμένουν μία τόνωση του τζίρου τους μέσα στον Νοέμβριο, εντούτοις όπως σημειώνει ο κ. Καπράλος στο CNN Greece, οι λίγες αυτές μέρες δεν είναι ικανές ώστε να καλύψουν τη χαμηλή αγοραστική κίνηση του υπόλοιπου μήνα καθώς και της προηγούμενης περιόδου.

Σύμφωνα με τα τελευταία στοιχεία της ΕΛΑΣΤΑΤ, ο Γενικός Δείκτης του Κύκλου Εργασιών στο λιανεμπόριο τον Αύγουστο του 2023, σε σύγκριση με τον αντίστοιχο μήνα πέρσι, παρουσίασε αύξηση 2,4% σε αξία αλλά μείωση 3,6% σε όγκο πωλήσεων. Στην κατηγορία Έπιπλα – Ηλεκτρικά είδη – Οικιακός εξοπλισμός, μάλιστα, η πτώση στον όγκο πωλήσεων σε ετήσια βάση άγγιξε το 8,5%.

ΤΟ OGDOO.GR ΠΡΟΤΕΙΝΕΙ

Το τραγούδι αλλιώς, στο email σας!

Ενημερωθείτε πρώτοι για τα τελευταία νέα στο χώρο της καλής μουσικής!