Η ένωση ασφαλιστικών εταιριών στο Κεμπέκ προχώρησε στη δημιουργία μίας καμπάνιας για την ασφαλή οδήγηση, η οποία αφήνει μια πραγματικά πολύ άσχημη γεύση στο στόμα.
Πρόκειται για την κυκλοφορία προϊόντος τύπου πατατάκια τσιπς «Car Crash Flavored» τα οποία αφήνουν στο στόμα μία γεύση που θυμίζει αίμα, λιωμένα ελαστικά, μέταλλο και καπνό κάνοντας σαφή αναφορά σε έναν βίαιο θάνατο από τροχαίο δυστύχημα.
Τα πατατάκια «Car Crash Flavored» στη συσκευασία απεικονίζουν ένα αναποδογυρισμένο αυτοκίνητο και σκοπό έχουν να αποτρέψουν τους καταναλωτές από τη χρήση αλκοόλ, κάνναβης και άλλων ουσιών όταν πρόκειται να οδηγήσουν.
Στον Καναδά, όπως και σε πολλές άλλες χώρες, η κατανάλωση ουσιών αποτελεί έναν από τους συχνότερους παράγοντες πρόκλησης σοβαρού τροχαίου δυστυχήματος.
Οι δημιουργοί της καμπάνιας δήλωσαν: «Θέλαμε να απευθυνθούμε στους νέους χωρίς ηθικολογίες, με έναν τρόπο που θα θυμούνται όλοι για πολύ καιρό».
Δείτε το video της καμπάνιας:
Πρόκειται για την κυκλοφορία προϊόντος τύπου πατατάκια τσιπς «Car Crash Flavored» τα οποία αφήνουν στο στόμα μία γεύση που θυμίζει αίμα, λιωμένα ελαστικά, μέταλλο και καπνό κάνοντας σαφή αναφορά σε έναν βίαιο θάνατο από τροχαίο δυστύχημα.
Τα πατατάκια «Car Crash Flavored» στη συσκευασία απεικονίζουν ένα αναποδογυρισμένο αυτοκίνητο και σκοπό έχουν να αποτρέψουν τους καταναλωτές από τη χρήση αλκοόλ, κάνναβης και άλλων ουσιών όταν πρόκειται να οδηγήσουν.
Στον Καναδά, όπως και σε πολλές άλλες χώρες, η κατανάλωση ουσιών αποτελεί έναν από τους συχνότερους παράγοντες πρόκλησης σοβαρού τροχαίου δυστυχήματος.
Οι δημιουργοί της καμπάνιας δήλωσαν: «Θέλαμε να απευθυνθούμε στους νέους χωρίς ηθικολογίες, με έναν τρόπο που θα θυμούνται όλοι για πολύ καιρό».
Δείτε το video της καμπάνιας: