Τον Σεπτέμβριο του 1979 οι Clash έδιναν συναυλία στο Palladium της Νέας Υόρκης.
Ο μπασίστας της Βρετανικής ροκ μπάντας, Paul Simonon, είχε εκνευριστεί γιατί το κοινό δεν είχε παλμό και παρέμενε καθιστό στις θέσεις του.
Έτσι κάποια στιγμή πήρε ανάποδες και κατέστρεψε το «οργανάκι» του, μια Fender Precision.
Η σκηνή απαθανατίστηκε από τη φωτογράφο Pennie Smith με μια Pentax φωτογραφική μηχανή 35 χιλιοστών.
Το στιγμιότυπο όπως αυτό, επιλέχθηκε από τον frontman του σχήματος, Joe Strummer ως το εξώφυλλο του επόμενου τρίτου κατά σειρά στούντιο δίσκου των Clash , του θρυλικού "London Calling" που κυκλοφόρησε τον Δεκέμβρη της ίδιας χρονιάς.
Όμως η δόξα του σπασμένου μπάσου δεν σταματά εδώ.
Όπως μεταδίδει ο Guardian, το μουσικό όργανο, θα αποτελεί πλέον μόνιμο έκθεμα σε μουσείο του Λονδίνου, το οποίο εξιστορεί την πολιτιστική κληρονομιά της πρωτεύουσας της Αγγλίας από τη δεκαετία του '50 έως σήμερα.
Ο μπασίστας της Βρετανικής ροκ μπάντας, Paul Simonon, είχε εκνευριστεί γιατί το κοινό δεν είχε παλμό και παρέμενε καθιστό στις θέσεις του.
Έτσι κάποια στιγμή πήρε ανάποδες και κατέστρεψε το «οργανάκι» του, μια Fender Precision.
Η σκηνή απαθανατίστηκε από τη φωτογράφο Pennie Smith με μια Pentax φωτογραφική μηχανή 35 χιλιοστών.
Το στιγμιότυπο όπως αυτό, επιλέχθηκε από τον frontman του σχήματος, Joe Strummer ως το εξώφυλλο του επόμενου τρίτου κατά σειρά στούντιο δίσκου των Clash , του θρυλικού "London Calling" που κυκλοφόρησε τον Δεκέμβρη της ίδιας χρονιάς.
Όμως η δόξα του σπασμένου μπάσου δεν σταματά εδώ.
Όπως μεταδίδει ο Guardian, το μουσικό όργανο, θα αποτελεί πλέον μόνιμο έκθεμα σε μουσείο του Λονδίνου, το οποίο εξιστορεί την πολιτιστική κληρονομιά της πρωτεύουσας της Αγγλίας από τη δεκαετία του '50 έως σήμερα.