Τα ισχυρά κοινωνικά μηνύματα μπορούν να ρίξουν ακόμα και τοίχη του επιχειρηματικού ανταγωνισμού όπως φάνηκε πρόσφατα από την αναδημοσίευση μηνύματος της Nike για τον ρατσισμό από τη μεγάλη της αντίπαλο Adidas.
Στο ίδιο πνέυμα, στην Ελλάδα αυτή τη φορά, η αλυσίδα σούπερμάρκετ Lidl, αναδημοσίευσε την ανάρτηση της ΑΒ Βασιλόπουλος με τον μακιγιαρισμένο πατέρα που ξεσήκωσε θύελλα ομοφοβικών επιθέσων από πολλούς, αλλά και θετικά σχόλια από ακόμη περισσότερους.
Τα Lidl συνόδευσαν την ανάρτηση με το σχόλιο: Στον δρόμο για ένα καλύτερο αύριο, είμαστε όλοι μαζί...
Στο ίδιο πνέυμα, στην Ελλάδα αυτή τη φορά, η αλυσίδα σούπερμάρκετ Lidl, αναδημοσίευσε την ανάρτηση της ΑΒ Βασιλόπουλος με τον μακιγιαρισμένο πατέρα που ξεσήκωσε θύελλα ομοφοβικών επιθέσων από πολλούς, αλλά και θετικά σχόλια από ακόμη περισσότερους.
Τα Lidl συνόδευσαν την ανάρτηση με το σχόλιο: Στον δρόμο για ένα καλύτερο αύριο, είμαστε όλοι μαζί...
Στον δρόμο για ένα καλύτερο αύριο, είμαστε όλοι μαζί... https://t.co/mi5lj8QE67
— Lidl Hellas (@Lidl_Hellas_) June 24, 2020