Οι ανασκαφές που γίνονται στα πλαίσια εργασιών για την δημιουργία του Μετρό στη Θεσσαλονίκη, έφεραν στο φως αρχαιολογικά ευρήματα.
Μάλιστα αυτή είναι η μεγαλύτερη αρχαιολογική ανασκαφή που έγινε ποτέ στη Βόρεια Ελλάδα.
Τις συγκλονιστικές φωτογραφίες από τα ευρήματα έδωσε στη δημοσιότητα η Αττικό Μετρό ΑΕ.
Οι γραμμές του Μετρό διασχίζουν το κέντρο της πόλης, ακολουθόντας τον άξονα του κύριου δρόμου του πολεοδομικού ιστού της αρχαίας πόλης της Θεσσαλονίκης, που πλαισιωνόταν με κιονοστοιχίες και στοές και είχε οδόστρωμα πλάτους 16 μέτρων.
Ο βασικός δρόμος ξεκινούσε από τη Χρυσή Πύλη (Porta Aurea) -την σημερινή πλατεία Βαρδαρίου- και κατέληγε στην Κασσανδριωτική Πύλη -στη σημερινή Πλατεία Συντριβανίου-.
Οι εργασίες που γίνονται για την κατασκευη του Μετρό έφεραν στο φως σπουδαία ευρήματα, από διάφορες χρονικές περιόδους.
Η ανασκαφή καλύπτει επιφάνεια 20.000 τ.μ. και είναι η μεγαλύτερη αρχαιολογική ανασκαφή που συντελέστηκε ποτέ στη Βόρεια Ελλάδα.
Μάλιστα αυτή είναι η μεγαλύτερη αρχαιολογική ανασκαφή που έγινε ποτέ στη Βόρεια Ελλάδα.
Τις συγκλονιστικές φωτογραφίες από τα ευρήματα έδωσε στη δημοσιότητα η Αττικό Μετρό ΑΕ.
Οι γραμμές του Μετρό διασχίζουν το κέντρο της πόλης, ακολουθόντας τον άξονα του κύριου δρόμου του πολεοδομικού ιστού της αρχαίας πόλης της Θεσσαλονίκης, που πλαισιωνόταν με κιονοστοιχίες και στοές και είχε οδόστρωμα πλάτους 16 μέτρων.
Ο βασικός δρόμος ξεκινούσε από τη Χρυσή Πύλη (Porta Aurea) -την σημερινή πλατεία Βαρδαρίου- και κατέληγε στην Κασσανδριωτική Πύλη -στη σημερινή Πλατεία Συντριβανίου-.
Οι εργασίες που γίνονται για την κατασκευη του Μετρό έφεραν στο φως σπουδαία ευρήματα, από διάφορες χρονικές περιόδους.
Η ανασκαφή καλύπτει επιφάνεια 20.000 τ.μ. και είναι η μεγαλύτερη αρχαιολογική ανασκαφή που συντελέστηκε ποτέ στη Βόρεια Ελλάδα.