Ταινιοθήκης της Bologna που μας το προσφέρει σε αναπαλαιωμένες κόπιες. Μια υποδειγματική μεταφορά στη μεγάλη οθόνη του ομότιτλου μυθιστορήματος του Ουίλιαμ Μέικπις Θάκερέϊ, που αγγίζει την εικαστική τελειότητα. Ένας Ιρλανδός τυχοδιώκτης του 17ου αιώνα εγκαταλείπει την πατρίδα του και χρησιμοποιώντας το θράσος, την δολοπλοκία, την ικανότητά του στα όπλα και τη γοητεία του στις γυναίκες, κατατάσσεται διαδοχικά σε διάφορους στρατούς, ώσπου να καταφέρει να παντρευτεί μια βαθύπλουτη Αγγλίδα και να ενταχθεί τελικά στους αριστοκρατικούς κύκλους.
Μια εμπνευσμένη αναπαράσταση της εποχής με εικόνες που θυμίζουν ζωγραφικούς πίνακες μέσω πρωτοποριακών τεχνικών φωτογραφίας που αξιοποιούν το φυσικό φως αλλά και αυτό των κεριών, καθώς και φακούς με το μεγαλύτερο δυνατό διάφραγμα που υπήρχε το 1975 όταν γυρίστηκε το έργο.
Ο τελειομανής Κιούμπρικ αφιέρωσε τρία χρόνια για την ολοκλήρωσή του κι έτσι ακόμη και σήμερα έχουμε κυριολεκτικά τη δυνατότητα – όπως χαρακτηριστικά τονίζεται στο Δελτίο Τύπου της Ταινιοθήκης της Bologna - βλέποντάς το να επισκεπτόμαστε ένα σαλόνι στο Gainsborough, έναν κήπο Watteau και να καθόμαστε σε ένα τραπέζι του Hogarth για το δείπνο.
Ελπίζουμε σύντομα η αναπαλαιωμένη αυτή version να παρουσιασθεί και στις ελληνικές αίθουσες.
Μια εμπνευσμένη αναπαράσταση της εποχής με εικόνες που θυμίζουν ζωγραφικούς πίνακες μέσω πρωτοποριακών τεχνικών φωτογραφίας που αξιοποιούν το φυσικό φως αλλά και αυτό των κεριών, καθώς και φακούς με το μεγαλύτερο δυνατό διάφραγμα που υπήρχε το 1975 όταν γυρίστηκε το έργο.
Ο τελειομανής Κιούμπρικ αφιέρωσε τρία χρόνια για την ολοκλήρωσή του κι έτσι ακόμη και σήμερα έχουμε κυριολεκτικά τη δυνατότητα – όπως χαρακτηριστικά τονίζεται στο Δελτίο Τύπου της Ταινιοθήκης της Bologna - βλέποντάς το να επισκεπτόμαστε ένα σαλόνι στο Gainsborough, έναν κήπο Watteau και να καθόμαστε σε ένα τραπέζι του Hogarth για το δείπνο.
Ελπίζουμε σύντομα η αναπαλαιωμένη αυτή version να παρουσιασθεί και στις ελληνικές αίθουσες.