Τελικά τι ψάχνουμε στο Google;

Και σε διαφορετικές ώρες της ημέρας
logo radio
Ogdoo web radio
Live
 
Με τουλάχιστον 8,5 δισεκατομμύρια αναζητήσεις στο Google να πραγματοποιούνται καθημερινά, οι περισσότεροι από εμάς έχουμε χρησιμοποιήσει τις μηχανές αναζήτησης για να ψάξουμε πληροφορίες ή απαντήσεις σε ερωτήματα που μοιράζεται μεγάλο μέρος του κοινού και που διαφοροποιούνται ανά ώρα της ημέρας.

Ζούμε σε μεγαλουπόλεις, πάμε στο γραφείο μας, ή στην δουλειά μας γενικότερα, έχουμε ρεπό τα Σαββατοκύριακα και λατρεύουμε να σκρολάρουμε στα κινητά μας για να βλέπουμε αστεία βίντεο με κατοικίδια. Στο τέλος της ημέρας, οι καθημερινότητές μας μοιάζουν, λίγο ή πολύ. Αυτό φυσικά μεταφέρεται και στο κομμάτι των διαδικτυακών μας πρακτικών, που επίσης συγκεντρώνουν πολλές ομοιότητες. Τα πράγματα τα οποία ψάχνουμε αποτελούν ένα αντίστοιχο παράδειγμα. Οι Michelle Rial, Raplael Lee και τα Google Trends λοιπόν, συνεργάστηκαν, θέλοντας να δώσουν μια απάντηση στο ερώτημα «Τι ψάχνουμε στο Google;» Η συγγραφέας και illustrator και ο μηχανικός τεχνολογίας κατηγοριοποίησαν και ανέλυσαν τα δεδομένα των αναζητήσεων της Google, ανακαλύπτοντας ότι τελικά έχουμε πολλά περισσότερα κοινά από ό,τι φανταζόμαστε, ειδικότερα συγκεκριμένες ώρες της ημέρας.
google

Τι ψάχνουμε το πρωί στο Google;

Από ό,τι φαίνεται οι αναζητήσεις μας το πρωί επικεντρώνονται σε δυο λέξεις: γιόγκα και γαλλικό τοστ.

Στην Αυστραλία, το Βέλγιο, τον Καναδά και τη Γαλλία, οι όροι με θεματική την γιόγκα έχουν την τιμητική τους κατά τη διάρκεια του πρωϊνού. Αντίστοιχα, οι άνθρωποι στην Γερμανία, Νότια Κορέα, Νιγηρία και Ταιβάν απολαμβάνουν μάλλον περισσότερο από την πρωινή γιόγκα, το λεγόμενο French toast. Το Μεξικό, το Βέλγιο, η Ρωσία και οι ΗΠΑ φαίνεται να μοιράζονται κυρίως την ανάγκη τους για γνώση του μέλλοντος, αφού οι όροι αναζήτησης που αφορούν τα ζώδια είναι οι πιο δημοφιλείς. Το πρωϊνό ξεκινάει διαφορετικά για την Γερμανία, το Πακιστάν και την Ισπανία, με τους ανθρώπους να αναζητούν όρους που έχουν να κάνουν με τον διαλογισμό. Η Ελλάδα, η Νιγηρία, οι Φιλιππίνες και η Ρωσία συγκεντρώνουν όλες την ίδια ανάγκη και αγάπη για προσευχή, με τις λέξεις κλειδιά που ταιριάζουν με αυτή, να είναι μεγαλύτερες σε ποσοστά.

Ο καφές είναι επίσης μια αγαπημένη αναζήτηση για πολλούς ανθρώπους στον κόσμο που ξεκινούν έτσι την ημέρα τους, αλλά κυρίως για τους Ούγγρους, Ρουμάνους, Μεξικανούς και Σαουδάραβες. Έκπληξη προκαλούν οι πρωινές αναζητήσεις του Περού, εκεί όπου οι όροι λάπτοπ, νοσοκομείο και τράπεζα είναι οι βασικές λέξεις που ψάχνουν. Άραγε τι συμβαίνει στο Περού;

Τι γκουγκλάρουμε το μεσημέρι;

Σουηδία, Τουρκία, Ολλανδία και Χιλή λατρεύουν να αναζητούν συνταγές για noodles, τα οποία κατέχουν τις πρώτες θέσεις των αναζητήσεων – όχι αδίκως, αφού είναι πεντανόστιμα. Η παέγια – παραδοσιακό ισπανικό πιάτο με ρύζι, κρέας και θαλασσινά – αντίστοιχα, εκτιμάται ιδιαιτέρως στην Φιλανδία, την Ολλανδία, την Ινδονησία και την Αυστραλία. Στην Δανία, την Αίγυπτο και τη Σουηδία, η σούπα προτιμάται, ενώ οι Καναδοί, Ινδονήσιοι, Πολωνοί και Σουηδοί – μάλλον είναι καλοφαγάδες – λατρεύουν από ότι φαίνεται από τις αναζητήσεις τους να παραγγέλνουν από έξω.
noodles

Τι αναζητούμε το απόγευμα;

Το φαγητό δεν σταματάει το μεσημέρι. Έτσι για την Χιλή, την Ελλάδα, το Ηνωμένο Βασίλειο και την Ιαπωνία, το σούσι προτιμάται. Η Ελλάδα φυσικά δεν μπορεί απλώς να περιοριστεί στο σούσι. Έτσι, μαζί με την Ισπανία, την Σιγκαπούρη και τις ΗΠΑ, αναζητά απεγνωσμένα τον όρο φαλάφελ, είτε για να το φτιάξει μόνη της, είτε για να το παραγγείλει. «Πίτσα» ψάχνουν, μάλλον για τους ίδιους λόγους, η Γαλλία, το Ισραήλ, το Πακιστάν και η Πορτογαλία, ενώ οι μπρουσκέτες απασχολούν περισσότερο τους Ινδούς, Πολωνούς και Αργεντίνους. Και τι θα φάμε για γλυκό; Στις ΗΠΑ, Γερμανία και την Αυστραλία η πανακότα είναι μάλλον το επιθυμητό γλύκισμα, αφού ο όρος έχει τα περισσότερα κλικαρίσματα στο Google search. Οι γλυκατζήδες Αυστραλοί, μαζί με τους Ελβετούς, τους Πακιστανούς και τους Ιαπωνέζους ψάχνουν για το mochi – ένα ιαπωνικό επιδόρπιο που παρασκευάζεται από γλυκό ριζάλευρο, με μαστιχωτή και λεία υφή.

Αυτές είναι οι πιο δημοφιλείς αναζητήσεις των Ελλήνων στη Google το 2023

Τα απογεύματα των Παρασκευών μας μοιάζουν να μας απασχολούν τα ίδια πράγματα. Για το Βέλγιο, την Ισπανία, την Γαλλία και την Τσεχία ο όρος «συναυλία» είναι κοινός και δημοφιλής στις αναζητήσεις τους, ενώ για την Ισπανία, την Ρωσία και τις Φιλιππίνες είναι ο όρος «παιδί».

Βραδινές αναζητήσεις

Θλίψη ή στενοχώρια και μουσική. Δυστυχώς για κάποιους ανθρώπους στον κόσμο, το βράδυ συνδέεται με την θλίψη ή τη μοναχικότητα, όταν η έκρυθμη καθημερινότητά μας παύει. Αυτό ισχύει για την Βραζιλία, την Χιλή, τις Φιλιππίνες και την Ουκρανία.

Όσο περνάει η ώρα και βραδιάζει τα αποτελέσματα γίνονται και λιγότερο θετικά. Για τον Καναδά, την Αυστρία, την Κολομβία, την Ρουμανία, την Αυστραλία, την Ισπανία και το Περού, οι όροι «πόνος στην μέση», «διάρροια» και «δυσκοιλιότητα» είναι οι πιο δημοφιλείς. Για την Ρωσία, την Ινδονησία και την Ινδία, το ίδιο συμβαίνει με τον όρο «αϋπνία».
insomnia

Ο αγνωστικισμός, ο αθεϊσμός και τα κρυπτονομίσματα, - μάλλον επειδή και τα τρία ενέχουν την έννοια του αγνώστου για πολλούς ανθρώπους – είναι οι πιο αναζητήσιμοι όροι για την Αυστραλία, την Βραζιλία, το Μεξικό, την Γαλλία, την Ισπανία, την Πολωνία και την Κολομβία. Για την Ελλάδα το βράδυ σημαίνει φίλοι και κρασί. Το ίδιο για την Ισπανία, την Ουγγαρία και την Δανία. Ίσως αυτή να είναι και η ιδανικότερη αναζήτηση για να κλείσουμε ένα πολυάσχολο και λίγο κουραστικό βράδυ, μια μικρή δόση αλκοόλ και μια καλή παρέα.

ΤΟ OGDOO.GR ΠΡΟΤΕΙΝΕΙ

Το τραγούδι αλλιώς, στο email σας!

Ενημερωθείτε πρώτοι για τα τελευταία νέα στο χώρο της καλής μουσικής!