O industrial designer, Roy Harpaz, φέρνει την επανάσταση στην αναπαραγωγή βινυλίων σχεδιάζοντας έναν πρωτοποριακό «κατακόρυφο» record player!
Ο νέος player του Harpaz, που ονομάζεται “toc” δεν θα βρει εφαρμογές στο DJing, αλλά έρχεται να προσφέρει στην αγορά μια σειρά πλεονεκτημάτων που, η αλήθεια είναι, δεν είχαμε συνηθίσει. Η περιστροφική πλάκα χρησιμοποιεί έναν ψηφιακό αισθητήρα και ένα γραμμικό σύστημα παρακολούθησης, που δίνει τη δυνατότητα στον καταναλωτή να κάνει skip τα διάφορα κομμάτια μέσω ενός τηλεκοντρόλ ή κάποιων LED κουμπιών αφής στο μπροστινό πάνελ της συσκευής, που έχει κατασκευαστεί από ξύλο καρυδιάς.
Ο “toc” μπορεί να παίξει δωδεκάιντσα, δεκάιντσα και επτάιντσα βινύλια και διαθέτει σφαιρικά ρουλεμάν για να μπορεί να αναπαράξει και παραμορφωμένους και φθαρμένους δίσκους δίχως παρεμβολή! Ο σχεδιασμός της συσκευής δίνει μια νότα στη σύντομη τρέλα των 80's για αγορά vertical players όπως ο cult PS-F5 Flamingo της Sony.
Το μόνο σίγουρο είναι ότι παρά τις high-tech διευκολύνσεις, χάνεται η μαγεία της «αλληλεπίδρασης» μεταξύ ακροατή και βινυλίου, χάνεται όλη η μαγεία να παίξεις τον δίσκο, να σηκώσεις μόνος σου τη βελόνα...
Πηγή: coremag.gr
Ο νέος player του Harpaz, που ονομάζεται “toc” δεν θα βρει εφαρμογές στο DJing, αλλά έρχεται να προσφέρει στην αγορά μια σειρά πλεονεκτημάτων που, η αλήθεια είναι, δεν είχαμε συνηθίσει. Η περιστροφική πλάκα χρησιμοποιεί έναν ψηφιακό αισθητήρα και ένα γραμμικό σύστημα παρακολούθησης, που δίνει τη δυνατότητα στον καταναλωτή να κάνει skip τα διάφορα κομμάτια μέσω ενός τηλεκοντρόλ ή κάποιων LED κουμπιών αφής στο μπροστινό πάνελ της συσκευής, που έχει κατασκευαστεί από ξύλο καρυδιάς.
Ο “toc” μπορεί να παίξει δωδεκάιντσα, δεκάιντσα και επτάιντσα βινύλια και διαθέτει σφαιρικά ρουλεμάν για να μπορεί να αναπαράξει και παραμορφωμένους και φθαρμένους δίσκους δίχως παρεμβολή! Ο σχεδιασμός της συσκευής δίνει μια νότα στη σύντομη τρέλα των 80's για αγορά vertical players όπως ο cult PS-F5 Flamingo της Sony.
Το μόνο σίγουρο είναι ότι παρά τις high-tech διευκολύνσεις, χάνεται η μαγεία της «αλληλεπίδρασης» μεταξύ ακροατή και βινυλίου, χάνεται όλη η μαγεία να παίξεις τον δίσκο, να σηκώσεις μόνος σου τη βελόνα...
Πηγή: coremag.gr