Ο καθένας τους για διαφορετικούς λόγους (διάβασε σχετικά ΕΔΩ) με κοινή συνισταμένη το «μάλαμα».
Ο Marty Bandier, επικεφαλής της δισκογραφικής εταιρείας Sony εξηγεί το γιατί: «Τα νούμερα σχετικά με αμοιβές καλλιτεχνών από τους φορείς αυτούς φαντάζουν εντυπωσιακά, αλλά τα κέρδη είναι πολύ μικρά. Π.χ. η επιτυχία του John Legend "All of Me" είχε μόνο τους τρεις πρώτους μήνες του 2014, 55 εκατομμύρια παιξίματα στο Pandora, αλλά τα πνευματικά δικαιώματα και του καλλιτέχνη αλλά και της εταιρείας του, ανήλθαν μόλις στα 3,400 δολάρια! Το ίδιο και το super hit του Pharrell Williams, το "Happy" με 43 εκατ. εισέπραξε 2,700 δολάρια. Δηλαδή εάν ένα τραγούδι φτάσει το 1,000,000 streams, ο συνθέτης μαζί με την εταιρεία θα πάρει μόλις 60 δολάρια».
Ο Marty Bandier, επικεφαλής της δισκογραφικής εταιρείας Sony εξηγεί το γιατί: «Τα νούμερα σχετικά με αμοιβές καλλιτεχνών από τους φορείς αυτούς φαντάζουν εντυπωσιακά, αλλά τα κέρδη είναι πολύ μικρά. Π.χ. η επιτυχία του John Legend "All of Me" είχε μόνο τους τρεις πρώτους μήνες του 2014, 55 εκατομμύρια παιξίματα στο Pandora, αλλά τα πνευματικά δικαιώματα και του καλλιτέχνη αλλά και της εταιρείας του, ανήλθαν μόλις στα 3,400 δολάρια! Το ίδιο και το super hit του Pharrell Williams, το "Happy" με 43 εκατ. εισέπραξε 2,700 δολάρια. Δηλαδή εάν ένα τραγούδι φτάσει το 1,000,000 streams, ο συνθέτης μαζί με την εταιρεία θα πάρει μόλις 60 δολάρια».