Τον Απρίλιο του 1957 διοργανώνεται από ανθρώπους του Χόλυγουντ πάρτι προς τιμήν της 23 τότε Σοφίας Λόρεν… μόνο που προσκεκλημένη ήταν και η σχεδόν συνομήλική της Τζέιν Μανσφιλντ.
Είναι η εποχή που βγαίνεις τις Αμερικάνικες αίθουσες το «Παιδί με το δελφίνι» που κλείνει και ελληνικά χρώματα και η Λόρεν ετοιμάζεται για την αναγνώριση και στην άλλη μεριά του Ατλαντικού δίπλα σε Χολιγουντιανούς πρωταγωνιστές.
Η Τζέιν Μανσφιλντ με τη σειρά της βρισκόταν στο πιο καυτό σημείο της διαδρομή της. Από playmate του Playboy πρωταγωνίστρια σεξοβόμβα της Twentieth Century-Fox με εμπορική αλλά και καλλιτεχνική επιτυχία. Μέχρι και χρυσή σφαίρα κέρδισε το 1957.
Ποιος ξέρει τι και πως σκέφτηκε η αμερικανίδα στάρλετ που 10 χρόνια αργότερα στα 34 της θα έφευγε απ’ τη ζωή, πάντως στο πάρτι έβγαλε τα δυνατά της όπλα στη φορά.
Μπορεί από ζήλεια, μπορεί για να κλέψει την παράσταση…
Η Λόρεν στη βιογραφία της θα γράψει σχετικά, προσπαθώντας να εξηγήσει το «βλέμμα» της:
«Εκείνη τη στιγμή, έφτασε η Τζέιν Μανσφιλντ. Έκαναν όλοι στην άκρη καθώς κατευθυνόταν στον τραπέζι μου! Eκείνη περπάτησε προς εμένα, πάνω στα τακούνια της, ήξερε πως όλοι την κοιτούν, και πώς να μην την κοιτάς με αυτό το ντεκολτέ, το οποίο ήταν κάτι περισσότερο από γενναιόδωρο. Έκατσε δίπλα μου και άρχισε να μιλά ασταμάτητα! Είδα τότε το μπούστο της σχεδόν στο πιάτο μου. Κοίταξα προς το μέρος της, τρομοκρατημένη. Ένας εξαιρετικά γρήγορος ρεπόρτερ φωτογράφησε τη σκηνή και η εικόνα έκανε το γύρο του κόσμου».
Είναι η εποχή που βγαίνεις τις Αμερικάνικες αίθουσες το «Παιδί με το δελφίνι» που κλείνει και ελληνικά χρώματα και η Λόρεν ετοιμάζεται για την αναγνώριση και στην άλλη μεριά του Ατλαντικού δίπλα σε Χολιγουντιανούς πρωταγωνιστές.
Η Τζέιν Μανσφιλντ με τη σειρά της βρισκόταν στο πιο καυτό σημείο της διαδρομή της. Από playmate του Playboy πρωταγωνίστρια σεξοβόμβα της Twentieth Century-Fox με εμπορική αλλά και καλλιτεχνική επιτυχία. Μέχρι και χρυσή σφαίρα κέρδισε το 1957.
Ποιος ξέρει τι και πως σκέφτηκε η αμερικανίδα στάρλετ που 10 χρόνια αργότερα στα 34 της θα έφευγε απ’ τη ζωή, πάντως στο πάρτι έβγαλε τα δυνατά της όπλα στη φορά.
Μπορεί από ζήλεια, μπορεί για να κλέψει την παράσταση…
Η Λόρεν στη βιογραφία της θα γράψει σχετικά, προσπαθώντας να εξηγήσει το «βλέμμα» της:
«Εκείνη τη στιγμή, έφτασε η Τζέιν Μανσφιλντ. Έκαναν όλοι στην άκρη καθώς κατευθυνόταν στον τραπέζι μου! Eκείνη περπάτησε προς εμένα, πάνω στα τακούνια της, ήξερε πως όλοι την κοιτούν, και πώς να μην την κοιτάς με αυτό το ντεκολτέ, το οποίο ήταν κάτι περισσότερο από γενναιόδωρο. Έκατσε δίπλα μου και άρχισε να μιλά ασταμάτητα! Είδα τότε το μπούστο της σχεδόν στο πιάτο μου. Κοίταξα προς το μέρος της, τρομοκρατημένη. Ένας εξαιρετικά γρήγορος ρεπόρτερ φωτογράφησε τη σκηνή και η εικόνα έκανε το γύρο του κόσμου».