Τα ωραία του διαδικτύου, τα διαμαντάκια που μοιράζονται οι «φίλοι».
Μέσα από το προφίλ της στο Instagram, η Έλενα Μακρή Λυμπέρη ανέβασε μία σπάνια φωτογραφία της Μελίνας Μερκούρη γράφοντας:
«H Μελίνα Μερκούρη στο εξώφυλλο του Ισπανικού περιοδικού Sabato το 1965.
«Δεν μου άρεσε μόνο μικρή να ζω τη νύχτα, μου άρεσε μέχρι που γνώρισα τον Ντασέν, μέχρι που άρχισε ο διαβολοκινηματογράφος» είχε πει στο περιοδικό Κλικ και τον Πέτρο Κωστόπουλο.
«Γιατί μια θεατρίνα ζει τη νύχτα, γιατί εμείς δουλεύαμε 15 ώρες την ημέρα και περιμέναμε να ξεσκάσουμε το βράδυ. Πηγαίναμε και χορεύαμε στην Αρζεντίνα με ζωντανές ορχήστρες και μετά πηγαίναμε τα χαράματα και τρώγαμε πατσά. Τρελαινόμουν για τη νύχτα.
Γιατί πίστευα ότι η ζωή είναι να δουλεύεις τη μέρα και να γλεντάς τη νύχτα. Μην ξεχνάς ότι είμαι και παιδί της Κατοχής. Και έτσι είχαμε μια δίψα απίστευτη για γλέντι με όλα αυτά που είχαμε ζήσει, κάθε στιγμή είχε τη δική της πολυτέλεια ή τη δική της αγωνία».
Μέσα από το προφίλ της στο Instagram, η Έλενα Μακρή Λυμπέρη ανέβασε μία σπάνια φωτογραφία της Μελίνας Μερκούρη γράφοντας:
«H Μελίνα Μερκούρη στο εξώφυλλο του Ισπανικού περιοδικού Sabato το 1965.
«Δεν μου άρεσε μόνο μικρή να ζω τη νύχτα, μου άρεσε μέχρι που γνώρισα τον Ντασέν, μέχρι που άρχισε ο διαβολοκινηματογράφος» είχε πει στο περιοδικό Κλικ και τον Πέτρο Κωστόπουλο.
«Γιατί μια θεατρίνα ζει τη νύχτα, γιατί εμείς δουλεύαμε 15 ώρες την ημέρα και περιμέναμε να ξεσκάσουμε το βράδυ. Πηγαίναμε και χορεύαμε στην Αρζεντίνα με ζωντανές ορχήστρες και μετά πηγαίναμε τα χαράματα και τρώγαμε πατσά. Τρελαινόμουν για τη νύχτα.
Γιατί πίστευα ότι η ζωή είναι να δουλεύεις τη μέρα και να γλεντάς τη νύχτα. Μην ξεχνάς ότι είμαι και παιδί της Κατοχής. Και έτσι είχαμε μια δίψα απίστευτη για γλέντι με όλα αυτά που είχαμε ζήσει, κάθε στιγμή είχε τη δική της πολυτέλεια ή τη δική της αγωνία».