Οι διαφημίσεις των εταιρειών μπύρας θυμίζουν μικρού μήκους ταινίες πλέον. Στηριζόμενες στο story ενός τραγουδιού αναπτύσσουν το δικό τους σενάριο, συχνά με ευρηματική γραφή.
Το νέο διαφημιστικό της Amstel «βασίζεται» στο «Στην καρδιά» του Ανδρέα Κομπόση που αγαπήθηκε με την ερμηνεία του Θέμη Αδαμαντίδη.
Ένα κομμάτι που έγινε σουξέ βραχυπρόθεσμα και… από μόνο του!
Το διαφημιστικό έχει ορισμένα «σουρεαλιστικά» και «συναισθηματικά» στοιχεία, όχι πολύ συνηθισμένα, ενώ το τραγούδι ερμηνεύεται και από τους «ανώνυμους» πρωταγωνιστές του… τονίζοντας την ελληνικότητα των πρώτων υλών της συγκεκριμένης μπύρας.
Το νέο διαφημιστικό της Amstel «βασίζεται» στο «Στην καρδιά» του Ανδρέα Κομπόση που αγαπήθηκε με την ερμηνεία του Θέμη Αδαμαντίδη.
Ένα κομμάτι που έγινε σουξέ βραχυπρόθεσμα και… από μόνο του!
Το διαφημιστικό έχει ορισμένα «σουρεαλιστικά» και «συναισθηματικά» στοιχεία, όχι πολύ συνηθισμένα, ενώ το τραγούδι ερμηνεύεται και από τους «ανώνυμους» πρωταγωνιστές του… τονίζοντας την ελληνικότητα των πρώτων υλών της συγκεκριμένης μπύρας.