Οι παραπάνω διασημότητες μαζί με άλλους της «κατηγορίας», «πάγωσαν» τους λογαριασμούς τους για ένα 24ωρο, σήμερα Τετάρτη.
«Πλησιάζουμε ταχύτητα σε μία από τις κρισιμότερες εκλογικές αναμετρήσεις στην αμερικανική ιστορία. Οι ανεξέλεγκτες και ασαφείς “αλλαγές” του Facebook εμφανίζουν επικίνδυνες ελλείψεις αναφορικά μ’ αυτό είναι αναγκαίο για την προστασία της δημοκρατίας μας», αναφέρει σε ανακοίνωσή της η καμπάνια #StopHateforProfit που ξεκίνησε τον Ιούνιο και μετέχουν σ’ αυτήν χιλιάδες επιχειρήσεις και μεγάλες οργανώσεις προάσπισης των πολιτικών δικαιωμάτων.
Η Κιμ Καρντάσιαν δηλώνει: «Η παραπληροφόρηση που κοινοποιείται στα social media έχει σοβαρές επιπτώσεις στις εκλογές μας και την προάσπιση της δημοκρατίας».
O ηθοποιός Άστον Κούτσερ προσθέτει: «Τα εργαλεία αυτά δεν δημιουργήθηκαν για την εξάπλωση μίσους και βίας».
Θυμίζουμε πως περασμένο Ιούνιο, πέρα από το «μπλόκο» στις έμμεσες πολιτικές διαφημίσεις, το Facebook είπε ότι θα χαρακτηρίσει ως δυνητικά επιβλαβείς ή παραπλανητικές τις αναρτήσεις που είναι αμφιλεγόμενες για την αλήθεια του περιεχομένου τους. Όπως τονίστηκε θα απαγόρευε διαφημίσεις που υπονοούν ότι «άτομα συγκεκριμένης φυλής, εθνικότητας, καταγωγής, θρησκείας, κοινωνικής τάξης, σεξουαλικού προσανατολισμού, ταυτότητας φύλου ή υπό καθεστώς μετανάστευσης» αποτελούν απειλή για άλλους.
Η καμπάνια #StopHateforProfit ζητά να γίνουν κι άλλα, πιο συγκεκριμένα και αποφασιστικά βήματα.
Βέβαια οι συνέπειες είναι πάνω από 90 εταιρείες να σταματήσουν να διαφημίζονται στο Facebook κι οι μετοχές του να γκρεμίζονται, με τον ίδιο τον Μαρκ Ζούκερμπεργκ του Facebook να χάνει 7,2 δισεκατομμύρια δολάρια.
«Πλησιάζουμε ταχύτητα σε μία από τις κρισιμότερες εκλογικές αναμετρήσεις στην αμερικανική ιστορία. Οι ανεξέλεγκτες και ασαφείς “αλλαγές” του Facebook εμφανίζουν επικίνδυνες ελλείψεις αναφορικά μ’ αυτό είναι αναγκαίο για την προστασία της δημοκρατίας μας», αναφέρει σε ανακοίνωσή της η καμπάνια #StopHateforProfit που ξεκίνησε τον Ιούνιο και μετέχουν σ’ αυτήν χιλιάδες επιχειρήσεις και μεγάλες οργανώσεις προάσπισης των πολιτικών δικαιωμάτων.
Η Κιμ Καρντάσιαν δηλώνει: «Η παραπληροφόρηση που κοινοποιείται στα social media έχει σοβαρές επιπτώσεις στις εκλογές μας και την προάσπιση της δημοκρατίας».
O ηθοποιός Άστον Κούτσερ προσθέτει: «Τα εργαλεία αυτά δεν δημιουργήθηκαν για την εξάπλωση μίσους και βίας».
Θυμίζουμε πως περασμένο Ιούνιο, πέρα από το «μπλόκο» στις έμμεσες πολιτικές διαφημίσεις, το Facebook είπε ότι θα χαρακτηρίσει ως δυνητικά επιβλαβείς ή παραπλανητικές τις αναρτήσεις που είναι αμφιλεγόμενες για την αλήθεια του περιεχομένου τους. Όπως τονίστηκε θα απαγόρευε διαφημίσεις που υπονοούν ότι «άτομα συγκεκριμένης φυλής, εθνικότητας, καταγωγής, θρησκείας, κοινωνικής τάξης, σεξουαλικού προσανατολισμού, ταυτότητας φύλου ή υπό καθεστώς μετανάστευσης» αποτελούν απειλή για άλλους.
Η καμπάνια #StopHateforProfit ζητά να γίνουν κι άλλα, πιο συγκεκριμένα και αποφασιστικά βήματα.
Βέβαια οι συνέπειες είναι πάνω από 90 εταιρείες να σταματήσουν να διαφημίζονται στο Facebook κι οι μετοχές του να γκρεμίζονται, με τον ίδιο τον Μαρκ Ζούκερμπεργκ του Facebook να χάνει 7,2 δισεκατομμύρια δολάρια.