Στον ραδιοφωνικό όμίλο της Frontstage της Αλεξάνδρας Δασκαλοπούλου πέρασε ο Legend 88.6 από την 24 Media του Δημήτρη Μάρη.
Η συχνότητα έχει αλλάξει πολλές φορές χέρια, όνομα και περιεχόμενο. Τα τελευταία χρόνια που αποκτήθηκε από την 24 Media, λειτούργησε αρχικά σαν ειδησεογραφικό και στη συνέχεια σαν μουσικό ροκ ραδιόφωνο αλλά οι ακροαματικότητές του δεν έφτασαν ποτέ σε ικανοποιητικά επίπεδα.
Η ανακοίνωση των δύο ομίλων για την πώληση
Οι όμιλοι 24MEDIA και Frontstage ανακοινώνουν την εξαγορά του ραδιοφωνικού σταθμού LEGEND 88.6 από τη Frontstage.
Η Frontstage, ο μεγαλύτερος ραδιοφωνικός όμιλος της χώρας, έχει ήδη στο χαρτοφυλάκιό της τέσσερις από τους πιο επιτυχημένους ραδιοφωνικούς σταθμούς της Ελλάδας: τον Μελωδία 99.2, τον Red 96.3, τoν HiT 88.9 και τον En Lefko 87.7. H Frontstage δραστηριοποιείται επίσης στη διοργάνωση και την παραγωγή events και συναυλιακών εκδηλώσεων με πολλές επιτυχίες στον τομέα της ψυχαγωγίας.
Η 24MEDIA, ο μεγαλύτερος ψηφιακός όμιλος της χώρας συνεχίζει απρόσκοπτα τη στρατηγική της με σκοπό τη digital ανάπτυξη της, μέσω της διαρκούς εξέλιξης και ισχυροποίησης των επιτυχημένων brands News 24/7, Sport24, Contra, Oneman, Ladylike & HuffPost.
Η συχνότητα έχει αλλάξει πολλές φορές χέρια, όνομα και περιεχόμενο. Τα τελευταία χρόνια που αποκτήθηκε από την 24 Media, λειτούργησε αρχικά σαν ειδησεογραφικό και στη συνέχεια σαν μουσικό ροκ ραδιόφωνο αλλά οι ακροαματικότητές του δεν έφτασαν ποτέ σε ικανοποιητικά επίπεδα.
Η ανακοίνωση των δύο ομίλων για την πώληση
Οι όμιλοι 24MEDIA και Frontstage ανακοινώνουν την εξαγορά του ραδιοφωνικού σταθμού LEGEND 88.6 από τη Frontstage.
Η Frontstage, ο μεγαλύτερος ραδιοφωνικός όμιλος της χώρας, έχει ήδη στο χαρτοφυλάκιό της τέσσερις από τους πιο επιτυχημένους ραδιοφωνικούς σταθμούς της Ελλάδας: τον Μελωδία 99.2, τον Red 96.3, τoν HiT 88.9 και τον En Lefko 87.7. H Frontstage δραστηριοποιείται επίσης στη διοργάνωση και την παραγωγή events και συναυλιακών εκδηλώσεων με πολλές επιτυχίες στον τομέα της ψυχαγωγίας.
Η 24MEDIA, ο μεγαλύτερος ψηφιακός όμιλος της χώρας συνεχίζει απρόσκοπτα τη στρατηγική της με σκοπό τη digital ανάπτυξη της, μέσω της διαρκούς εξέλιξης και ισχυροποίησης των επιτυχημένων brands News 24/7, Sport24, Contra, Oneman, Ladylike & HuffPost.