Έχουμε το γενικό κοινό (σύνολο) και το λεγόμενο δυναμικό κοινό, δηλαδή αυτό που καλύπτει την ηλιακή ζώνη 18-54 και σύμφωνα με τους αρμόδιους των μετρήσεων, «καταναλώνει» περισσότερο.
Τώρα γιατί πρέπει σώνει και καλά τα εργαλεία των… διαφημιστών να αποτελούν και δείκτη καλλιτεχνικότητας ενός προγράμματος αυτό δεν εξηγείται αλλά απ’ την άλλη δεν πρέπει να αγνοούμε και τι βλέπουν οι πολλοί.
Βέβαια υπάρχουν και ενστάσεις για τον αριθμό των «μηχανημάτων» που μετράνε και για την ορθολογιστική «κατανομή» τους.
Εν ολίγοις, τα νούμερα συχνά λένε πολλά και πυκνά πολύ λιγότερα. Χρειάζονται πολλαπλές αναγνώσεις για ασφαλή συμπεράσματα.
Η Γλυκερία «Στο σπίτι με το Mega» και με καλή παρέα έγραψε 8,4% στο δυναμικό και 9,7% στο γενικό.
Ο Κώστας Μακεδόνας στο «Στην υγειά μας», με επίσης ωραία συντροφιά, απέφερε 5,3% και 9,2% αντίστοιχα.
Τέλος το «Στα τραγούδια λέμε ΝΑΙ» με αφιέρωμα στον Αλέκο Σακελλάριο, μέτρησε 2,4% και 4,9%
Τώρα γιατί πρέπει σώνει και καλά τα εργαλεία των… διαφημιστών να αποτελούν και δείκτη καλλιτεχνικότητας ενός προγράμματος αυτό δεν εξηγείται αλλά απ’ την άλλη δεν πρέπει να αγνοούμε και τι βλέπουν οι πολλοί.
Βέβαια υπάρχουν και ενστάσεις για τον αριθμό των «μηχανημάτων» που μετράνε και για την ορθολογιστική «κατανομή» τους.
Εν ολίγοις, τα νούμερα συχνά λένε πολλά και πυκνά πολύ λιγότερα. Χρειάζονται πολλαπλές αναγνώσεις για ασφαλή συμπεράσματα.
Η Γλυκερία «Στο σπίτι με το Mega» και με καλή παρέα έγραψε 8,4% στο δυναμικό και 9,7% στο γενικό.
Ο Κώστας Μακεδόνας στο «Στην υγειά μας», με επίσης ωραία συντροφιά, απέφερε 5,3% και 9,2% αντίστοιχα.
Τέλος το «Στα τραγούδια λέμε ΝΑΙ» με αφιέρωμα στον Αλέκο Σακελλάριο, μέτρησε 2,4% και 4,9%