Τίτλοι τέλους για τη Media Markt στην Ελλάδα

Η ενοποίηση με τα Public «σβήνει» το brand
logo radio
Ogdoo web radio
Live
 
Τίτλοι τέλους για την παρουσία της MediaMarkt στην εγχώρια αγορά  μετά το 2005 από όταν και πάτησε για πρώτη φορά πόδι στην Ελλάδα η γερμανική αλυσίδα.

Σύμφωνα με το www.businessdaily.gr προχωρά με γοργούς ρυθμούς η ενοποίηση με την Public που θέλει να αναπτύξει το δικό της brand στην κατηγορία των οικιακών συσκευών και να διευρύνει τα περιθώρια κέρδους μέσω των υπηρεσιών.

Ο «γάμος» που είχε περάσει από χίλια κύματα το 2019 περνάει στην επόμενη φάση, με τη γερμανική φίρμα να σβήνει σταδιακά, σηματοδοτώντας την αποχώρηση της από την Ελλάδα. Μια κίνηση η οποία έρχεται να θεμελιώσει την παρουσία της Public στην αγορά των λευκών συσκευών, με τη δημιουργία των καταστημάτων «Νέας Γενιάς», στο πλαίσιο του μετασχηματισμού του ομίλου.

Πηγές της εταιρείας αναφέρουν πως δεν υπάρχει deadline για το πότε θα οριστικοποιηθεί αυτό, ωστόσο το γερμανικό όνομα θα αποτελέσει παρελθόν από την Ελλάδα, σε μια κίνηση που κρίνεται επιβεβλημένη, καθώς ακόμα οι καταναλωτές δεν έχουν αντιληφθεί ότι τα δυο brand έχουν ενοποιηθεί, προκαλώντας προβλήματα στη Public στην προσπάθεια της ανάπτυξης της στο χώρο των οικιακών συσκευών, όπου και έχει πραγματοποιηθεί μια πολύ σοβαρή επένδυση από πλευράς ομίλου.

ΤΟ OGDOO.GR ΠΡΟΤΕΙΝΕΙ

Το τραγούδι αλλιώς, στο email σας!

Ενημερωθείτε πρώτοι για τα τελευταία νέα στο χώρο της καλής μουσικής!