Οι φρικτές καταγγελίες πρώην ηθοποιού και η παραίτηση Λιγνάδη

Υπάρχει σύνδεση;
logo radio
Ogdoo web radio
Live
 
Την παραίτησή του από τη θέση του καλλιτεχνικού διευθυντή του Εθνικού Θεάτρου υπέβαλε τελικά το Σάββατο το βράδυ ο Δημήτρης Λιγνάδης.

Είχε προηγηθεί η προαναγγελία της πριν λίγες μέρες από την Έλενα Ακρίτα, και η διάψευση από τον ίδιο και την υπουργό Πολιτισμού Λίνα Μενδώνη.

Η συνέντευξη

Το μεσημέρι του Σαββάτου δημοσιεύτηκε στη νέα ιστοσελίδα 2020mag.gr μια συνέντευξη του πρώην ηθοποιού Νίκου Σ. στην Νάταλι Χατζηαντωνίου , στην οποία περιγράφεται με αναλυτικό τρόπο η φρικτή κακοποίηση που είχε υποστεί ο ηθοποιός από γνωστό, όπως λέει σκηνοθέτη. Στην πολύ σκληρή αυτή συνέντευξη ο Νίκος Σ. περιγράφει με κάθε λεπτομέρεια τις εφιαλτικές στιγμές που έζησε στο σπίτι του σκηνοθέτη.

Στην ίδια ιστοσελίδα εκτός από τη Νάταλι Χατζηαντωνίου γράφει και η Έλενα Ακρίτα, η οποία και συνεχάρη τη δημοσιογράφο για την συνέντευξη αυτή στην ίδια ανάρτηση στην οποία αναφέρεται και στην παραίτηση Λιγνάδη.

Screen Shot 2021 02 07 at 12.27.35
 Αλλά και ο ΣΥΡΙΖΑ εξέδωσε ανακοίνωση με την οποία ζητάει εξηγήσεις από την υπουργό Πολιτισμού αναφέροντας επίσης τη συνέντευξη του Νίκου Σ.

Η ανακοίνωση:

«Η κα Μενδώνη για να καλύψει τον κ. Λιγνάδη είχε μιλήσει για φήμες και είχε δεσμευτεί πως θα εξετάσει κάθε ενδεχόμενο εάν υπάρξει επώνυμη καταγγελία.

Αφού για δύο εβδομάδες η κα Μενδώνη έκανε τα στραβά μάτια για την προσωπική επιλογή του κ. Μητσοτάκη, σήμερα ξαφνικά, ενώ δεν υπήρξε καμία επώνυμη καταγγελία παρά μόνο μία ανώνυμη και ανατριχιαστική μαρτυρία ενός θύματος βιασμού στο 2020mag.gr που δεν κατονομάζει το δράστη, έκανε δεκτή την παραίτησή του.

Θέλουμε να πιστεύουμε ότι πρόκειται για τραγική σύμπτωση. Περιμένουμε από την κα Μενδώνη πλήρη ενημέρωση, γιατί έκανε δεκτή την παραίτηση»,

Ένα απόσπασμα από τη συνέντευξη:


Μου άνοιξε, όμως, ένα νέο παιδί σε ηλικία, λίγο μεγαλύτερος από εμένα. Ξαφνιάστηκα και μ' έπιασε μεγαλύτερο άγχος απ' ό,τι ήδη είχα, γνωρίζοντας ότι δεν θα έλεγα το μονόλογο μόνο μπροστά σ' ένα σπουδαίο σκηνοθέτη. Τώρα θα είχα και κοινό… "Που είναι ο τάδε;" ρωτάω με συστολή. Μου λέει "είναι στο μπάνιο, θα έρθει. Πέρασε". Μπήκα, καθίσαμε στον καναπέ, μιλήσαμε κανά 5λεπτο και περιμέναμε το σκηνοθέτη. Και ξαφνικά εμφανίζεται μπροστά μας ημίγυμνος, φορώντας μόνο μία πετσέτα. Ξαφνιάστηκα. Εκείνος κάθισε στον απέναντι καναπέ και με ρώτησε αν έχω μάθει το μονόλογο. "Φυσικά, τον έχω μάθει απ' έξω", του είπα. Τότε με ρώτησε αν καταλάβαινα τι έκανε ο ήρωας του μονολόγου, ο "Τομ", στα τσοντάδικα που σύχναζε. "Υποψιάζομαι τι έκανε", απάντησα. Με ρώτησε αν έχω πάει κι εγώ ποτέ σε τσοντάδικα. Ταυτόχρονα ξεκίνησε να χαϊδεύει τα γεννητικά του όργανα πάνω από την πετσέτα και να μου κάνει κι έναν πρόλογο ότι ένας ηθοποιός καλείται να παίξει δύσκολους ρόλους, ότι δεν πρέπει να έχει ταμπού, ότι πρέπει να έχει ανοιχτό μυαλό για να προχωρήσει. Ότι αν είναι να παίξω το ρόλο του "Τομ", πρέπει να μπω σε μια συγκεκριμένη διαδικασία. Με ρώτησε τι εμπειρίες έχω, αν έχω κάνει σεξ, αν έχω κάνει στοματικό έρωτα. Εγώ ήμουν τότε 19 ετών και μου ήταν πολύ δύσκολο να μιλήσω για τη σεξουαλική μου ζωή. Δεν είχα άλλωστε και αυτές τις εμπειρίες που μου ζητούσε να του πω. Ούτε μπορούσα να απαντήσω σε όλες αυτές τις ερωτήσεις, που έρχονταν η μία μετά την άλλη καταιγιστικές».

- Φτάσατε να αισθανθείτε ένοχος που δεν είχατε τέτοιες εμπειρίες δηλαδή;

«Έτσι όπως μου τα έλεγε, αισθάνθηκα ότι για να παίξω το ρόλο αυτό, απαραίτητο εφόδιο ήταν να έχω κάνει στοματικό έρωτα σε ένα σινεμά πορνό ταινιών».

- Συνέχισε να σας ρωτάει διάφορα;

«Ναι. Είχε εμμονή με το στοματικό έρωτα και με ρωτούσε ξανά και ξανά αν είμαι αρκετά ανοιχτόμυαλος για να γίνω ηθοποιός, πόσο ανοιχτόμυαλος είμαι κι αν έχω ταμπού. Είχα αρχίσει κι αισθανόμουν φοβερά άσχημα. Και ξαφνικά εκείνος άρχισε να αυνανίζεται μπροστά μας. Εγώ, για να μην κοιτάω προς τα εκεί, κοίταγα -θυμάμαι- ένα γάτο που ήταν στο δωμάτιο, ξαπλωμένος σε μια καρέκλα. Κάποια στιγμή, ο σκηνοθέτης ζήτησε κι από το παιδί που καθόταν δίπλα μου να βγάλει το παντελόνι και το εσώρουχό του. Δεν κοίταξα καθόλου, ούτε τον ίδιο ούτε το παιδί. Κοίταζα αλλού, το γάτο και τα διάφορα αντικείμενα στο δωμάτιο, που μου έχει καρφωθεί από τότε στη μνήμη. Κι εκείνος, ο καταξιωμένος σκηνοθέτης και δάσκαλος, μου λέει "μπορούμε τώρα να δούμε το κ…ράκι σου;". Εκεί αισθάνθηκα πανικό, ήθελα να το βάλω στα πόδια, αλλά δεν μπορούσα, ένιωθα παραλυμένος…».

- Γιατί δεν μπορούσατε να φύγετε;

«Γιατί μέσα στο μυαλό μου έλεγα: "Πέρασα με τη μητέρα και τη θεία μου δύο μέρες να διαβάζουμε ένα μονόλογο. Η θεία μου μου σύστησε αυτό το άτομο. Κι αν φύγω τώρα, θα γυρίσω σπίτι άπραγος και θα πρέπει να τους διηγηθώ κι όλο αυτό το σκηνικό". Εξάλλου η βαθιά μου επιθυμία ήταν ν' ασχοληθώ με το θέατρο. Αισθανόμουν και δέος κι ανασφάλεια από την πρώτη μου συνάντηση μ' ένα σκηνοθέτη τέτοιου κύρους. Γνώριζα επίσης πολύ καλά ότι αν έλεγα στη μητέρα μου όσα συνέβησαν, δεν θα το άφηνε έτσι. Θα εξοργιζόταν, θ' αντιδρούσε βίαια. Θα είχαμε άσχημες εξελίξεις. Ήμουν σοκαρισμένος, πανικόβλητος κι έτσι όταν μου είπε "μπορούμε τώρα να δούμε το κ…ράκι σου;", το έκανα σαν υπνωτισμένος. Έβγαλα το εσώρουχό μου. Ήλπιζα ότι εκεί θα ολοκληρώσει και ότι θα τελειώσει αυτή η δοκιμασία. Όχι. Μου ζήτησε αυταρχικά να κάνω στοματικό έρωτα στο νεαρό που καθόταν δίπλα μου. Το έκανα κι ένιωθα, κοιτάζοντας το παιδί, ότι κι αυτός δεν αισθανόταν άνετα, είχε μία εξίσου τεράστια αμηχανία με μένα. Το παιδί αυτό ήταν ευγενικό μαζί μου, ενώ ο άλλος, ο σκηνοθέτης, ήταν "αυτοκρατορικός", σαδιστικά αυταρχικός. Μετά μου ζήτησε να κάνω στοματικό έρωτα και στον ίδιο. Δεν έβλεπα την ώρα να τελειώσει αυτή η δοκιμασία. Δεν με ένοιαζε πλέον ούτε ο μονόλογος ούτε τίποτα, ήθελα μόνο να φύγω από εκεί μέσα. Και σ' όλη τη διάρκεια που γινόταν αυτό, έλεγα μέσα μου "φύγε Νίκο, τρέχα, εξαφανίσου". Αλλά ταυτόχρονα ήξερα ότι αν το κάνω, θα πρέπει να δώσω εξηγήσεις στη μητέρα μου και στη θεία μου, να πω τι συνέβη. Μ' είχε στείλει η θεία μου στο σπίτι αυτό, δεν μπορούσα να της το κάνω αυτό...».

Διαβάστε τη όλη ΕΔΩ

ΤΟ OGDOO.GR ΠΡΟΤΕΙΝΕΙ

Το τραγούδι αλλιώς, στο email σας!

Ενημερωθείτε πρώτοι για τα τελευταία νέα στο χώρο της καλής μουσικής!