για τα συγγενικά δικαιώματα, έχω τοποθετηθεί για το λαιφσταϊλ, για την τηλεόραση. Όλα αυτά ξεχάστηκαν επειδή κάποιοι θεώρησαν πως προωθώ τις πολιτικές βλέψεις της Άννας, τη γυναίκας μου. Μου μένει μια θλίψη».
Τα παραπάνω δηλώνει ο ερμηνευτής στο Δημήτρη Ν. Μανιάτη σε ρεπορτάζ που δημοσιεύεται στην εφημερίδα ΤΑ ΝΕΑ (Παρασκευή 4 Ιουλίου) με αφορμή τη σημερινή του εμφάνιση στον Κήπο του Μεγάρου Μουσικής στην παράσταση «Ρεμπέτικο Unplugged» αλλά και τα «ευτράπελα» που σημειώθηκαν στις «μακρινές» πια συναυλίες αλληλεγγύης που έδωσε σε λαϊκές γειτονιές και τις αντιδράσεις που πυροδότησαν.
Όσον αφορά την παράστασή του όπου το ρεμπέτικο βγαίνει απ’ την πρίζα ο Γιώργος Νταλάρας σημειώνει: «Το λεγόμενο Unplugged ήταν πάντα αυτό που παίζαμε, αν και πύκνωσε σαν τάση παλιότερα, όταν στο εξωτερικό ο Έρικ Κλάπτον άρχισε να παίζει με ακουστική κιθάρα… Αυτός είναι ο τρόπος του λαϊκού. Ο κατεξοχήν. Όταν παλιότερα, βέβαια, ο χώρος μεγάλωνε, χρειαζόταν ενίσχυση. Λογικό. Ο Χιώτης που έπαιζε με ηλεκτρικό μπουζούκι σημαίνει πως δεν ήξερε; Η μουσική έχει ανάγκη την καινοτομία. Η καινοτομία συχνά γίνεται μόδα. Και αυτό επηρεάζει και προς το καλό και προς το κακό. Καμιά φορά, όμως η προσπάθεια να διαφοροποιηθούν όλοι από το κυρίαρχο τους ομογενοποιεί και είναι πάλι ίδιοι».
Πηγή: ΤΑ ΝΕΑ
Τα παραπάνω δηλώνει ο ερμηνευτής στο Δημήτρη Ν. Μανιάτη σε ρεπορτάζ που δημοσιεύεται στην εφημερίδα ΤΑ ΝΕΑ (Παρασκευή 4 Ιουλίου) με αφορμή τη σημερινή του εμφάνιση στον Κήπο του Μεγάρου Μουσικής στην παράσταση «Ρεμπέτικο Unplugged» αλλά και τα «ευτράπελα» που σημειώθηκαν στις «μακρινές» πια συναυλίες αλληλεγγύης που έδωσε σε λαϊκές γειτονιές και τις αντιδράσεις που πυροδότησαν.
Όσον αφορά την παράστασή του όπου το ρεμπέτικο βγαίνει απ’ την πρίζα ο Γιώργος Νταλάρας σημειώνει: «Το λεγόμενο Unplugged ήταν πάντα αυτό που παίζαμε, αν και πύκνωσε σαν τάση παλιότερα, όταν στο εξωτερικό ο Έρικ Κλάπτον άρχισε να παίζει με ακουστική κιθάρα… Αυτός είναι ο τρόπος του λαϊκού. Ο κατεξοχήν. Όταν παλιότερα, βέβαια, ο χώρος μεγάλωνε, χρειαζόταν ενίσχυση. Λογικό. Ο Χιώτης που έπαιζε με ηλεκτρικό μπουζούκι σημαίνει πως δεν ήξερε; Η μουσική έχει ανάγκη την καινοτομία. Η καινοτομία συχνά γίνεται μόδα. Και αυτό επηρεάζει και προς το καλό και προς το κακό. Καμιά φορά, όμως η προσπάθεια να διαφοροποιηθούν όλοι από το κυρίαρχο τους ομογενοποιεί και είναι πάλι ίδιοι».
Πηγή: ΤΑ ΝΕΑ