Οι «άγγελοι» της Victoria's Secret προσγειώθηκαν και φέτος στην πασαρέλα

Το Victoria's Secret Fashion Show κόστισε 12 εκατ. δολάρια
logo radio
Ogdoo web radio
Live
 
Η αμερικανική εταιρία Victoria's Secret οργάνωσε χθες, Πέμπτη, στη Νέα Υόρκη το διάσημο ντεφιλέ της με τη νέα κολεξιόν εσωρούχων της, η οποία ήταν πιο λιτή απ' ό,τι συνήθως.

Περισσότερα από 23 χρόνια μετά την ίδρυσή του, το Victoria's Secret Fashion Show παραμένει ένα παγκόσμιο γεγονός, η παραγωγή του οποίου φέρεται να στοίχισε φέτος, σύμφωνα με το περιοδικό Harper's Bazaar, 12 εκατομμύρια δολάρια. Το θέαμα αναμένεται εκ νέου να προσελκύσει εκατοντάδες εκατομμύρια τηλεθεατές κατά τη διάρκεια της αναμετάδοσής του στις 2 Δεκεμβρίου.

"Περισσότερες από 190 χώρες παρακολουθούν το ντεφιλέ, συνεπώς υπάρχει λίγη πίεση", εξήγησε χαμογελώντας η Βραζιλιάνα Αντριάνα Λίμα. Η 37χρονη καλλονή, η πρεσβύτερη της ομάδας των μοντέλων, ανέβηκε στην πασαρέλα με τους "αγγέλους" (όπως αποκαλούνται οι ηγερίες της φίρμας) για 18η φορά. "Πίστευα πράγματι ότι με την πάροδο των ετών, θα είμαι πιο χαλαρή και ότι θα συνήθιζα αλλά είμαι το ίδιο αγχωμένη και ανήσυχη", παραδέχτηκε ενώ άρχιζε το μακιγιάζ της ώρες πριν από την εκδήλωση.

Ενώπιον ενός μεγάλου κοινού, η Βραζιλιάνα από την περιοχή Σαλβαντόρ ντε Μπαχία, δεν κατάφερε αργότερα να κρύψει τη συγκίνησή της καθώς η συμμετοχή της αυτή μπορεί να ήταν η τελευταία στο Victoria's Secret Fashion Show. Φορώντας μια ανάλαφρη μπλούζα με παγιέτες και τα διάσημα φτερά αγγέλου που έμοιαζαν περισσότερο με φτερά παγωνιού, η Λίμα δάκρυσε και ευχαρίστησε με μια κίνησή της το κοινό που την καταχειροκροτούσε.

Σε αντίθεση με τα παραδοσιακά ντεφιλέ μόδας, όπου τα μοντέλα δεν πρέπει να αφήνουν να φανεί κανένα συναίσθημα, το σόου της Βικτόρια Σίκρετ αφήνει τα μοντέλα να εκφραστούν, να χαμογελάσουν, να παίξουν με το κοινό.

"Πιστεύω ότι γι αυτόν τον λόγο το ντεφιλέ έχει τη μεγαλύτερη τηλεθέαση", δήλωσε η Αντριάνα Λίμα. "'Όλοι όσοι το παρακολουθούν στην τηλεόραση ή στην αίθουσα είναι συνδεδεμένοι με αυτό, αισθάνονται ότι είναι ένα μέρος αυτού του θεάματος".

Όσο για τους "αγγέλους" του θεάματος, δηλώνουν ότι το συγκεκριμένο ντεφιλέ θέλει να αναδεικνύει τη γυναίκα, θέλει να δείξει τη μοναδικότητά σου, ότι είσαι ο εαυτός σου", εξήγησε η Λίμα.

Η Κένταλ Τζένερ, οι Τζίτζι και Μπέλα Χαντίντ, η Ζοζεφίν Σκράιβερ, η Μπάρμπαρα Πάλβιν, η Γουίνι Χάρλοου περιλαμβάνονταν στα 60 μοντέλα του ντεφιλέ που εκπροσωπούν 20 και πλέον χώρες.

Συνήθως με μεγάλη ποικιλία χρωμάτων, η φετινή κολεξιόν VS είχε πιο ήσυχα χρώματα, πολύ γκρι και μαύρο, όπως το σετ εσωρούχων που φορούσε μια άλλη καλλονή, η επίσης Βραζιλιάνα Μπάρμπαρα Φιάλο, που εμφανίστηκε με φωτοστέφανο γεμάτο αστέρια παραπέμποντας σε μια θεϊκή παρουσία.

Η Βικτόρια Σίκρετ παρουσιάζει τα τελευταία χρόνια επιβράδυνση των πωλήσεών της, μια υποχώρηση 8% το 2017. Το πρώτο εξάμηνο του 2018, η L Band, η μητρική εταιρία της Victoria's Secret, σταθεροποίησε τον κύκλο εργασιών της εταιρίας εσωρούχων της, κυρίως χάρη στο άνοιγμα καταστημάτων στην Κίνα και στην ανάπτυξη των ηλεκτρονικών πωλήσεων.

ΤΟ OGDOO.GR ΠΡΟΤΕΙΝΕΙ

Το τραγούδι αλλιώς, στο email σας!

Ενημερωθείτε πρώτοι για τα τελευταία νέα στο χώρο της καλής μουσικής!