Θέμα

Ποιος να φανταζόταν ποτέ πως τρεις λαμπεροί ερμηνευτές πίστας και εκπρόσωποι του συναισθηματικού -κατά κανόνα- τραγουδιού θα ερμήνευαν τραγούδια με κεντρικό θέμα την οικονομική κρίση που μαστίζει τη χώρα.
Ο Χατζιδάκις υπήρξε μέγας θαυμαστής των μπουζουκιών.
Λένε πως η αρχή του τέλους –η ταπεινωτική είσοδος στα άθλια γηρατειά– έρχεται από τη στιγμή που «σε χαλάει» ο θόρυβος της παιδικής παρέας,
Δεν ξέρω αν πρόκειται για διαστροφή, όμως νιώθω μεγάλη χαρά όταν κάποια παρέα καταστρέφει τη βραδινή ραστώνη ή και τον ύπνο μου, άδοντας ομαδικά –έστω και παράφωνα– εν μέση οδώ…
Οι βασανισμένοι άνθρωποι της εποχής εκείνης δεν αναζητούσαν το τραγούδι μόνο για να διασκεδάσουν, να ψυχαγωγηθούν, να εκτονωθούν, να μερέψουν, να «αποδράσουν», να λησμονήσουν, να ονειρευτούν, μα κυρίως για να…
Η Ρένα Ντάλια και ο Γιάννης Τατασόπουλος, συνδέθηκαν καλλιτεχνικά και δημιουργικά τα χρόνια από τα μέσα της δεκαετίας του ’50 μέχρι και τις αρχές του ’60 κι έγραψαν τη δική…
Το μπουζούκι θεωρείται το κατεξοχήν σολιστικό όργανο του ελληνικού μουσικού τοπίου, τουλάχιστον όσον αφορά την δισκογραφική περίοδο. Απαραίτητο στοιχείο όλων των "εκφάνσεων" και "τάσεων" και στενά συνδεδεμένο με τον όρο…
Πάμπολλα τα οριστικώς απωλεσθέντα των τελευταίων δεκαετιών – κι ανάμεσά τους κι αυτή η ταλαίπωρη ψευδαίσθηση της ανδρικής υπεροχής, που βαυκάλιζε τη ματαιοδοξία μας.
Ποτέ ξανά τα ΜΜΕ δεν ήταν καπελωμένα με τόσο σκληρό τρόπο. Προβάλουν σκουπίδια και αφήνουν στην άκρη τα δικά μου τραγούδια με σκοπό να διαβρώσουν και να διαφθείρουν την ελληνική…
Σελίδα 72 από 72

Το τραγούδι αλλιώς, στο email σας!

Ενημερωθείτε πρώτοι για τα τελευταία νέα στο χώρο της καλής μουσικής!

ates