Η BMW αποχαιρέτησε τον διευθυντή της Mercedes με μια πανέξυπνη διαφήμιση

Γερμανικά επιχειρηματικά ήθη και χιούμορ
Όταν η BMW γιόρτασε τα 100 της χρόνια το 2016, η μεγάλη ανταγωνίστριά της Mercedes Benz είχε κυκλοφορήσει μια διαφήμιση με την οποία συνέχαιρε την BMW και την ευχαριστούσε για τα 100 χρόνια ανταγωνισμού, προσθέτοντας ότι τα τελευταία 30 χρόνια ήταν βαρετά (υπονοώντας ότι την είχε ξεπεράσει καθαρά). Προσκαλούσε δε τους υπαλλήλους της BMW να επισκεφτούν το μουσείο της Mercedes «για να γνωρίσουν ολόκληρη την ιστορία του αυτοκινήτου» (η Benz ιδρύθηκε το 1883).

Τώρα ήρθε η ώρα της εκδίκησης για την BMW:

O σχεδόν θρυλικός επικεφαλής της Mercedes Benz, Dieter Zetsche, συνταξιοδοτήθηκε πριν λίγες μέρες μετά από πολλά χρόνια στο τιμόνι της εταιρίας.

Η BMW, την ίδια μέρα κυκλοφόρησε μια διαφήμιση, με την οποία αφ'ενός αποτίει φόρο τιμής στον μεγάλο ανταγωνιστή της, αφ' εταίρου με χιούμορ διαφημίζει την ίδια και τα αυτοκίνητά της.

Το βιντεάκι παρουσιάζει την τελευταία μέρα του Dr Z, όπως ήταν γνωστός, ενώ αποχαιρετά τους υπαλλήλους του και ο σωφέρ του τον πηγαίνει σπίτι, σε μια Mercedes φυσικά. Τότε, κάτι αναπάντεχο συμβαίνει...

Τι να πρωτοθαυμάσει κανείς, τα επιχειρηματικά ήθη, το επιπεδο του ανταγωνισμού, το χιούμορ ή την εξυπνάδα των διαφημιστών;



Η Mercedes απάντησε φυσικά με το ίδιο χιούμορ:

Το τραγούδι αλλιώς, στο email σας!

Ενημερωθείτε πρώτοι για τα τελευταία νέα στο χώρο της καλής μουσικής!

ates