Τα σχόλια των ξένων για τις στυλιστικές επιλογές Ντούσκα - Τάμτα

Διαφορετική άποψη έχουν τα ξένα μέσα για τα δύο κορίτσια - Τι σχολίασαν για τους υπόλοιπους
logo radio
Ogdoo web radio
Live
 
19/05/2019

ΣΥΝΤΑΚΤΗΣ

Ogdoo.gr
Η Eurovision πέρα από μουσικό γεγονός, αποτελεί και μία στιλιστική αναφορά άλλοτε επιτυχημένη και άλλες φορές τραγικά αποτυχημένη.

Και στη φετινή διοργάνωση υπήρχαν οι στιλιστικές προτάσεις, αλλά και οι στιλιστικές παρωδίες.

Από τις εμφανίσεις vintage και τις γκόθικ αναφορές, μέχρι τις επιρροές από το «Game of Thrones» και τον κόσμο του σαδομαζοχισμού.

Όπως σημειώνει η γερμανική Welt αρκετά από τα κοστούμια της βραδιάς ήταν σαν αποτυχημένες δημιουργίες για φανταστικούς ηγέτες, που πετάνε πάνω σε δράκους.

Χρωματικά δεν υπήρξε καμία πρωτοτυπία με την Ευρώπη να είναι διαιρεμένη αυστηρά στο άσπρο - μαύρο. Δεκατέσσερις από τους συμμετέχοντες επέλεξαν το μαύρο και εννέα το λευκό, ενώ μόνο τρεις ήταν αυτοί που τόλμησαν χρωματικά.

Από την άλλη η ισπανική El Pais κάνει μία πιο αναλυτική αναφορά στις στιλιστικές προτιμήσεις των διαγωνιζόμενων της φετινής Eurovision χωρίς να αφήνει απ' έξω την εμφάνιση της ντίβας Μαντόνα.

Μερικές από αυτές, μεταξύ των οποίων της Ελλάδας και της Κύπρου:

Για την Μαντόνα η εφημερίδα σημειώνει ότι το τελευταίο διάστημα επιμένει στο να εμφανίζεται με καλυμμένο το αριστερό της μάτι. Για τη βραδιά της Eurovision επέλεξε να φορέσει έναν μαύρο χιτώνα για να ερμηνεύσει τη διαχρονική της επιτυχία «Like a Prayer». Στη συνέχεια, όμως, παρουσιάζοντας το νέο της τραγούδι «Future» επέλεξε μία πιο κυβερνοπάνκ εμφάνιση, με ένα δερμάτινο κορμάκι, με τους χαρακτηριστικούς κώνους του αγαπημένου της σχεδιαστή και φίλου Ζαν-Πολ Γκοτιέ, που την τίμησε, εξάλλου, με την παρουσία του. Και η ενδυματολογική της πρόταση «έκλεινε» με την «Βασίλισσα της Ποπ» να φοράει το στέμμα της.
GettyImages 1150151701 1558229661 640x427
Καθόλου θετικά δεν είναι τα σχόλια της εφημερίδας για την ενδυματολογική εμφάνιση της Τάμτα που εκπροσώπησε την Κύπρο. Μπορεί στην Ελλάδα να έχουμε συνηθίσει τις εμφανίσεις της Τάμτα ως fashion icon, αυτό όμως δεν πέρασε στην Ευρώπη. Τα πρώτα αρνητικά σχόλια ήρθαν μετά από τον πρώτο ημιτελικό και τη Μεγάλη Βρετανία και τώρα η ισπανική El Pais σημειώνει ότι η εμφάνιση της Τάμτα αποτελεί φόρο τιμής στο λάτεξ, παραβιάζοντας κάθε κανόνα σεμνότητας, ενώ σε ό,τι αφορά την κινησιολογία της τραγουδίστριας, η εφημερίδα κάνει αναφορά στο θρύλο της πανκ μουσικής Σιούξι Σιου, που μεσουράνησε την δεκαετία του 1980.
tamta eurovision kormaki 2019 5 17
Αλλά και για το τραγούδι «Replay» η εφημερίδα είναι επικριτική καθώς βλέπει πολλές ομοιότητες με το «Fuego» της Ελένης Φουρέιρα, με το οποίο συμμετείχε πέρσι η Κύπρος, κι αυτό δεν είναι τυχαίο, καθώς και τα δύο τραγούδια επιμελήθηκε η ίδια ομάδα.

Ο Ολλανδός Ντάνκαν Λόρενς δεν εντυπωσίασε μόνο με το τραγούδι και τις φωνητικές του ικανότητες, όπως σημειώνει η El Pais και ενδυματολογικά ο 25χρονος τραγουδιστής ήταν υπόδειγμα του στυλ.
eurovision 2019 winner netherlands duncan laurence 1558222387
Τζιν παντελόνι, μπλε πουκάμισο και στις ίδιες αποχρώσεις Overshirt αποτελούσε μία σύγχρονη στιλιστική πρόταση στο άσπρο-μαύρο των κοστουμιών.

Μπορεί να μην ήταν μία ριζοσπαστική στιλιστική πρόταση, ήταν όμως, σημειώνει η εφημερίδα, ένα καλό παράδειγμα για το πώς να ντυθείς σήμερα με αξιοπρεπή και σύγχρονο τρόπο.
fe56e9978480435aa27ac5d955ce46de fe56e9978480435aa27ac5d jpg
Η Κατερίνα Ντούσκα, πρέπει να νιώθει, αν μη τι άλλο, δικαιωμένη από τις στιλιστικές της επιλογές. Αυτό τονίζει η El Pais. Σύμφωνα με την εφημερίδα κατάφερε να προσελκύσει το μεγαλύτερο μέρος των θεατών μέσα από τις αναφορές στην ελληνική μυθολογία και συγκεκριμένα τη θεά Αφροδίτη, γεμίζοντας την ντουλάπα με δαντέλες, κρύσταλλα, λουλούδια, φωτεινά χρώματα και τούλια. Μία πολύ καλή εμφάνιση για την Κατερίνα, όπως σημειώνει η εφημερίδα.

ΤΟ OGDOO.GR ΠΡΟΤΕΙΝΕΙ

Το τραγούδι αλλιώς, στο email σας!

Ενημερωθείτε πρώτοι για τα τελευταία νέα στο χώρο της καλής μουσικής!