Η συναυλία του Ηρωδείου είχε απουσίες αλλά και εκπλήξεις. Η Μαρία Φαραντούρη και ο Αλκίνοος Ιωαννίδης υποδέχτηκαν τους έκτακτους καλεσμένους, την πιανίστρια Ντόρα Μπακοπούλου και τον ερμηνευτή Βασίλη Γισδάκη ενώ ο Μίλτος Λογιάδης διηύθυνε μια λιτή ορχήστρα και όχι την Ορχήστρα των Χρωμάτων, που ήταν παρούσα μαζί με μια πληθωρική χορωδία στις πρώτες παρουσιάσεις του concept στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών.
Ο κόσμος επιδοκίμασε τις επιδόσεις των μουσικών (Σωκράτης Άνθης- τρομπέτα, Στέλλας Κυπραίου-κιθάρα, Μίλτου Παπαστάμου-βιόλα, Γιώργος Καλούδης-βιολοντσέλο) που μαζί με τους ερμηνευτές πρόσφεραν στιγμές αληθινής συγκίνησης και καταχειροκρότησε το μαέστρο.
Η βραδιά ξεκίνησε με το Αστέρι του βοριά από το America-America. Η Μαρία Φαραντούρη συνέχισε να μας μαγεύει αποδίδοντας την Τρελή του φεγγαριού (Στου Διγενή τα κάστρα) με την Ιρίνα Βαλεντίνοβα στο πιάνο. Ο Αλκίνοος Ιωαννίδης ήταν συγκλονιστικός στους Χρησμούς της Σίβυλλας από τα Παράλογα. Στη Μυρτιά, στο Αν θυμηθείς τ' όνειρο μου, στο Χάρτινο το φεγγαράκι οι θεατές «λύθηκαν» και συνόδευσαν με μια φωνή τους τρεις ερμηνευτές που διαδέχονταν ο ένας τον άλλον σε συνθέσεις των Μάνου Χατζιδάκι, Μίκη Θεοδωράκη, Σταύρου Ξαρχάκο, Χριστόδουλου Χάλαρη κ.ά. που στήριξε με τη τέχνη του ο «ακριβός» λόγος του Γκάτσου.
Ξεχωριστή απήχηση είχαν και οι ακυκλοφόρητες συνθέσεις του Αλκίνοου σε στίχους του ποιητή ενώ μνεία πρέπει να γίνει και στην πολύ ιδιαίτερη διασκευή για πιάνο της Μπακοπούλου στο Τραγούδι του δρόμου από τους Αντικατοπτρισμούς.
Η συναυλία έκλεισε με στιγμές από το Ρεμπέτικο (Το Πρακτορείο, Καίγομαι-καίγομαι, Μάνα μου Ελλάς). Το παρατεταμένο χειροκρότημα επανέφερε τους συντελεστές στη σκηνή για να ερμηνεύσουν το περίφημο Δίχτυ και για μία ακόμη φορά, τη Χατζιδακιάδα του Αλκίνοου Ιωαννίδη.
Photos by: aNASTASIOs
Ευχαριστούμε θερμά τον aNASTASIOs