Τα ηχογραφήματα είναι εμφανώς άλλα. Στην περίπτωση του Μπιθικώτση ο τόνος του τραγουδιού «Μέσα απ’ το παλιό μου σπίτι» είναι διαφορετικός από αυτόν που ξέραμε, καθώς διαφέρουν και οι ορχήστρες, όπως και στην περίπτωση της Μοσχολιού η οποία τονίζει αλλού το «Που να βρω ταχυδρόμο».
Κατά τα φαινόμενα, ο ηχολήπτης που επιμελήθηκε ηχητικά την επανέκδοση, πήρε από την ταινία (master) τα take της ηχογράφησης (μάλλον επειδή ακούγονταν πιο καθαρά) που για διάφορους λόγους είχαν «απορριφτεί» την εποχή της πρώτης έκδοσης, κι έτσι έφτασαν σε μας οι λιγότερο άρτιες ή μη επιλεγμένες από τον δημιουργό τους στιγμές της ηχογράφησης, σημαντικές, όμως, από την άποψη ότι έτσι μπορούμε να έχουμε μια εικόνα για τα στάδια από τα οποία πέρασαν οι ερμηνευτές και οι ορχήστρες, μέχρι δηλαδή να αποδώσουν την τελική μορφή του τραγουδιού. Ας πούμε πως κάποιες από αυτές της στιγμές αποτέλεσαν μια μορφή τελικής πρόβας. Μιας και τα χρόνια έχουν περάσει η προσέγγιση αυτού του ρεπερτορίου που υπάρχει στα masters των εταιρειών πιθανόν να χρειάζεται μια πιο επιστημονική, αρχειακού και ιστορικού ενδιαφέροντος, προσέγγιση. Ανάλογες, πάντως, στιγμές που ήρθαν στην επιφάνεια από τα masters, έχουμε εντοπίσει σε διάφορες επανεκδόσεις, στις οποίες ίσως αναφερθούμε, συνολικά, μελλοντικά.